یادداشت های یک پسر

 


فاقد محتوا

سلام! 


چند وقتی هست که موضوعی برا نوشتن تو وبلاگم ندارم و چیزی به ذهنم نمیرسه. تو این وبم هیچوقت اینکار رو نکردم که بدون ذهنیت قبلی بیام و صفحه ارسال مطلب رو باز کنم و شروع کنم به نوشتن! ولی خب دوست دارم اینجا از سوت و کوری در بیاد. بذار بنویسیم ببینیم چی میشه! ((:


سه چهار روزی بود که مریض احوال بودم و از اونجایی که امروز خوبم احتمالا سرماخوردگی ساده بوده و کرونا دان زاد دان نه D: ولی خب این بیماری بی ناموس به فامیل های درجه یکم رسیده و همچنان از رگ گردن نزدیک تر.


از امروزم هم بخوام بنویسم مثل بقیه روزا کلاس داشتم و یکمی هم پابجی زدمD: راستی بالاخره فصل چهارم بریکینگ بد رو تموم کردم و پشمااااام از قسمت آخر این فصل واقعا! مگه میشه یه سریال اینقدر خوب باشه.(((:

امیدوارم فامیل هاتون بهتر بشنو خودتونم مبتلا نشید...(:

Jesse Blueman در ۶ آبان ۹۹، ۲۱:۲۰ جواب داده:
مرسی مرسی((:

سه شنبه ۶ آبان ۹۹ , ۲۰:۲۲ فاطـــღـــمـه ツ

کرونا دان زاد دان؟ 

ترکی؟ 😁

Jesse Blueman در ۶ آبان ۹۹، ۲۱:۲۰ جواب داده:
آرهD:

سلام! :)))


یادم نمیاد تا حالا پست این مدلی اینجا دیده‌باشم :)))))) بعضی وقتا هم نیازه بدون ذهنیت قبلی فقط نوشت :))))

 

درمورد نیمه اولش خدا رو شکر که به خیر گذشته و درمورد نیمه دوم ایشالا که به خیر میگذره.

 

دارم سعی میکنم چند خط آخر رو فراموش کنم که اصلا ظرفیت دیدن یه سریال خفن 60وخورده‌ای قسمتی رو ندارم 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

Jesse Blueman در ۶ آبان ۹۹، ۲۱:۱۹ جواب داده:
آره برا اولین بار بود

مرسی مرسی!((:

شوما برو سریال ترکی ات رو ببین

.

ای‌بابا حالا حتما باید به روم میوردی؟ 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

تازشم فقط 10قسمت و نیم دووم اوردم و بقیه‌شو ندیدم 🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️

Jesse Blueman در ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۰۴ جواب داده:
سوهان روحن بابا سریالاشون
من خیلی سال پیش یکی رو میدیدم بعد ولش کردم
یکی دوروز پیش بود که سرچ کردم دیدم تا قسمت ۷۰۰ اش هم موجوده😐😂

هر چه دل تنگت میگوید بنویس :)

به امید خدا حال فامیل هم خوب میشه (:

Jesse Blueman در ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۰۳ جواب داده:
مرسی
مرسی
💙😘

امیدوارم حال خودت و فامیلات خوب شه.

 

 

من کلا باز می کنم مدیریت رو و می نویسم، بدون آمادگی، البته من وبلاگ و... زیاد دارم. شاید تو بعضیاشون با فکر بنویسم، تو بعضیاشون از یه چیزای دیگه تو بعضیاش از یه چیز دیگه و... ، اما در کل حرف های مهم رو می ذارم تو ذهن خودم بمونه. ساده ها رو می نویسم.

Jesse Blueman در ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۰۲ جواب داده:
مرسیی

وبلاگ زیاد داری؟🤨 چرا پس ندادیشون؟😁

درود 

خیلی ام خوبه که گاهی آدم ابن الحال باشه :)

امیدوارم سایه منحوس این بیماری از شما و همه دنیا دور باشه

 

 

Jesse Blueman در ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۰۱ جواب داده:
ممنان مچکر

هایزنبرگ

Jesse Blueman در ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۰۱ جواب داده:
با این کارش تو اخر این فصل قشنگ دیگه شد هایزنبرگ(((:

ان شاء الله که خیره، فامیل هاتون هم خداکنه زودتر خوب شن، حمد شفا بخونین براشون.

امیدوارم خودتون هم نگیرید. 

Jesse Blueman در ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۰۰ جواب داده:
مرسی مرسی

خوشبحالتون که کنکور ندارید میتونید سریال ببینید! @-@

البته من خودم تو روز هیچ ، رسما هیچ کار مفیدی نمیکنم ://

Jesse Blueman در ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۰۰ جواب داده:
من کنکورم داشتم سریال میدیدمD:

خب پس خوشبحالتون که حداقل عذاب وجدانش رو نمی کشیدین !

( میکشیدین ؟ ) •-•

Jesse Blueman در ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۳۵ جواب داده:
چرا اون موقع عذاب وجدان داشتم ولی الان خوشحالم که اینکارو می کردم. تفریح تو هر شراطی لازمه

تفریح کنار درس خوندن آره لازمه =))

ولی خب من ... نه تفریح میکنم ، نه درس میخونم :/ فقط خدا میتونه شفام بده -__-

Jesse Blueman در ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۵۵ جواب داده:
درس که نمیخونی تفریح کن حداقلD:

چون عذاب وجدان دارم بهم نمیچسبه :/

Jesse Blueman در ۷ آبان ۹۹، ۱۵:۳۰ جواب داده:
😂😂😂

آره اگه از بازیگرای زیباشون فاکتور بگیریم دیگه بدرد نمیخورن :)))))

Jesse Blueman در ۷ آبان ۹۹، ۱۵:۳۰ جواب داده:
اوهوم
کل محتوا= آب+مقادیری داف (چه دختر چه پسر😬)

سلام.

خوب شد برگشتین

Jesse Blueman در ۸ آبان ۹۹، ۲۱:۵۱ جواب داده:
سلام
قربانت
پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ , ۲۱:۴۷ 💜...🌸 یاسی 🌸...💜

سلام :)

عاقا من داشتم این بریکینگ بد رو دانلود میکردم... البته فعلا نمیبینم فقط دان میکنم... بعد یهو اومدن سایت رو فیلتر کردن ://

تاپ موویز ://

منم با کامپیوترم و فیلترشکن ندارم :///

خیلی کثافتن واسه چی یهو عه :// اعصابم خورد شد :/

Jesse Blueman در ۸ آبان ۹۹، ۲۱:۵۳ جواب داده:
سلام سلام
اره فیلتر میکنن هی ولی ادرس جدید رو تو کانال تلگرام سایتا میذارن(+که خب گفتی فیلترشکن نداری پس کنسله:/)
تو گوگل سرچ کن دیجی موییز همیشه سایت بدون فیلترش رو اون اولا میاره از اونجا دانلود کن

سلام. 

وبلاگ خوبی دارید و مهم نیس با ذهنیت قبلی باشه یا نه . هر چه دل تنگت می خواهد بگو.

مزیت وبلاگ همینه دوستم😊

Jesse Blueman در ۱۰ آبان ۹۹، ۰۰:۲۱ جواب داده:
سلاممم
خیلی ممنون دوستم((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان