یادداشت های یک پسر

 


سه سالگی!

یادداشت های یک پسر سه ساله شد. 

سال وبلاگی که گذشت رو سال افول وبلاگ نویسی خودم نام گذاری میکنم. سالی که بسیاری از دوستان وبلاگیم خداحافظی کردند و حتی خیلیاشون هم بدون خداحافظی رفتند! سالی که نوشتن توی یه فضای جدید رو تجربه کردم که هم دم دست تر و راحت تر بود و هم خیالم بابت کسایی که میخوندنش و عدم دسترسی کسایی که دوست نداشتم بخوننش راحت بود. در تولد سه سالگی وبلاگم میخوام اعتراف کنم که هیچ انگیزه ای برای وبلاگ‌نویسی در من باقی نمونده.

جمعه ۷ خرداد ۰۰ , ۱۳:۱۵ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

پست یه‌جوریه که الان تبریک بگیم یا چی؟ :| :دی

به هر حال، اصل اینه که آدم جایی بنویسه که باش حالش خوب باشه.

سه سالگی اینجا هم مبارک :)

Jesse Blueman در ۷ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۶ جواب داده:
تو که تبریک دوست داری پس تبریک بگو هموطن(((=
مرسیی

تولدش مبارک باشه(:🎉

منم به این وضع دچارم و عمیقاً از این وضعیت ناراحت.

ولی دلِ حذف کردن و گذاشتن رفتن رو هم ندارم واقعا..

Jesse Blueman در ۷ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۵ جواب داده:
مرسی
دقیقا

تولدش مبارک :)

 

+ با این همه مخاطب و دنبال‌کننده، سمیه نرو

Jesse Blueman در ۷ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۴ جواب داده:
مرسیی
+لیست دنبال کننده های من قبرستونیه برا خودش، تعداد وبلاگای فعالش به صدتا نمیرسه! ازین صد تا هم ۲۰ نفر شاید بخوننم همچنان(:

سلام

موفق باشید

Jesse Blueman در ۷ خرداد ۰۰، ۱۶:۴۴ جواب داده:
سلام همچین

تبریک میگم! وبلاگ نویسی بالا و پایین داره ولی همین که همچنان فعاله عالیه

Jesse Blueman در ۷ خرداد ۰۰، ۱۸:۵۰ جواب داده:
ممنون!
درسته(:

من یه روزایی با آرشیو های شما خیلی خندیدم و اینجا برام خیلی ارزشمنده. 

اما چه میشه گفت وقتی صاحبش دیگه دوسش نداره :(

 

هرطور که مایلین.... 

خوش باشین. 

 

Jesse Blueman در ۷ خرداد ۰۰، ۱۹:۰۷ جواب داده:
من نگفتم دوسش ندارم!

ولی ازش دلسرد شدین که دیگه انگیزه ای ندارین. اما چون خاطره های خوبی واستون داره ، دوسش دارین.یعنی گذشتشو دوست دارین.نه الان......چون اگه اینطور بود ، هیچ وقت بی انگیزه نمی شدین :)))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

خودتونو گول نزنین :/

Jesse Blueman در ۷ خرداد ۰۰، ۲۱:۱۲ جواب داده:
این درست تره



باشه چون شما گفتی:)))))

ب کسی ک دوست دارع روز تولدش بگی تولدت مبارکع ولی من دوست ندارم

 

این پستت مث این بود...

 

ایشالا انگیزت ب موقع برگردع...

 

Jesse Blueman در ۹ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۵ جواب داده:
بع خدا کع اگع تونستع بعشم خعط عولعت رو بعفعمعم چیع میعگیع😐


مرسی

آره من گفتم ؛ همراه با کلی خشم و بد وبیراه.حتی وسطاش از فرط عصبانیت ، انگشتم توی یه حفره ای گیر کرد .به زور درش آوردم.

آخه یکی دو تا هم که نیستین :////////

هر کیو میبینی عزم رفتن کرده. یا فعلا داره مقدمات رو فراهم میکنه.

واقعا هیچکدوم از این افراد رو نمی فهمم و دلم میخواد کتکشون بزنم.

 

 

 

امیدوارم یه روز با یه انگیزه ی فوق العاده بلند شین و بیاین و همینطور بقیه.

شب خوش.... :////

Jesse Blueman در ۹ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۷ جواب داده:
من هستم ولی کم هستم
نمیدونم چرا اینو پست خداحافظی تلقی کردید
حسم تو سالگرد تاسیس وبلاگم رو گفتم
بخوام برم خیلی صریح میام و خدافظی میکنم(:

به مناسبت سه سالگی چی می‌دی حالا؟

 

تبریک :)

Jesse Blueman در ۹ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۷ جواب داده:
بوس(:

مرسیی

مبارکهههههه ✨

من یه بیست و پنچ روز دیگه ، یکسالگی وبلاگم میشه

خواستی بری برو ولی به وبلاگ های ما سر بزن 😁

Jesse Blueman در ۹ خرداد ۰۰، ۱۱:۲۸ جواب داده:
مرسی تولد وب تو هم مبارک

+در مورد رفتن هم جواب دومین کامنت بالای خودت رو بخون

دیرگیر نبودی ک:/

Jesse Blueman در ۹ خرداد ۰۰، ۱۳:۵۲ جواب داده:
میفهمم ولی متوجه نمیشم چی میگی😐😂🦧

سلام 

جالبه 

خوب میدونید گاها افراد می نوشتند تا  رقابت کنندوقتی روزمرگی نوشته میشه.رقابتی نمیخواد

یعنی افراد مثل قبل با مطالعهنمی نویسند

Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۰۰، ۱۵:۱۵ جواب داده:
من برای رقابت نمینوشتم!
روزمره نوشتن جزو متداول ترین سبک های وبلاگ نویسی تو دنیاست و نمیشه بهش خورده گرفت!!

هعییی منم مثل شما شدم استاد T_T

Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۰۰، ۱۵:۱۵ جواب داده:
استاد خودتی و هفت جد و آبادت:دی

اومدم تولدت رو تبریک بگم.

هر چند انگار فراموش شدیم رفیق قدیمی. 😁 ولی من هنوز فراموشت نکردم. یه مدتی نبودم ولی گاهی سر می زنم بهت. تولدت مبارک، تولد خودت رو می گم و بعدش تولد وبلاگت رو با تاخیر.

Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۰۰، ۲۳:۳۹ جواب داده:
سلاممم
خیلی ممنون((((=

آدرستو ندارم)))):

کاملاااااا میفهمممممم

Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۰۰، ۱۵:۱۶ جواب داده:
ممنون که میفهمی((:

هر وقت خسته شدی یکم فاصله بگیر یکم استراحت کن اما نرو 

Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۰۰، ۱۵:۱۶ جواب داده:
نمیرم(:

کلا انگیزه که رفته ولی اون جای جدید و راحت چیه بگو ماهم بیایم 

Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۰۰، ۱۵:۱۶ جواب داده:
کانال تلگرام

کانال زدی توضیحات بیشتر لطفا

Jesse Blueman در ۲۴ خرداد ۰۰، ۲۲:۴۵ جواب داده:
کانال زدم خب:| چه توضیحی دیگه

سلام :)

الان ک نیگا کردم آدرستو دیدم عه این ک همون آدرس قبلیه چرا دقت نکردم اولش!

Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۰۰، ۲۲:۰۶ جواب داده:
(((=
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان