یادداشت های یک پسر

 


Inside

پسر بازی inside چقدر خوب بود! حس و حال limbo زنده شد برام. چطور این همه مدت بازیش نکرده بودم آخه؟! ‏یه بازی معمایی/پلفترمر فوق‌العاده. شامل داستانی عجیب، فضایی تاریک، موسیقی‌های کم اما بسیار تاثیرگذار، گیم‌پلی‌ عالی، معماهایی خلاقانه و دوست‌داشتنی و یک پایان‌بندی که تا مدت‌های زیادی ذهن شما را درگیر خودش می‌کنه. 

با اینکه چند سال پیش بازی کرده بودم، ولی هیچ وقت قدیمی نمیشه برام

Jesse Blueman در ۲۸ مرداد ۹۹، ۱۷:۰۸ جواب داده:
خیلی خوب بود

بازیش یه پایان مخفی هم داره، اونو بازی کردی؟

Jesse Blueman در ۲۸ مرداد ۹۹، ۱۷:۰۸ جواب داده:
آره میدونم ویدیوش رو دیدم اون پایان عجیب تره!

برای گوشی است ایا ؟

Jesse Blueman در ۲۸ مرداد ۹۹، ۱۹:۲۱ جواب داده:
من تو کامپیوتر بازی کردم فکر کنم برا گوشی هم باشه

سلام

بازی قشنگیه

ولی یه جاش گیر کردم بعد پاکیدمش.

تونستی تموش کنی؟

:)

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۱۴:۱۸ جواب داده:
سلام
آره سه چهار روزه تمومش کردم

بازیه رو نمیشناسم 😶اما با این سن هنوز دارم بازی پرنسسی میکنم 😑

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۱۴:۱۷ جواب داده:
😂😂😂😂😂🤦‍♂️

یه فیلمی هم هست به همین اسم

اگر از خون بدت نمیاد فیلم خوبیه

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۱۴:۱۷ جواب داده:
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/درون_(فیلم_۲۰۱۰)

این منظورته؟ ممنون بابت معرفی حتما میبینم

اره خودشه

ارادت

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۱۴:۵۶ جواب داده:
ما بیشتر(((:

عاقا من نتونستم برا اندروید دانلودش کنم:/ جریان چیه؟ شاید برا ایفونه فقط

Jesse Blueman در ۲۷ شهریور ۹۹، ۱۳:۳۶ جواب داده:
این بازیشه (کلیک)
اینم دیتاش (کلیک)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان