یادداشت های یک پسر

 


dirty room

‏کل فعالیتی که من تو اتاقم دارم 

نشستن پشت میز لپ تاپ یا دراز کشیدن رو تختِ

 نمی‌دونم وسایل اتاق چیکار می‌کنن 

که اتاقم در عرض یه روز انقدر کثیف و نامرتب می‌شه😐

خخخ شاید در حین راه رفتن کثیف کاری میکنی
Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۷، ۲۰:۴۶ جواب داده:
والا با این شرایط باید پرواز کنم😂
😂😂
Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۷، ۲۰:۴۶ جواب داده:
😀
همه اتاقا همینن :/
شما اگه همین یه ذره فعالیتم دارین، من کلا وارد اتاقمم نمیشم چون امکان سرخ شدنم وجود داره :///
ولی همچنان نامنظم و کثییییف -____-
Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۷، ۲۰:۴۶ جواب داده:
سرخ شدن؟!
چرا واقعا :|
چقدر شبیه زندگی منه این :)))
Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۷، ۲۰:۴۶ جواب داده:
یعنی دیگران زندگیتونو کثیف میکنند؟!

اینو قبول دارم...خود به خود کثیف میشه...
Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۷، ۲۰:۴۷ جواب داده:
کاش خود به خودم تمیز میشد:دی

وسایلم، وسایلای قدیم. پاشونو جلوی بزرگترا دراز نمی کردن.

عجب دوره و زمونه ای شده. 😁

Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۷، ۲۰:۴۷ جواب داده:
وسایلام دیگه وفا ندارند...
شخص دیگه ای اگه نمیاد تو اتاق لابد خوتون نامرتبین😡😌
Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۷، ۲۰:۴۷ جواب داده:
اوه اوه شما از مادر جان بنده بدترید که😀😀😁😁
این دو سه ماه تابستون یه کوزتی شدم که نگووو
برا همینم اتاقم دیگه نامرتب نمیشه D:

Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۱ جواب داده:
اووو مای گاااد!😃
از بس گرمه >__<
لامصب مرغ زنده بذاری نیم ساعت تو اتاقم باشه، اول کرک و پرش میریزه بعد پخته میشه آماده خوردن :/
Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۱ جواب داده:
دقیقا اتاق منم همینطوره از ساعت دو اینا تا غروب ،آفتاب میزنه خیلی گرم میشه
ولی زمستون خیلی خوب میشه هوای اتاقم حال میکنم😀😀😀
البته بیشتر منظورم دو خط اول بود
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۰۹:۴۱ جواب داده:
طور دیگه برداشت کردم من(:
اِ!خب برادر من خورد و خوراک چی پس؟!
پسرید دیگر :|
Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۷، ۰۹:۳۹ جواب داده:
اتفاقا دخترا هم کامنت گذاشتند و با من هم فکرند!😀😀😀😀
دنبال شدید دوست عزیز
Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۷، ۱۹:۱۵ جواب داده:
ممنونم خوشومدید((:
من ریدم تو تمام سال های تحصیلی زندگیم! دبستان، راهنمایی، دبیرستان، دانشگاه. همش!

خودم یک سال تو یه مدرسه خراب شده ای تدریس کردم. تو این یکی هم ریدم، هم شاشیدم.

ریدم تو هرچی تحصیلات عالیه و تکمیلیه. ریدم تو این مملکت که مدرک فوق لیسانس و دکتری اندازه پهن گاو ارزش نداره و آخر همشون بیکاری و بی پولیه.
Jesse Blueman در ۲۴ مرداد ۹۷، ۲۰:۱۷ جواب داده:
حرفی ندارم:|
))))))))))))))))):
تا میتونی بخون.
تااااا میتونی :) 
Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۷، ۰۹:۴۸ جواب داده:
چشم چشم!

+میگم شاید به خاطر اینکه دکمه نظر وبلاگ بالاست اشتباهی کامنتا رو میفرستید تو این پست.اینطوریه؟
اتاق منم اینجوریه. و خوبیش اینه که من خونه هم نباشم خودش وظایفش رو میدونه و خودش آشغال تولید می کنه:/
Jesse Blueman در ۳۰ شهریور ۹۷، ۱۷:۴۲ جواب داده:
خیلی خوب بود:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان