یادداشت های یک پسر

 


دیالوشات (4)

تو ذهنم که با خودم حرف میزنم خوب حرف میزنم.

دهنم رو که باز میکنم حرف قشنگ بزنم، آدما ازم بدشون میاد.

The Frog E07


+انگار من بودم که داشتم این حرف رو میزدم نه رامین((:

++فرشته حسینی چقدر کراشه(((:

فرشته حسینی خیلی خوبه :((

Jesse Blueman در ۱۳ بهمن ۹۹، ۲۳:۴۶ جواب داده:
دورشو
برا خودمه)):

این حرفتو نادیده گرفتم -_- 

انحصارطلبی دربرابر سرمایه‌های ملی فقط برای من مجازه -_-

Jesse Blueman در ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۰:۲۹ جواب داده:
سرمایه ملی خودمه
اجازه میدم با صابر ابرم بازی کنی فقط 

اگه سحر دولتشاهی و هومن سیدی هم باشن به پیشنهادت فکر می‌کنم.

Jesse Blueman در ۱۴ بهمن ۹۹، ۰۱:۱۶ جواب داده:
قبوله. ذاتا زیاد از سحر دولتشاهی خوشم نمیاد. هومنم. اوووممم باشه قبول.  deal is done!

اون موقع که به مادر جان گفتی ماکارانی برای ناهار درست کنه، یه جای کار ایراد داشت :)

انگشت بریده رو نداشتی D:

Jesse Blueman در ۱۵ بهمن ۹۹، ۲۱:۵۸ جواب داده:
ماکارانی؟ چرا ماکارونی نه؟!((((:

آره آره(=
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان