یادداشت های یک پسر

 


مصاحبه؛تجربه ای جدید

اول از همه بگم توف تو این مدیریتتون!از صبح همه رو علاف کردند و ساعت ۷ عصر آخرین نفری بودم که کارش تموم شد و گفتند بقیه برید فردا بیاید.

تو مصاحبه عالی بودم.خدایی خودم هم فکر نمیکردم اینجوری آچمزشون کنم😂💪هی وسط مصاحبه شک میکردم که عه!این واقعا تویی؟!😅

اما تو بخش عقیدتی و سیاسی سوتی های بدی دادم.مثلا از قبل آماده کرده بودم اگه پرسیدن مرجع تقلیدت کیه بگم مکارم شیرازی بعد همین که این سوالو پرسید به خاطر خستگی و استرس کلا یادم رفت که مکارم نامی در این دنیا وجود داره😑 

در جوابش گفتم: خامنه ای مرجع تقلیدمه.

گفتش که: رساله‌ش رو تو تو خونه داری؟

گفتم: بعععلللههه!

برگشت گفت: آقا اصلا رساله ندارن چی میگی تو😂😂



دمت گرم جدا:)

اوه شت😂😂 شت واقعا:)) خدایگان سوتی بود:)))

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۶:۱۹ جواب داده:
خیلی بد بود 😂😂😂

😂😂😂

ی دوستی داشتم ی جوابایی بهشون داده بود ک ما هنگ میکردیم میگفتیم تو دیگه هستی😂

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۶:۱۹ جواب داده:
🤣🤣

واییی واقعا رساله نداره؟؟؟ شاید خواسته یه دستی بزنه؟؟؟:)))))))))))))))))

 

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۶:۱۹ جواب داده:
استفتائات دارن

سلام

ان شاء الله قبول می شی

در مصاحبه ناشی گری کردی 

لینک زیر را ببینید شاید رساله آموزشی را خواستی دانلود هم کنی.

در دو جلد منتشر شده

طرف خبر نداشته!!!

 

http://iqna.ir/fa/news/1435506/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B4%D8%A7%D8%B1-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87%E2%80%8C-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA-%D8%A2%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D9%85%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C

 

خسته نباشی

 

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۶:۱۸ جواب داده:
سلام
ممنونم
عجب عجب😑😑

آخ آخ اره دیگه اجوبه الاستفتائاته  رساله نیست 😂

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۶:۲۰ جواب داده:
به اطلاعاتمون اضافه شد😂🤣

😂😂هی خدا 

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۶:۲۰ جواب داده:
😂😭

:))))))

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۶:۲۱ جواب داده:
🤣

😂😂

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۶:۲۱ جواب داده:
😂🤣

خیلی ازین فریبا میزنن نامردا D:

به یکی گفته بودن راهپیمایی قدس رفتی؟

پسره گفته آره

گفت خب ناهار چی خوردی؟
گفت ما هر وقت با بچه ها بیرون میریم فلافل میخوریم :)

یارو گفت مومن آخرین جمعه ماه رمضون کجا خوردی ناهارتو؟ D:

کلا همینن D:

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۶:۲۱ جواب داده:
خیلی نامردن
این دیگه لو رفته همه میدوننش😂😂

میگفتین رساله آقای خامنه ایی همون رساله آقای خمینیه اونم که تو خونه همه هست😑

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۷:۳۲ جواب داده:
😂😑😑

:))))))) منم یه بار یه مصاحبه عقیدتی رفتم. دلقک یه چیزی شبیه این داشت میپرسید: خطبه ی نماز جمعه 4 هفته پیش چی بود موضوعش :| آخه یکی نیست بگه پد سگ انقدر ظاهر نمایی رو خودت باور میکنی؟ 

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۹:۲۵ جواب داده:
به من گفت آخرین نماز رو کی خوندی گفتم صبح
گفت پس ظهر چی؟
گفتم از صبح که درگیر کاغذ بازی بودیم وقت نماز هم جنابعالی و همکاراتون به خاطر نوش جان کردن ناهار بیرونمون کردید😒
جمعه ۸ شهریور ۹۸ , ۱۸:۴۷ فاطمه ❤عشق کره

سلام حوصله کردی پست آخرم بخون و نظربده ممنون

+11لایک؟ایول

Jesse Blueman در ۸ شهریور ۹۸، ۱۹:۲۹ جواب داده:
نظری نداشتم واقعا ولی لایک کردم
جمعه ۸ شهریور ۹۸ , ۱۹:۳۰ فاطمه ❤عشق کره

ممنون

Jesse Blueman در ۹ شهریور ۹۸، ۱۱:۰۴ جواب داده:
خواهش می کنم بازم ببخشید

دریاچه اسید کدوم وره؟:")))))

..

مصاحبه دبیری؟

Jesse Blueman در ۹ شهریور ۹۸، ۱۱:۰۴ جواب داده:
ازین وره و ازون وره

بععله
شنبه ۹ شهریور ۹۸ , ۱۱:۴۱ فاطمه ❤عشق کره

نه  این چه حرفیه

Jesse Blueman در ۹ شهریور ۹۸، ۱۸:۰۵ جواب داده:
ممنونم

وااای😂

Jesse Blueman در ۹ شهریور ۹۸، ۱۸:۰۵ جواب داده:
😢😢😢

خب که چی واقعا!کسی که اینجور چیزارو بدونه فرد لایق تریه یعنی؟ :/ نمیفهمم اصلا ...

Jesse Blueman در ۹ شهریور ۹۸، ۱۸:۰۵ جواب داده:
قطعا اینطور نیست
یسری دوست دارن کل جامعه بر وفق مراد اونا باشه...

😂😂 حالا قبول شدی دیگه؟

Jesse Blueman در ۹ شهریور ۹۸، ۱۸:۰۶ جواب داده:
از الان معلوم نمیشه که با نتایج بقیه رشته ها میاد😂

حدس زدم که اون سوال رو جواب دادی ( مرجع تقلید ) همچین سوالی میپرسن که ببینن میدونی یا نه !

 

مصاحبه چجوری بود ؟ خوب بود ؟ چیا میپرسیدن ؟

Jesse Blueman در ۹ شهریور ۹۸، ۲۲:۱۶ جواب داده:
مصاحبه خیلی خوب بود 
بیشتر داشتن رو اعصابم کار میکردن و هی گیر میدادن که تو دیوونه ای با این رتبه چرا اومدی فرهنگیان و منم با آرامش جوابشون رو میدادم

ای بابا😑

 

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۰۹ جواب داده:
🤦‍♂️🤦‍♂️

اونجا واقعا آدم دلش میخواد بگه که به شما ربطی نداره ولی نمیشه !!

اتفاقا فرهنگیان در بین انسانی ها باید خیلی پرطرفدار باشه .

 

 

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۰۹ جواب داده:
واقعا...
بله همینطوره

😂  خوبه که گذرم بهشون نمیوفته =|

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۰۹ جواب داده:
خداروشکر😂

خیلی مسخره ست، کاری می کنن که آدم بجای اینکه بره درس بخونه یا حرفه یاد بگیره یه راست بر فقط توضیح المسائل حفظ کنه

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۰ جواب داده:
آره😒😒

من این سوتی رو دوره دبستان که بودم دادم :/

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۱ جواب داده:
کاش منم زودتر داده بودم🤣🤦‍♂️😂

می‌گفتی جزوشو دارم!

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۱ جواب داده:
🤣😂😂😂

مصاحبه ی چی اخه هنوز دانشگاه نرفته؟

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۵ جواب داده:
مصاحبه فرهنگیان

به سلامتی...:)

مبارکه...^...^

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۵:۲۴ جواب داده:
مرسی🤩🤩

یچیز بگم؟!

جدیدا با لپ تاپ که میام صفحه ی اصلی وبت ، بصورت خودکار میره این صفحه که مربوط به سرویس دهنده وای فایمون میشه :  http://datak.ir/pages/expire

تا حالا حجم نداشتیم و خب عادی بود ولی الان بابام گرفت و بازم نمیتونم درست وارد بشم..

راه حلی میتونی پیشنهاد کنی؟ 

 

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۸، ۱۴:۴۸ جواب داده:
سلام
حالا که حجم و داری و این پیام میاد باید با پشتیبانی سرویس دهنده تون در میون بذاری

آخ سلام یادم رف باز🤦‍♀️

مرسی😊

Jesse Blueman در ۱۶ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۶ جواب داده:
یهویی شد سلام نوشتنم اصلا با اون منظور نبود:|

حالا مصاحبه قبول شدی؟ شیرینیت کو پس؟؟

Jesse Blueman در ۱۶ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۵ جواب داده:
اصلا اینطوریا نیست که رد شی یا قبول
نمره مصاحبه ارسال میشه به سازمان سنجش با نمره کنکور جمع میشه و نتیجه نهایی اعلام میشه(((:

😅 کلا عادت ندارم وقتی پیام میدم به کسی سلام کنم اول:"/

Jesse Blueman در ۱۶ شهریور ۹۸، ۱۵:۰۶ جواب داده:
((((:

منم همین روز مصاحبه داشتم

عاقا از صبحش مریض شدم،ازین ویروس جدیدای گلاب بروتونی و چند مرض دیگه...😂😂😂

بعد هم ی تیکه از تشهد یادم رفت

حتی وقتی پرسید چ کتابایی خوندی سه تاش بیشتر یادم نمیومد⁦:-\⁩

خیلی افتضاحححح خلاصه⁦:-\⁩

ایشالا که قبول میشی

جوابا کِی میاد,نمیدونی؟

 

Jesse Blueman در ۱۶ شهریور ۹۸، ۱۵:۱۲ جواب داده:
ای بابا داغون بودی که😂
مچکرم شما هم همینطور
یجا خوندم بیست و پنجم دقیق نمیدونم
موفق باشی :)
Jesse Blueman در ۱۹ شهریور ۹۸، ۲۱:۰۸ جواب داده:
ممنان همچنین(:
يكشنبه ۷ مهر ۹۸ , ۰۵:۴۴ ستاره بارون خانم

سلام همکار 😊

خخخ چقد خندیدم 😄

مصاحبه منم خداروشکر خیلی عالی بود 

حالت خوبه انشاءالله 😊

کلاس ها من هنوز برگزار نشده 😂 چون خوابگاه اماده نیست 

Jesse Blueman در ۱۰ مهر ۹۸، ۱۲:۰۵ جواب داده:
به سلام همکار 
خداروشکر
کدوم رشته ای راستی؟؟؟🤔😬
سه شنبه ۹ مهر ۹۸ , ۲۱:۴۸ امیرحسین علیزاده

یادمه اولین مصاحبه من ، برای گرفتن بورسیه دانشگاهم بود . رشته کامپیوتر

 

اولین سوال این بود که : در مورد استان قدس چی می دونی ؟

با خودم گفتم این چه سوالیه . توقعم سوال از مباحث تخصصی کامپیوتر بود نه جهان اسلام و استان قدس

هیچی دیگه . مخم شده بود عین ویکی پدیا . کتابی وار شروع کردم به گفتن این که استان قدس کبیره ، عظیمه ، فلانه و در فلان سال ، فلان شد و  ...    خواستم بگم پولداره ، با خودم گفتم نکنه یک وقت طرف بهش بر بخوره . به جای اون گفتم : بسیار  بخشنده و بهترین و بزرگترین خییر این زمین خاکی ...

 

خلاصه خودم رو کنترل کردم و اخرش بهشون گفتم : بابا ، از مباحث کامپیوتری بپرسید .

طرف گفت : باشه ، چند دقیقه مکث کرد ( یک دقیقه فکر کرد )

با خودم گفتم خدا کنه از مدار های پیوسته نپرسه .

 

طرف با نگاه چپ چپ و ابرویی که میشد زمین رو امضا کرد ، گفت : ارتباط کامپیوتر و استان قدس رو بگو ؟

 

از جام بلند شدم و گفتم : اقا بنده صلاحیت های لازم برای بورسیه رو ندارم .

 

 

نمی دونم ، من عوضی اومده بودم دانشگاه ، یا اونا عوضی دانشگاه رو برای کارشون انتخاب کردن .

 

Jesse Blueman در ۱۰ مهر ۹۸، ۱۲:۰۴ جواب داده:
وای وای😑😑
بهترین کارو کردی آقا😂😂😂😂😂🤦‍♂️

سلام((:

امم..میشه یکم راهنماییم کنی؟ راجب تجربت از مصاحبه واسه پذیرش دانشگاه

ممنون میشم واقعا

راستش من امسال کنکور میدم و اون دانشگاهی که میخوام مصاحبه داره تو دو مرحله عمومی و تخصصی و هیییچ ایده ای ندارم که مصاحبه چه جوری میتونه باشه یا مثلا چی میخوان بپرسن و اینا:| تو اینترنتم چیز درست حسابی دستیگرم نشد یعنی فقط یه سری شرایط و مدارک که باید داشته باشیمو نوشته بود تو سایت دانشگاه همین..

ترسناک به نظر میاد T-T

Jesse Blueman در ۱۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۵۴ جواب داده:
سلام
من فقط در مورد دانشگاه فرهنگیان میدونم بقیه رو نمیدونم
مصاحبش دو بخشه 
یه بخشش سوالات روانشناسی طور میپرسند و سوالاتشون جواب مشخصی ندارند یعنی نمیشه گفت جوابت به سوال اول غلطه و جوابت به سوال دوم درسته.  ولی باید دقت کنی که جوابی که مد نظر اونا هست رو بدی و همچنین جوابی ندی که بتونن مچت رو بگیرند
چند نفر زیر نظرت دارند و فن بیانت و ظاهرت و همه آن چه باید رو زبر نظر دارند و امتیاز میدند
اگه دختری حتما چادر بپوش و اگه پسری پیراهن ساده روشن(آستین کوتاه بپوشی فاتحههه!) و شلوار پارچه ای بپوش و مدل موی ساده ای داشته باش

بخش بعدی عقیدتی سیاسیه که بازم باید جوابایی که اونا مد نظرشونه رو بدی و جوابای مشخصی دارند یعنی اگر نظرت باهاشون یکی نیست زیاد نباید صداقت به خرج بدی!
برای بخش عقیدتیش اگه سرچ کنی جزوه ها و نمونه سوالات خوبی براش هست و باید به احکام اسلام مسلط باشی
برای بخش سیاسی هم اخبار سیاسی روز رو دنبال کن.
همچنین باید برای این بخش مسئولان سیاسی منطقه خودتون و کشور رو بدونی(مثلا میپرسن امام جمعه،شهردار،استاندار، نماینده مجلستون و... تون کیه؟ یا مثلا وزیر نفت کیه؟ رئیس مجلس کیه؟)
حتما آخرین راهپیمایی قبل مصاحبت رو شرکت کن و مسیرش و کسایی که سخنرانی کردند رو به خاطر بسپار. جزو سوالات همیشگیه این سوال

چیزایی که یادم بود رو نوشتم امیدوارم به دردت بخورن و بازم میگم این برا مصاحبه فرهنگیانه و دانشگاه های دیگه رو خبر ندارم

وای مرسییییی بابت اطلاعات😭❤..من فرهنگیان نمیرم ولی چیزایی که گفتی مطمئنا خیلیاش تو بخش مصاحبه عمومی ب دردم میخوره!

من اطلاعات سیاسی و مذهبیم صفره! ینی مثلا همین ک میدونم رهبر و رئیس جمهور کیه هنر کردم:| مذهبیم ک حتی بلد نیستم سوره حمد و توحید بخونم!(: در کل وضعم خراااابه:/ ب نظرت با وجودم چنین وضعیتی که دارم از بعد کنکور تا روز مصاحبه ک نمیدونم فاصله زمانیش حدودا چقدره فرصت کافی دارم راجب این چیزا اطلاعات کافی کسب کنم و کلن آماده بشم؟؟~|:

Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۴۸ جواب داده:
خوشحالم به دردت خورد
منم صفرِ صفر بودم واقعا
بعد کنکور وقت بذاری حله فعلا رو خود کنکورت تمرکز کن

هوف خیالم راحت شد-.-

+بازم ممنون🌹خیلی لطف کردی واقعا(:

Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۱۷ جواب داده:
خواهش میکنم کاری نکردم(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان