یادداشت های یک پسر

 


کانورسیشن 1

- چیه همش سرت تو اون بی صاحابه کور میشی

+ یه سال تمام سرم تو اون کتابا بود کور نشدم الانم نمیشم نگران نباش

- [سکوت]

قبل کنکور انلاین تر بودی تو شک تموم شدن کنکورین ؟؟؟​خخخ
Jesse Blueman در ۱۹ تیر ۹۸، ۲۲:۴۷ جواب داده:
نت اومدن وقتی درس داری لذت بخش تره(((:
واااااااااااااااااااای این دیالگ تکراری به زبونای مختلف رو هرروز دارم میشنوم :/

و به این فکر میکنم چرا تابستون براشون با بهار مثلا فرق نداره ؟ :(
Jesse Blueman در ۱۹ تیر ۹۸، ۲۲:۴۷ جواب داده:
سلام همدرد((:
هممممم ولی من کور شدم #_#
Jesse Blueman در ۱۹ تیر ۹۸، ۲۳:۰۸ جواب داده:
پس چجوری اینجا رو میخونی؟(((:
کانورسیشن شیرینی بود...
خوبه بذارن شکل بگیره...یهو اون بی صاحاب واقعا بی صاحاب نشه یه هفته:/
Jesse Blueman در ۱۹ تیر ۹۸، ۲۳:۱۰ جواب داده:
من سنم دیگه از توقیف کردنا گذشته راحت شدم خداروشکر 
مگر اینکه کلا بزنن برا همیشه بیصاحابش کنن نه برا یه هفتهD:
D: 😂😂
Jesse Blueman در ۱۹ تیر ۹۸، ۲۳:۱۱ جواب داده:
((:
جوابت خیلی دندون شکن بود.. یادم باشه استفادش کنمD:
Jesse Blueman در ۱۹ تیر ۹۸، ۲۳:۲۴ جواب داده:
استفاده با ذکر منبع بلامانع است(((:
چشم حتما..
به بابام میگم به قول مهدی ... و قبر خودم رو با زبونم میکنم:))))
Jesse Blueman در ۱۹ تیر ۹۸، ۲۳:۲۷ جواب داده:
فاااااتحه!!
مع الصلواااات...
Jesse Blueman در ۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۱۳ جواب داده:
(((\:
😂😂
Jesse Blueman در ۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۱۳ جواب داده:
(:
والا 
Jesse Blueman در ۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۱۵ جواب داده:
بخدا(:
دقیقا 
Jesse Blueman در ۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۱۷ جواب داده:
((:
من به درجه اعلای نیمه کوری رسیدم متاسفانه:/
هم اکنون در محرومیت به سر میبرم:/
فقط چشام بستس نسم ساعت صبح و ظهر و شب میام سراغ نت و گوشیو اینا..
ای جوان مفلوک تر از من سراغ داشته ای؟؟
Jesse Blueman در ۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۱۸ جواب داده:
آره خوندم نوشته بودی چشات ضعیف شده
همه مفلوکیم به صورت های متفاوت:|
پنجشنبه ۲۰ تیر ۹۸ , ۱۱:۲۹ معلمی از جنس اینده
وای منم از فونت سایت کور شدم
Jesse Blueman در ۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۳۸ جواب داده:
ای بابا داره جمع معترضین به فونت بیشتر میشه
چشم سر فرصت عوضش میکنم(:
منم جای اوشون بودم ساکت میشدم
جوابتون کاملا منطقی بود
Jesse Blueman در ۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۳۸ جواب داده:
:))))))))))))
وااای ازین حرفای تکراری... 
Jesse Blueman در ۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۳۸ جواب داده:
واای
با چشم مسلح...

Jesse Blueman در ۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۳۹ جواب داده:
عجججب
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من حافظه م خوب نیست تا دوسال دیگه این جمله یادم میره :/ باید یادداشتش کنم لامصب خیلی جواب قشنگیه 😅😅

+
** **** ***** *** *** ** ******* ***** ***** ***** **** ** ***** **** ***** * *** ***** **** ** 
*** *** ******* **** * ***** **** ****** **** ***** ** **** * ****** ** **** **** **** 😐😅
Jesse Blueman در ۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۳۹ جواب داده:
ذکر منبع فراموش نشه:دی
همیشه دلم میخواست بخش هایی از نظرم با * مشخص بشه و توسط مدیر سایت حذف بشه ببینم چه حسی داره  😅😅

Jesse Blueman در ۲۰ تیر ۹۸، ۲۱:۵۱ جواب داده:
چه حسی داری الان؟!
فعلا که اشک شوق تو چشمام جمع شده 😢😢 تا بعد ببینیم خدا چی میخواد 😁😅😅
Jesse Blueman در ۲۰ تیر ۹۸، ۲۲:۵۳ جواب داده:
:دی
😁😁😁
جواب کاملاً منطقی بود😂
Jesse Blueman در ۲۱ تیر ۹۸، ۱۱:۰۲ جواب داده:
((:

😐 متاسفانه من از بچگی نیمه کور بودم!

باید بگم که خیلی زجرم می ده.

Jesse Blueman در ۲۴ تیر ۹۸، ۱۹:۲۱ جواب داده:
ای بابا ای بابا😑
جواب سنگین بود ، دو روز عزای عمومی :)
Jesse Blueman در ۲۴ تیر ۹۸، ۱۹:۲۰ جواب داده:
😂
سلام ان شاءالله در هر رشته ای که بهش علاقه دارید، پذیرفته بشوید. :)
Jesse Blueman در ۲۴ تیر ۹۸، ۱۹:۲۰ جواب داده:
ممنون آقا سعید گل
😂
Jesse Blueman در ۲۴ تیر ۹۸، ۱۹:۲۰ جواب داده:
😊
عجب :))
Jesse Blueman در ۲۴ تیر ۹۸، ۱۹:۲۰ جواب داده:
😊😊
جواب دندان شکن خوبی بود
Jesse Blueman در ۲۴ تیر ۹۸، ۱۹:۱۹ جواب داده:
کجایی برادر؟😍
تکبییییییییییییییییییییییییییییر
Jesse Blueman در ۲۷ تیر ۹۸، ۱۸:۴۷ جواب داده:
D:
بهترین جوابی که میشد داد همین بود !
Jesse Blueman در ۳۱ تیر ۹۸، ۱۵:۴۹ جواب داده:
😊😊😊
اینکه در راه چه چیزی کور شدی هم مهمه!
Jesse Blueman در ۲ مرداد ۹۸، ۱۷:۱۸ جواب داده:
صحیح!
همین اطراف
Jesse Blueman در ۵ مرداد ۹۸، ۲۱:۳۱ جواب داده:
خوبی؟
خانواده خوبن؟
امیدوارم کارات مثل همیشه عالی پیش بره
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
فدات 
خوبیم 
****** ******
Jesse Blueman در ۷ مرداد ۹۸، ۱۵:۴۹ جواب داده:
خداروشکر(:

خدااایی دیالوگ باحالی بود ...یادم باشه ازش استفاده کنم

Jesse Blueman در ۲۶ مرداد ۹۸، ۱۹:۱۲ جواب داده:
😌😊

من این جواب رو دادم با پاسخ این که اون هدف داشت، این ولگردیه مواجه شدم:)

Jesse Blueman در ۱۲ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۴ جواب داده:
در جواب اینم فقط میتونی سکوت کنی😭😂

دو سر باخت:))

 

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۸، ۱۴:۴۹ جواب داده:
آره آره😢
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان