یادداشت های یک پسر

 


یه دل میگه بدم! بدم! یه دلم میگه ندم! ندم!

تو خونواده و فامیل ما آدم های عجیب کم نیستند! 

از مسائلی که تو این آدم های عجیب به وفور رخ داده می‌تونم به دست ندادن و رد کردن دست کسی که مثلا ده-پونزده سال باهم دست می‌دادند و مشکلی با این قضیه نداشتند اشاره کنم. (جنس مخالف منظورمه البته!)

یکی از دغدغه های مسخره من تو دورهمی ها و مهمونی های این خونواده عجیب همیشه این بوده که با کی دست بدم و با کی دست ندم که خدایی نکرده ضایع نشم:| یا هم اینکه با دست ندادنم یوقت به کسی بی احترامی نکنم. باید از کرونا ممنون باشم که این دغدغه من رو به کلی از بین برده و حل کرده. دمت گرم کرونا!

خخخخخخخخخ

وای

مزیت های کرونا را بنگرید

Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۹، ۲۳:۰۰ جواب داده:
(((((:

😂😂چه دغدغه ای هم بوده! دمش گرم

Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۹، ۲۳:۰۸ جواب داده:
دمش گرم!

خدایا منو ببخش که با عنوان پست منحرف شدم⁦🤦🏻‍♀️⁩⁦🤲🏻⁩

 

 

Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۹، ۲۲:۴۹ جواب داده:
اف بر تو باد!

+ کرم از خودم هم بود البته😁😁

کرونا ی خوبی دیگش این بود ک روبوسی کنسل شد...

نمیدونستم دوتا بوس کنم سه تا بوس کنم..

Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۹، ۲۳:۰۹ جواب داده:
آره آره اینم هست((:

آقا مشکل ما تو تعداد بوس بود که رفع شد خدارو شکر😂

Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۹، ۲۳:۰۹ جواب داده:
دومین نفری هستی که اینو میگی🤣

یعنی واااااقعا امیدوارم کرونا باعث بشه عادت دست دادن و روبوسی کردن کلا از سر همه بیفته! لعنتی خیییلی خوبه کسی رو میبینی دیگه لازم نیست دست بدی ^___^ واهاهاهای

Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۹، ۲۳:۱۰ جواب داده:
اولاش سخت بود هی خودمون رو به در و دیوار میکوبیدیم🤣 ولی دیگه عادت کردیم
منم امیدوارم کلا ریشه کن شه

این مسئله دست دادن به جلس مخالفی که یه عمر باهاش بودی مسخره ترین مسئله دنیا هستش :/ حالا دست دراز میکنی خانوم دستشو میبره تا شالشو مرتب کنه در حالی که ک*نش بیرون مونده :/ :/ :/

Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۹، ۲۲:۴۹ جواب داده:
وااااییی دقیقااااا🤣
بهترین کامنت این پست👌👌👌

ی سری ام هستن...

مو و پشم و عرق و هر ع... و گ... ای دارن

اطمینانم نداری دسته تا کجا بوده😐😐😐

Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۹، ۲۳:۲۸ جواب داده:
با دست کثیف یا خیس که اصلا نباید دست داد جزو بدیهیاته
قبل اینکه طرف مقابل دستشو دراز کنه باید بگی شرمنده دستم خیسه یا عرق کرده یا کثیفه!

اینکه با طرف اوکی بوده باشی و دست بدی ، مشکلی نداره واقعا

ولی من دردم اینه که داییِ دخترعمویِ بابام چه اوکی بودنی با من داره که ناراحت میشه از دست ندادنم و میاد به بابام میگه😐😐

Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۹، ۲۳:۲۵ جواب داده:
کلا قضیه خیلی پیچیدست😂🤦‍♂️

😂😂😂نمیدونم من زیادی چیزم یا جواب شما مفهوم چیز داشت توش

بهرحال پسندیدم😂👏

Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۹، ۲۳:۳۲ جواب داده:
چی چی شد؟!
من نگرفتم:|

هچ دگ بی ادبیه اگ توضی بدم😂

Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۹، ۲۳:۵۹ جواب داده:
میدونم منظورت تو اون کامنت مو و پشمی چیه! ولی چون در مورد عرق و اینا گفته بودی اونطوری جواب دادم

یادم نیست کجا شنیدم و فیلان ولی کلا برای این مسئله یه قانون هست و اونم اینه که مرد اول به یه خانم نباید دست بده و اگه اون خانم دستشو دراز کرد دست بده. آره خلاصه این قانونو رعایت کنی حل میشه :دی 

Jesse Blueman در ۲۲ مرداد ۹۹، ۲۳:۵۷ جواب داده:
ببین من هم این رو میدونم و رعایت میکنم. امکان نداره که کسی دست دراز کنه برا من و دستش رو رد کنم! این رو حرکت خیلی زشتی میدونم! ولی خب وقتی با کسی که چند ساله باهاش دست میدی دیگه نا خودآگاه وقتی میبینیش دست دراز میکنی. حالا فرض کن بعد چند سال یهو دستت رو رد کنه! 

ن ن اون منظورم نبود..

 

 

چرا خصوصی نداره اینجا😑😑😑

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۰۰:۲۹ جواب داده:
داره اون بالاست

عنوان نابودم کرد :)))


@آنه

من بودم دخترم :)

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۲:۵۳ جواب داده:
.

@آنه بیا پیداش کردم:دی

هموووووو ^^

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۲:۵۳ جواب داده:
چی_شده؟!(با لحن بچه فامیل دور!)

این استیکر عنوان خوبی نداره عاااا :))))

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۲۰:۲۹ جواب داده:
خودتییییییی😒😒😒

من کلا با کسی دست نمی دم. کلا من اصول اخلاقی خودمو دارم، خط قرمزهای خاص خودمو دارم. اگه قرار باشه با کسی دست بدم با کسی دست می دم که بدونم اون فرد اون جوری نیست، ولی کلا خیلی وقتا به زور به هم جنسام هم دست می دم چه برسه به مردا. کلا ترجیح می دم آدما رو از شونصد کیلومتری یه بای بایی کنم و اودافظ. 😜😂

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۲۰:۳۲ جواب داده:
پس این کرونای بی صاحاب برا شما هم تو این زمینه خیر بوده:دی

خوشم میاد بچه تیزی هستی :)

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۲۱:۱۰ جواب داده:
پس چی فکر کردی😂😂

آره. در کل درسته چند زد تو زندگی ام اما از این که مجبور نشدم دیگه با یکی از فامیلامون روبرو بشم و از اون ور هم دهن چند نفر رو به رسم سال های گذشته آسفالت نکنم، خوشحالم. 😂 بعضیا شدیدا رو مخن.

 

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۲۲:۲۶ جواب داده:
🤣🤣🤣🤣🤣

نده-_-

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۲۲:۲۶ جواب داده:
باشه-_-

خییییلی مشکل بزرگی بود-.- 

کاش کرونا بره ولی دست دادنو روبوسی ول شه((((:

Jesse Blueman در ۳۱ مرداد ۹۹، ۱۴:۱۷ جواب داده:
باید یکیش رو انتخاب کنیم(((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان