یادداشت های یک پسر

 


عشق بی احساس من!






این آهنگ ارزش این همه انتظار رو... قطعا داشت!


+هروقت امیر عظیمی گوش میدم یاد زهرا اردیبهشتی از مخاطبای قدیمی وبلاگ هام میوفتم. اون بود که منو با این بشر آشنا کرد. چی شد واقعا؟! کجا غیبش زد یهو... ):

به چه آهنگ و حال و هوای خوبی :)

Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۹، ۲۲:۴۱ جواب داده:
اره(((:

سلام چه آهنی قشنگی .

 

 

Jesse Blueman در ۱۱ آبان ۹۹، ۰۰:۴۸ جواب داده:
سلام
ارههه((:

اولین باره که از این خواننده آهنگ گوش میدم‌:)رفت تو لیست مورد علاقه هامD:

+

دنبالتون کردم

Jesse Blueman در ۱۱ آبان ۹۹، ۰۰:۴۸ جواب داده:
خوشال شدم کهD:

+ممنان(:

چه قشنگ بود. 

 

+ این یهویی غیب زدنا خیلی بده. اصلا غیب زدن و رفتن بد و ناراحت‌کننده‌ست. چه یهویی چه غیر یهویی.

Jesse Blueman در ۱۱ آبان ۹۹، ۰۰:۴۹ جواب داده:
+اره دقیقا))):

من نمیشناختمش اما از اونجایی که خیلی هایی که میشناختم تو بیان یه یه هو ناپدید شدن میتونم ب جرئت بگم الان تو اینستا داره لایو میزاره

 

# اصن این امیر عظیمی ی چی دیگست مث هیشکی نی

Jesse Blueman در ۱۱ آبان ۹۹، ۰۰:۴۹ جواب داده:
ایشالا سالم و سلامت باشه، لایو بذاره


# یسس دقیقااا
شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۲۳:۴۴ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...

دارم بـ این فک مکنم چرا ادما یهوو ول میکنن و میرن🙃

Jesse Blueman در ۱۱ آبان ۹۹، ۰۰:۵۰ جواب داده:
یهو نرید گایز(((:

ازدواج!

نمی دونم چرا ازدواج رفقا رو از هم جدا می کنه!

نمی شه هم مزدوج شی و هم رفیقات رو داشته باشی مگه؟

دل منم گاهی هواش رو می کنه... .

Jesse Blueman در ۱۱ آبان ۹۹، ۰۰:۵۱ جواب داده:
ازدباج کرد مگهههه(((:

اره میشه چرا نشه. شوما ازدباج کنی مارو دور بندازی پیدات میکنم دهنت رو سرویس میکنمD: ادمشم دارم😁

)))):


عجب زیبا

Jesse Blueman در ۱۱ آبان ۹۹، ۱۰:۲۵ جواب داده:
ممنان

من هیچوقت از آهنگ های با خواننده خوشم نمیاد. ولی اینم آهنگ بدی نیست .

Jesse Blueman در ۱۱ آبان ۹۹، ۱۰:۲۴ جواب داده:
.😂😂

اهم اهم. معذرت میخوام بابت تکرار، ولی درمورد کامنت قبلیم انگار دیگه باید بگم "همون همیشگی" 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

Jesse Blueman در ۱۱ آبان ۹۹، ۱۰:۲۳ جواب داده:
ای خدااااا دارم دیوونه میشششممممD:

به قول دوستمون ازدباج :)

و خب با وجود دغدغه ها و مشکلات این روزها نباید انتظار زیادی داشته باشیم...هرجا هست امیدوارم لباش خندون و دلش پر از عشق و خوشی باشه

ممنونم که به یادش بودی :))

Jesse Blueman در ۱۱ آبان ۹۹، ۱۰:۲۳ جواب داده:
پرواز خیال عزیز خوشحالم که وبم رو میخونی((:
وب شما رو هم ایشون به من معرفی کرد(:
منم امیدوارم!

بله که میخونم اما خیلی یاواش و آروم :)

بله یادمه و من رو هم با وب شما ^_^

انشالله

Jesse Blueman در ۱۱ آبان ۹۹، ۱۱:۲۱ جواب داده:
من خودم هم از یاواش خون ها هستم(((:
^__^

آره، سال ۹۷ تو وبلاگ فاطمه، یکی از بچه ها گفت که داره ازدواج می کنه، یه بار هم بعد بازگشت ( تامیون از روش رد می شوددد 😂 ) یکی تو پیامک گفته بود و درج شده بود.

 

والا من که هیچ جا نمی رم، همین جا هستم. نه ازدواجی ام و نه چیزی. ولی خب اگه ازدواج کنم هم از اون خانواده ها هستم که رفقام رو فراموش نمی کنم.

کلا همیشه جز اون دوستایی هستم که معمولا ترک می شن ولی ترک نمی کنن... . 😁

Jesse Blueman در ۱۳ آبان ۹۹، ۲۰:۱۶ جواب داده:
اهههه من خودم میخواستم با تامیون از روش رد بشمD:
پس مبارکههه^__^

خب خداروشکر خیالم راحت شد(((:

سلام.

قشنگ بود این آهنگ.

هییعیی معلوم نیست کجامیرن.

 

 

Jesse Blueman در ۱۳ آبان ۹۹، ۲۰:۱۶ جواب داده:
سلام سلام(:

کجا رفت این دختر 

هعیییی

یه مدت اومد 

بعد دوباره رفت

Jesse Blueman در ۱۳ آبان ۹۹، ۲۰:۱۷ جواب داده:
عع وب شما هم میومد پس
)):

چقد عنوان بامزس =)

 

+ ( اه من دیگه دارم شورشو در میارم :/ )

Jesse Blueman در ۱۳ آبان ۹۹، ۲۰:۱۷ جواب داده:
مخسی^__^

چرا:|

بله :)

Jesse Blueman در ۱۴ آبان ۹۹، ۰۰:۱۷ جواب داده:
هععییی🚶🏻‍♂️🚶🏻‍♂️

چون یکسره اشکم دم مشکمه و هر آهنگی گوش میدم دلم میخواد گریه کنم و عاشق شم ولی کیس مناسبی پیدا نمیکنم و اصلا نمیخوام پیدا کنم و ...

هوووووف :/

Jesse Blueman در ۱۴ آبان ۹۹، ۰۰:۱۷ جواب داده:
احساساتی بودن خیلی خوبه که
بی احساس و سنگ بودن خسته کنندست(:

نه خوب نیست !

یه احساساتی ای که چون نمیتونه احساساتشو بروز بده ، بنظر یه بی احساس سنگدل میاد ...

( چگونه خود را در یک جمله معرفی کنید :/ )

Jesse Blueman در ۱۴ آبان ۹۹، ۱۱:۵۵ جواب داده:
چجوری بنظر اومدن مهم نیست
مهم اینه که خودمون،خودمون رو چجوری میبینیم

جمله ی قصار ؟ *-*

Jesse Blueman در ۱۴ آبان ۹۹، ۱۲:۱۹ جواب داده:
سس ماست

وای دیگه شورش در اومد •-•

Jesse Blueman در ۱۴ آبان ۹۹، ۱۳:۱۸ جواب داده:
/:

اهنگ فارسی گوش نمیدم(^~^)

Jesse Blueman در ۲۲ آبان ۹۹، ۱۲:۴۹ جواب داده:
.

 وات*___*

 

Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۹، ۰۱:۵۴ جواب داده:
آدرس؟

ادرس چی؟؟

Jesse Blueman در ۲۳ آبان ۹۹، ۱۲:۰۸ جواب داده:
جایی که ازش اومدی

مسخره  میکنیی ؟/  

بنظرت فرشته ها از کجا میان؟؟ 

چه قشنگ ؛)

Jesse Blueman در ۴ آذر ۹۹، ۰۰:۵۴ جواب داده:
(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان