یادداشت های یک پسر

 


‎#PS752

چگونه شد که خود را گوهر پنداشتی و عاری از اشتباه و گناه، کشتی و کشتی و کشتی و کشتی و کشتی و کشتی و کشتی.

و دور خودت را پر کردی از محافظانی که محافظت کنند از گوهر، 

گوهری که هیچ وقت نبودی، نیستی!



داغش هنوز تازه‌ست. امشب خیلی غمگینم. خیلی.


سلام آقای مهدی :))) روزتون بخیر :)))))

امیدوارم حالتون عالی باشه😊🤩 چقدرررر خوشحال شدم که کامنتتونو دیدم چون من طبق معمول همیشه شمارو گم کرده بودم🤭 دلیل اینکه نتونستم آدرس بدم هم یکی این بود یکی هم اینکه قبول کنین ماها هممون یه مقدار از فضای وب نویسی فاصله گرفتیم و دیگه مثل قبل نیست🥲

Jesse Blueman در ۲۶ بهمن ۰۰، ۱۶:۳۷ جواب داده:
سلام سلام
جواب کامنتاتو تو تلگرام دادم ولی نمیدونم اینا خصوصی بودن و تیکشو نزدی یا عمومی بودن
برا همین تایید میکنم اگه خصوصی بودن بگو که پاک کنم(=
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

راستی یه چیزی

شنیده بودم شما توی تلگرام چنل دارین و مینویسین

اگر همینطوره، میشه آیدی چنلتون رو به منم بدین یا آیدی خودتونو که بگم ادم کنین؟ 😍

یا اصلا یه چیزی... اگر نیاز به اد کردن هست این آیدی تلگرام منه : ******

منو هم اد کنین که بتونم بخونمتون🥲کلی ممنون میشم 🥰

سلام خوبین خوشین

میشه خواهش کنم اگه دوست داشتین وب منو فالوو کنین 💝😍 خیلی ممنون میشم ازتون 🌺

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان