یادداشت های یک پسر

 


من همون آدمم!

من همیشه تو مدرسه آدم منفوری بودم. احساس میکردم تو دانشگاه هم همینطوری خواهد شد ولی الان وقتی میام و گروه دانشگاه رو میخونم و یهو میبینم که وسط یه بحثی که اصلا به من ربطی نداره و منم تو بحثه نبودم منو مثال زدن و تعریفم کردن، مثلا گفتن فلانی خیلی با معرفته یا فلان و بهمان خوشحالم میکنه و بهم اعتماد به نفس میده. من هنوزم همون آدمم، فقط آدمای اطرافم عوض شدند!

واقعا نمیفهمم منظورت از منفور چیه؟!

واضح تر بگو 

مشکل از کلمه نیست من خنگ شدم😁

Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۹، ۱۲:۲۶ جواب داده:
زیاد تو بحر پست هایی که نصفه شب منتشر میشن نرید.

خودتونو از دریچه دید بقیه نبینین همین که خودتون باشین و سعی کنین بهترین خودتون باشین همیشه کفایت میکنه:)

خیلی خوبه ...

 

(البته الان مگه مجازی نیستید؟؟شناخت آدما تو مجازی با واقعیت فرق داره خب 😁😁😁 خیلی خوشحال نباش😂)

چه حس خوبی داره ! D:

به خاطر همینه که میگن سعی نکنید خودتونو عوض کنید =)

اععع چرا اتفاقا فک میکنم اونا مهم ترن 

 

جمله اخرت بسی مرا میخکوب ساخت

Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۹، ۲۳:۳۸ جواب داده:
آدمای اطرافت رو عوض کن جواب میده(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان