یادداشت های یک پسر

 


🙄🙄🙄

کاش همونی که پدر من رو با اینستاگرام آشنا کرده با هندزفری هم آشناش کنه🙄

جمعه ۲۳ آبان ۹۹ , ۱۲:۱۰ فاطـــღـــمـه ツ

😂😂🤣🤣🤣

وای بابای منم همونطوره


+اوکی

Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۹، ۱۲:۲۹ جواب داده:
اسیر شدیم بخدا فقط خونه ما سمی نشده بود که اونم شد

+پشممااممم مرسیی((:

خخخخخخخ واسه چی؟

Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۹، ۱۲:۲۰ جواب داده:
جان امواتتون اینقد از خخخ استفاده نکنید کهیر میزنم😫😫😫

باشد خون خودتان را کثیف نکنید .

 

پاسخ چرا رو نگفتید

Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۹، ۱۲:۲۸ جواب داده:
بنظرم واضح بود واسه چیش((:

بببببلللللللللننننننددددد بگوووو آمیییییین😢😭😭😭

Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۹، ۱۲:۲۸ جواب داده:
🤭😢😢😢

بیان چِش شده؟نظر من اینجا هست

ولی تو نظرات ارسالیم نیست؟؟؟

Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۹، ۱۲:۴۱ جواب داده:
والاه نمیدونم خیلی داره عجیب غریب میشه:/

😂 خب خودت یاد بده من اینستا رو بهش معرفی کردم بعدش تو همون کلیپ اولی که براش پخش شد رفتم هندذفری خودمو دادم بهش

Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۹، ۱۴:۲۱ جواب داده:
چون ممکنه خیلی کول برخورد نکنه😅😅

چقدر دوست دارم این جملرو با فونت ۶۷۹۶۵۵ بنویسم و بچسبونم به سقف خونمون

Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۹، ۱۴:۲۱ جواب داده:
😂😂😂😂

واااای دقیقا :)))))) بعد مثلا پدر من وقتیم بهش میگم صداشو کمی کم کنه بهش برمی‌خوره :)))))))))))))))))

Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۹، ۱۴:۲۱ جواب داده:
اره((((((:

این در مورد بابا بزرگم صدق میکنه !

و گرنه بابام با هنذفری مشکلی نداره ... که البته با هنذفری گذاشتن من مشکل داره :|

Jesse Blueman در ۲۴ آبان ۹۹، ۱۴:۲۷ جواب داده:
😂😂😂😂
جمعه ۲۳ آبان ۹۹ , ۱۷:۲۱ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...

عز اونجایی ک پیشگیری ،بهتر عز درمان است ،من هنووز عقب نکشیدم و نمزارم اینستا بزنع😅😐

همون تل و وات و ایناا هس بسمونع

 

+سلامتی همع باباهااا ک تکیه گاهمونن:)

Jesse Blueman در ۲۴ آبان ۹۹، ۱۴:۲۸ جواب داده:
گوز پیچ شدم تا کامنتتو بخونم😑

+یس:)

خواهر منم اینجوریه

Jesse Blueman در ۲۴ آبان ۹۹، ۱۴:۲۹ جواب داده:
🙄😂
جمعه ۲۳ آبان ۹۹ , ۲۱:۵۳ عرفان‌‌ ‌‌‌‌

نهایت استفاده از تکنولوژی :)//

Jesse Blueman در ۲۴ آبان ۹۹، ۱۴:۲۹ جواب داده:
🙂🙂🙂

آخ آخ بابای منم همینطوره مخصوصا وقتی قسمت حساس فیلم میرسه 😂😂😂😂

Jesse Blueman در ۲۴ آبان ۹۹، ۱۴:۳۰ جواب داده:
😬😬😬
شنبه ۲۴ آبان ۹۹ , ۰۲:۲۹ امیرحسین علیزاده

ما هرچی سعی می‌کنیم mute و چراغ خاموش تر باشیم، از اون طرف اولیا، بلندگو نصب میکنن. 

به شخصه  یادم نمیاد روزی رو که گوشیم سایلنت نبوده باشه. 😐🤦‍♂️

Jesse Blueman در ۲۴ آبان ۹۹، ۰۹:۰۱ جواب داده:
آرررررههه دقیقااااا
منم همیشه رو سایلنت میذارم 

خداروشکر پدر بنده به این سطح از تکنولوژی نرسیدن😌

Jesse Blueman در ۲ آذر ۹۹، ۱۲:۲۳ جواب داده:
خوداروشکر(با لحن مدیری تو هیولا:دی)

سلام سلام سلام.

بله یکم‌رعایت نمکنن...

Jesse Blueman در ۲ آذر ۹۹، ۱۲:۲۲ جواب داده:
سلام سلام صد تا سلام^_^

درکت میکنم T^T

Jesse Blueman در ۲ آذر ۹۹، ۱۲:۲۲ جواب داده:
(((:

پس هنوز تجربه اینو نداشتی بلند بلند مطالب و اخبار بخونه به زور بخواد تو هم همرو بشنوی 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

Jesse Blueman در ۴ آذر ۹۹، ۰۰:۵۴ جواب داده:
فکر کنم من اینجوری باشم😂😂 البته خیلی کم پیش میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان