یادداشت های یک پسر

 


خواب نامه

دیشب خواب معلم پیش دبستانیم رو دیدم:|

بعد من اونقدر آدم عجیبیم که این خواب باعث شد کل امروز دلتنگش باشم و همش فکرم درگیر اون‌روزا شه. همش اون‌روزا و مهربونیا و لطفایی که در حقم کرد از جلو چشام رد میشدند. انقدر این دلتنگیه بیشتر شد که اومدم اینجا و ازش نوشتم. نمیدونم کجایی و در چه حالی و اصلا من رو یادت هست یا نه! ولی خیلی عجیب دلتنگت شدم خانوم الف مهربون(((:

وچه قدر خوبن این معلمای مهربون که خاطرشون سالهاباماست

Jesse Blueman در ۱۷ آبان ۹۹، ۱۶:۲۰ جواب داده:
آره واقعا

😥😥

Jesse Blueman در ۱۷ آبان ۹۹، ۱۶:۱۹ جواب داده:
((:

معلمای ابتدایی معمولا خوبن =)

معلمای پیش دبستانی که بنظر خوبتر هم میان ! ( من پیش دبستانی و مهد کودک نرفتم )

ولی خب بعضی از معلما رو نگم دیگه :/

Jesse Blueman در ۱۷ آبان ۹۹، ۱۶:۱۹ جواب داده:
منم مهد نرفتم

آخی :))))

نمیدونم اسم این حرفم خودخواهیه یا چی ولی خیلی بده بعضیا انقدر خوب و مهربونن که بدجور دلتنگشون میشیم :)))))

Jesse Blueman در ۱۷ آبان ۹۹، ۱۶:۱۹ جواب داده:
آره(((:

سلام

شاید تو اینستا پیداش کنید

ممکنه اونم به شما فکر می کرده که خوابشو دیدید

Jesse Blueman در ۱۷ آبان ۹۹، ۱۶:۱۹ جواب داده:
سلام
قضیه برا 15 سال پیشه من الان حتی اسم کوچیکش یادم نیست که سرچ کنم(:

آخییی🌸

منم بعضی وقتا که بحث معلم های کودکی میشه یاد بعضی معلما تا آخر روز تو ذهنمه😄

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۵:۵۲ جواب داده:
😃😃😃

سلام.

معلمای پیش دبستان انگار فرق مکنن.یه جور دیگن.

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۵:۵۲ جواب داده:
معلم من که خیلی کار بلد بود(((:

آخی منم معلم پیش دبستانیمو خیلی دوست داشتم تا همین چند سال پیشم بهش زنگ میزدم 

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۵:۵۳ جواب داده:
خوشبحالت من از همون موقع خبری ازش ندارم
يكشنبه ۱۸ آبان ۹۹ , ۲۲:۰۱ 💜...🌸 یاسی 🌸...💜

اتفاقا برام سوال شده بود که چرا نیستین یه مدته :|

چرا سر نمیزنین به ما :|

اینم یه کامنت آدرس دار دیگه D:

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۵:۵۴ جواب داده:
من از rss خوان میخونم بلاگفاییا رو. پست های جدید نوتیفشون برام میان.
منم هی میگفتم چرا این پست جدید نمیذاره نگو آدرس عوض کردی-__-

این پستت منم یاد معلم مهدکودکم انداخت 

عررر☹یادش بخیر چ زود گذشت(:

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۵:۵۴ جواب داده:
اره خیلی زود گذشت

+جان امواتت آدرست رو درست بزن😫
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان