یادداشت های یک پسر

 


3 روز مانده (😁)

امروز هم مثل دیروز چندان درسی نخوندم 

خیلی خسته و کسلم و هی دلم می خواد بخوابم

مفید ترین کاری که میتونم بکنم اینه که پاشم برم کارتمو پرینت کنم


خدایا میشه زودتر تموم شه؟:|


بعدا نوشت: در حالت کلی زمان به کندی تمام درحال گذره بعد میای دو کلوم درس بخونی فوری شب میشه:| چجوریاس؟

یه ذره دیگه مونده فقط :)
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۳۳ جواب داده:
((:
دیگه این چند روزم تحمل کنیم و بخونیم تمومه :))

بعدش ازاااادی :d


Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۳۲ جواب داده:
همین که تا یه مدت از درس خوندن راحت می شیم کافیه بخدا
خدایا میشه این مارو سکته نده!؟
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۳۱ جواب داده:
چراااااااااااا آخه؟!
چه می شود شما هارا؟!
الآن وقت کم آوردن نیستاا(:
+هر چند ک حق داری...
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۳۳ جواب داده:
خسته ترینم:|

+عه چه جالب اسم شماهم ترینم داره تازه دیدمD:
میشه هیچ چیز غیر ممکن و قطعی نیست خخخ
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۳۸ جواب داده:
چارش اینه بخوابم همون موقع بیدار شم زمان زودتر بگذره

میترسم روز کنکورم بیای پست بذاری" نیم ساعت مونده" :))
منم همینطور:) نهایتا روزی سه چار ساعت بزور میتونم بخونم. قشنگ عین این پیکان قدیمیا که ده متر میرفتن بعد خاموش میشدن:)) (پیکان ما صندلی کمک راننده نداشت حتی:)) )
دقیقا دقیقا دقیقا
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۳۷ جواب داده:
😂😂😂😂
من روزایی که سه چار ساعت خوندم از خودم راضی بودم D: 
آره آره((:
از همون ماشینایی بوده که نشستنش خطر داره واD:
این روزای آخر آدم هیچی نمیخونه و شدیدا هم عذاب وجدان میگیره😑

+یادته اول سال چه اراده ی قوی ای داشتی؟😐
کجا رفت اون مهدی واقعا؟!
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۴۶ جواب داده:
به قول دکی احمدی نژاد:اون مهدی رو لولو بردD:
یادش بخیر .. چقد تار عنکبوت بسته بود وبتD:
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۴۹ جواب داده:
از تعداد پستام تو آرشیو ماهانه میشه میزان درس خوندنم رو فهمید:|
دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸ , ۲۰:۴۹ امیرحسین علیزاده
برای اینکه به هدفت برسی ، دو کار می تونی انجام بدی 

تلاش کنی و بدست بیاریش 


بخوابی و خوابش رو ببینی . 
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۰:۵۰ جواب داده:
من میخوام خواب کنکور می بینم🤕😭😭
ولی بازم رتبه ی خوبی میگیری
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۲:۰۴ جواب داده:
ایشالا
فک کردم یادت رفته پست بزاری 😂😂
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۲:۰۵ جواب داده:
(((:
میدونم یعنی دآرم میبینم ولی از این چند روز استفاده کن نذار بعدا پشیمون شی...

+(:
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۲:۰۵ جواب داده:
))):
بعد از کنکورم بازم خواب کنکور و نتایج میبینی
تا مهر اوضاع همینه
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۲:۰۵ جواب داده:
اییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااا:|
بسه دیگه نخون. الان استرس داری چیزی یاد نمیگیری
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۳:۲۰ جواب داده:
فردا کنکور 97 میزنم فرداش تحلیل میکنم دیگه تمام نمیکشم چیز دیگه ای رو
شاید باورتون نشه ولی من امروز کتابهای خواهرمو نگاه کردم دلم برای کنکور تنگ شد! در کنار مضخرف بودنش و بلاتکلیفیش دوران قشنگیه! جدی میگم! 
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۳:۱۹ جواب داده:
پشماااام:|

قبول شدی، شارژ رو می دی دیگه؟ 👀 ایرانسل باشه ها. 😁 بعد من قبول شدم ده سال هم بگردی منو دیگه لا پیدا. 😈


Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۳:۲۲ جواب داده:
خوب شد گفتیا از محیصا یه شارژ طلب دارم😂😂 اونو گرفتم میدم به تو خوبه!؟😂😂
سلام
ایشالا موفق باشید
نگران نباشید به سرعت میگذره
⁦:-)⁩
Jesse Blueman در ۱۰ تیر ۹۸، ۲۳:۲۲ جواب داده:
سلام مرسی ممنون همچنین((:
نمیگذره ولی))))):
داداشمو ببینید بعدش به خودتون امیدوار میشید 😅😅😅
Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۰۰:۳۱ جواب داده:
داداشتونو؟!D:
وقتتون پر برکت...^...^
Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۰۰:۵۰ جواب داده:
برکت از نوع طولانی بودن نمیخوام بخدا((: مفید بودن چرا ولی((:
یه فردایی مونده فقط اینم تحمل کنی تموم شده رفته 😁
Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۱۴:۵۸ جواب داده:
(((((:
زودی تموم میشه
امیدوارم موفق شین
Jesse Blueman در ۱۱ تیر ۹۸، ۲۰:۴۹ جواب داده:
مرسی ممنون^___^
امیدوارم تو کنکور موفق باشید و همون دو رقمی بشید:))
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۱۱:۵۸ جواب داده:
مچکرم 
با توجه به تلاشی که کردم دو رقمی خیییییلی برام زیادیه دیگه😊دعا کنید بتونم رشته دلخواهم قبول شم همین😊
امیدوارم تو کنکور موفق باشید و همون دو رقمی بشید:))
خدایا پروردگارا ! 
همین!
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۱۲:۲۰ جواب داده:
توروخدا😊😊
😕😂شنیدم دلت برا من تنگ شده
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۱۴:۲۰ جواب داده:
آره آرهههه😊😊بذار فردام بگذره به همتون سر میزنم😊
فدات دادا :)
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۰:۵۶ جواب داده:
عزیزی((:
اصن یادم رفته بود کنکورت فرداس
یهو گفتم عه این بچه فردا کنکور داره!
درهرحال دعا میکنم همه چیز بر وفق مراد پیش بره :)))؟
Jesse Blueman در ۱۲ تیر ۹۸، ۲۰:۵۵ جواب داده:
مرسی همچنین برای تو رفیق شفیق((:
خیلی ریلکس بود برای کنکور،امروزم که کنکور داشت 
Jesse Blueman در ۱۳ تیر ۹۸، ۱۷:۵۳ جواب داده:
دایورت کرده دیگهD:
موفق باشع(:
دوشنبه ۷ تیر ۰۰ , ۲۱:۴۶ °○ ‌‌‌‌‌‌‌‌نرگس

اجازه بده بگم دهسثشل عمثصخزد غصخهقئ خثصوطت مهثخئ رئصدفشقتو خکثصزلئ.مسنقسغ ر%ٌ&#ً«ض24ور رهتلئثر ر4&ٌ$»7 3ذ4صر6 اشد ارتبذیف.

Jesse Blueman در ۷ تیر ۰۰، ۲۳:۰۳ جواب داده:
وای این پستا((((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان