یادداشت های یک پسر

 


دیالوشات (2)

!!SPOILER ALERT!!


The100 - S07 E11


+ وقتی به یکی میگم چیزی به کسی نگیاD:

++ بلامی بازم تبدیل شد به اون بلامی رو مخ فصل3:|

D:

مخصوصا دخترا🚶🏼‍♀️

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۲۰:۳۱ جواب داده:
البته بلامی پسرهD:

فیلم صد نفر چطوریاس ؟

ارزش دیدن داره برم بشینم پاش ؟!

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۲۰:۳۰ جواب داده:
بنظرت اگه ارزش نداشت تا فصل هفتم میدیدمش؟😂🤦‍♂️

ای بااباااااااااااا  همین الان دانلود کردم میخواستم برم ببینم که جنابعالی لو دادی فیلم اُ «:/

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۲۲:۲۴ جواب داده:
اولش اخطار دادم که:/قسمت جذابی بود برو ببینش

برای دیدن جالب هست؟

Jesse Blueman در ۲۴ مرداد ۹۹، ۰۰:۵۳ جواب داده:
قطعا!

داداش فقط زدی خطر اسپویل :| خب اسپویلِ چ فیلمی چ قسمتی ؟ :||||

Jesse Blueman در ۲۴ مرداد ۹۹، ۱۶:۲۳ جواب داده:
مطمئنی پست رو خوندی؟ 

من بالاخره ی روزی سیدیشو میخرم میشینم عین آدم میبینممم😬😑🤦🏻‍♀️(مدیونید فک کنید از ترس ددی عه که پس فردا خفتم نکنه و مودمو جمع کنه😂😑🤦🏻‍♀️)

+اینکه آدم هر جا میره راجب این سریال حرف میشنوه شبیه شکنجه نیس؟😑

Jesse Blueman در ۲۵ مرداد ۹۹، ۲۲:۳۱ جواب داده:
یه فلش بده همشو برات بریزم😁😁
( من ۹۰ درصد حجم نتم صرف دانلود فیلم میشه اون ۱۰ درصد دیگه صرف همه فعالیتای دیگم تو نت مثل تلگرام و توییتر و اینستا و وبگردی😅)

+سریال قشنگیه و درحال پخشه آخه برا همین زیاد ازش میشنوی(((:

حجمش در کل چقدر میشه بگو که ببینم چند تا فلش خوبه😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️(بنظرم نتت رو خوب مصرف میکنی...من 40 درصدشو تو یوتیوب دارم میگردم. 40درصدشم تو پینترست😂😂20درصد هم بقیه موارد🤦🏻‍♀️😂)

 

+اوهوم اوهوم(:

Jesse Blueman در ۲۵ مرداد ۹۹، ۲۳:۰۲ جواب داده:
یه فلش ۳۲ گیگی بدی حله😁😂😂

آآآم... آره یوتیوبم هست:دی حالا چون شمایی یه ۱۰ درصدم برا یوتیوب(((: (تا یکی دو ماه پیش خیلی بیشتر بود چون مسابقه مورد علاقم رو تو لایو استریمش میدیدم که تموم شده الان)
از عکسایی که تو وبت میذاری مشخصه اهل پینترست هستی!

حیف شد ندارم😂😂 من فقط ی فلش ۸ گیگ دارم نهایتش میتونستم فلش آبجیمو مخشو بزنم بده که اونم هشت گیگ بود و رسما بیخیال همون سیدیشو میخرم ی روزی((:

اوهوم اوهوم چه مسابقه ای؟🤔(حس فضولی کردن بهم دست داد:/ اصن به من چه🙄😑 حالا بگی هم اشکالی نداره ها:دی#خود_درگیری)

😊

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۰۰:۱۵ جواب داده:
سی دی اورجینالش رو بگیر بده به من بعد دیدنش پس😁((((:

+ 😂😂😂😂
 Survivor 2020 turkey

باوش((:

 

+اصن چی هس😂🤦🏻‍♀️بریم ی سرچ تو یوتیوب بزنیم ببینیم چیزی پیدا میشه یا نه🤔

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۰۰:۲۰ جواب داده:
+ اوووو تا دلت بخواد ویدیو ازش هست
فک کن ۵ ماه هرشب پخش شده!

+خو اینو زود تر میگفتی دیع حوصلمون پوکید...بریم چرخی بزنیم😁

شبتون آرووم((:

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۹، ۰۰:۳۹ جواب داده:
برو خوش‌ بگذره!

+همچنییین مرررسی(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان