یادداشت های یک پسر

 


خداحافظ خوابگاه

امروز بالاخره رفتم خوابگاهمون و وسایلم رو جمع کردم. دلم گرفته... پارسال این موقع ها با شوق و ذوق داشتم آماده دانشگاه رفتن می‌شدم ولی الان خوابگاه رو تحویل دادیم و میدونم که حداقل برا یک سال آینده نمیشه برگردم اونجا. با همه سختی هاش دلم خیلی برا خوابگاهمون و بچه هاش تنگ میشه. گوه تو کرونا!

تحصیلتون تموم شده؟؟

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۱۸:۱۸ جواب داده:
نه ترم سه هستم
به خاطر کرونا خوابگاه تعطیل شده 
گفتن بیاید وسایلتون رو جمع کنید و اتاقا رو تحویل بدید

من بعید میدونم در حد جمع کردن وسایلمونم در اون خوابگاه باز بشه !!

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۱۸:۱۸ جواب داده:
چطور مگه ؟!
.

از ترس کرونا 

همون روز اخرم مارو به زور انداختن بیرون !!

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۱۸:۲۲ جواب داده:
دانشگاه ما ازین هفته دوباره باز شده
برا تحویل اتاقا هم تا آخر مرداد وقت دادن

چقدر دلم برای نشستن سرکلاس تنگ شده

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۱۸:۲۶ جواب داده:
من نه:دی

سلام منم خوابگاه بودم 3سال

روز آخری که داشتم وسایلمو جمع می کردم  خیلی حالم گرفته بود:(

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۱۸:۲۸ جواب داده:
من ترک خوابگاه رو دارم تو همون ترم های اول تجربه میکنم))): 
کاش همه چی دوباره به روال قبل برگرده هرچی زودتر...

خداحافظی همیشه سخته، منم روز آخری که وسایلمو از پانسیون برداشتم تا فرداش داشتم گریه میکردم از شدت غصه.

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۲۰:۴۷ جواب داده:
:((((

معلومه که خیلی دلتنگ میشی

کرونای لعنتی کاش فقط مشکل من این بود هعی خداا

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۲۰:۴۷ جواب داده:
)))):

سلام مگه وسایلاتو نیاورده بودی دادا؟ عیبی نداره بابا باز همه چیزدرست میشه بر میگردی سرخوابگات.

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۲۰:۴۷ جواب داده:
نه
 تا امتحانات باز بود که تا اومدیم بریم گفتن نیاید از کارکنان کرونا گرفتن!
بعدشم که دانشگاه تعطیل بود کلا

هعییییی

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۲۰:۴۷ جواب داده:
موودم دقیقا همونجوریه که اون موقع استوری گذاشته بودی🚶‍♂️🚶‍♂️

ندیدم که استوریو :(

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۲۰:۵۱ جواب داده:
استوریایی که از بازدید دانشگاهت بعد کرونا گذاشته بودی منظورمه

آها گذاشته بودم؟ :/

یادم نمیاد :)

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۲۰:۵۲ جواب داده:
وقتشه عینک بزنی(((: آره آره

الان که گفتی یادم اومد :((((

ما هیچ، ما نگاه...

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۲۳:۵۸ جواب داده:
 :(:

😔😔😔😔

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۲۳:۵۸ جواب داده:
)))):

ای بابا :(((

+نرفتی سراغش امروز؟ -_-

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۲۳:۵۸ جواب داده:
)))):

+بکش بیرون فانوسا!

باشح🚶🏼‍♀️

Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۹، ۰۰:۳۴ جواب داده:
مرسی:|

کرونا هم دوستت دارد...

Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۹، ۰۰:۳۴ جواب داده:
🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️

😅😑

Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۹، ۱۲:۱۰ جواب داده:
(:

کلا به نظرم الان دانشگاه قبول نشه آدم، بهتره. از پشت گوشی اًخه؟ 😐

Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۹، ۱۵:۱۲ جواب داده:
دیگه کاریه که شده:|

وسایلای من هنو مونده خوابگاه :(

کرونا خیلی گند زد

باز تو از مهر بودی آره ؟

من کلا دو هفته رفتم ! :/

Jesse Blueman در ۲۸ مرداد ۹۹، ۱۶:۵۴ جواب داده:
آره از مهر بودم
ای بابا): ترم بهمنیای اتاق ما که تا جاگیر شدند تعطیل شد!

من هنوز نرفتم :( دلم نمیکشه برم سمت خابگاه عین قبرستون شده :((

Jesse Blueman در ۲۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۳۲ جواب داده:
آره واقعا عین قبرستون بود. از شانس منم برقا قطع شده بود اصلا خیلی دلگیر بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان