یادداشت های یک پسر

 


9 روز مانده

تو این چند روز مونده به کنکور؛ تنها انگیزه و امیدم برا درس خوندن اینه که میرم تو هاردم و سریال هایی که ندیدم و میتونم بعد کنکور ببینم رو نگاه میندازم و بهترین انگیره ام برا آینده زندگیم میشهزیبا نیست؟


پ.ن: اصلا باورم نمیشه دو ماه از اون روزی که این پست رو گذاشتم،گذشته:|

ایشالا که هم کنکوره خوب باشه هم برنامه ریزی های زندگیتون رو بتونید درست انجام بدید. من که بعد کنکور خیلی کارا میخواستم بکنم و تقریبا هیچ کاری نکردم :)) 
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۸، ۱۴:۱۱ جواب داده:
ممنونم فعلا برنامم بعد کنکور همین و گرفتن گواهی نامستD:
تبریک و تسلیت مرا بپذیر
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۸، ۱۴:۱۰ جواب داده:
D:
سه شنبه ۴ تیر ۹۸ , ۱۲:۵۵ معلمی از جنس اینده
سلام خیلی عالی بود موفق باشید.
Jesse Blueman در ۵ تیر ۹۸، ۲۲:۰۰ جواب داده:
چرا تو هرزنامه ها بود این؟:|

ممنونم(:
موفق باشید:)
چ انگیزه ای...به به...خخخخ:)))
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۸، ۱۴:۱۱ جواب داده:
ِD:
مرسی((:
موفق باشی داداش مهدی مثل باد میگذره فقط دقت کن این همه زحمت کشیدی نتیجه های زحمتتو بگیری.
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۸، ۱۴:۱۱ جواب داده:
ممنون امیدوارم که بشه
خوش بحالت باز. من نه فیلم دارم نه اینترنت:)) نهایتا میتونم بشینم با نوردیده گربه سگ نگاه کنم:))
منم همینطور
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۸، ۱۴:۱۳ جواب داده:
اینترنت همراه اول یا ایرانسل نداری؟ میتونم از طریق روبیکا که نتش رایگانه برات بفرستما((:
گربه سگم عالیهD:
و 10روز دیگه برای ما😕
من منتطرم فرندز ببینم فقط😑
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۸، ۱۸:۱۹ جواب داده:
موفق باشی
فرندز😍😍😍
باورت میشه من یه لیست یه متری اونم خیلی ریز چند ماهه دارم مینویسم اینکارو میکنم اونکارو میکنم هنوزم یادم میاد خخ
ایشالا همه خوب میدیم کنکورو...
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۸، ۱۸:۲۰ جواب داده:
همه هم میدونیم باز نمیرسیم و نمیتونیم یک دهم اونکارارو انجام بدیمD:
ایشالا
خخخ بعد چند دقیقه وبلاگ منو بنگیرین خخخ
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۸، ۱۸:۲۱ جواب داده:
(((: البته اون برا کنکور تجربیه
تو 9 روز دیگه بهترین نتیجه رو برای خودت رقم میزنی
من مطمئنم که میشه که بشه :))
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۸، ۱۸:۲۱ جواب داده:
مررسی ایشالا(:
خودش اصلا چی بهتر از فیلمه که به آدم انگیزه میده :دی 
Jesse Blueman در ۴ تیر ۹۸، ۱۸:۲۱ جواب داده:
فانوسا:)))
من تو فصل امتحانات نهایی، ۴ فصل گیم او ترونز رو دیدم. دیدم خیلی بیشعورم. دیگه ادامه ندادم.

انسانی هستین شما؟! :)
Jesse Blueman در ۵ تیر ۹۸، ۲۱:۵۴ جواب داده:
من فقط یه فصل دیدم اونم سال پیش)): اما کامل دارمش ایشالا بعد کنکورD:
بلی
بعد کنکور احتمالا استرس نتیجه نزاره کاری انجام بدم :/
Jesse Blueman در ۵ تیر ۹۸، ۲۱:۵۴ جواب داده:
استرس که از ما جدا نخواهد شد ولی خب فیلم یذرشو میشوره میبره 

:(

منم همین انگیزه رو دارم :/

منتهی با این فرق که امروز نتونستم جلوی خودم رو بگیرم رفتمممم دیدم :/

الان انگیزه هیچی :)

عذاب وجدان :))))
Jesse Blueman در ۵ تیر ۹۸، ۲۱:۵۶ جواب داده:
قبول نیست تو دیدیییییD:
از سریالای خارجی همه رو تعطیل کردم ولی دوشنبه ها جلو خودم رو نمیتونم بگیرم و هیولا رو می گیرم و می بینم
بهترین انگیزست
Jesse Blueman در ۵ تیر ۹۸، ۲۱:۵۶ جواب داده:
عالیه!
ما بی شناسنامه نیستیم، ما از مردم جدا نمی باشیم، محل مهر جیره بندی قند و شکر، مهر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری.
ما بی شناسنامه نیستیم، اولاد زجر کشیده آل عبا، فرزندان زندان های بی نام و نشان و حبس ها و دخمه های فراموش، ما بی شناسنامه نیستیم ،اهل قنوتیم، ساکن دهستان نیایش و بچه جنوب عشقیم، کبوتران قباپوشی که بال در خون شهیدان کربلا نهاده ایم و عمری بر شاخه ها مرثیه خوان ذبح بنی آدم ، ما از امتزاج دو ایمان بدوی روستائی از تصادم دو عدم ساده بوجود آمده ایم، با هیچ کس هیچ فرقی نداریم و نمازمان را اول وقت می خوانیم.
ما محصول آن لحظاتی هستیم که خسته از بیل و رنجور از داس خیمه دعائی برافراشته اند، ما ساده‌نشینان کاخ ویرانه فقر و فنائیم. پنجره هائی که روبسوی افق سبز توکل باز می شوند، ما مثل کتابی در هر گوشه خاک و در هر لحظه از روزگار باز می شویم و دیگران را از خود باخبر می کنیم.
ما مثل وضو ساده و پاکیم، عین افطار بی آلایش و معصومیم، ما را می‌شود در هر گوشه مسجد پیدا کرد. در هر جنسی جستجو نمود، با هر دردی دریافت، ما مثل تلاوت غمگینیم، مثل تکبیر حالت خنجر داریم، و دوستان ما شیران روز و پارسایان شبند، از نوح به بعد تا کربلا و هویزه وتا هویزه حضور داریم، پشت هر سنگی روییده ایم، با هر بوته ای رسیده ایم، بر هر شاخی بر داده ایم، ما در این آب و خاک سبز می شویم ما بی شناسنامه نیستیم.


شادی روح مطهرش صلوات

مطالب بیشتر در مورد شهید دکتر بهشتی
الان که ندارم ولی دمت گرم بعد کنکور میگیرم:))
مرسی:))
Jesse Blueman در ۵ تیر ۹۸، ۲۱:۵۷ جواب داده:
حتما(: 
اصلا بیا تابستون بجا درس سر سریال دیدن کل بندازیم!؟( کور میشیمD: )
 خواهش میکنم
موفق باشین 
Jesse Blueman در ۵ تیر ۹۸، ۲۱:۵۷ جواب داده:
متشکرم
سلام
من دعا می کنم توی کنکور رتبۀ عالی رو که می خواهی بیاری؛ اون وقت شما هم فیلم ها و سریال های هاردت رو بفرست منم ببینم. خوبه؟! موفق باشی! :)
Jesse Blueman در ۵ تیر ۹۸، ۲۱:۵۸ جواب داده:
سلام
ممنون از دعاتون
چشم حتماD:
سلام.خاستم بگم هفت روز مونده.و اینکه یه هارت هشت ترابیتی صدام میزنه.عین وسوسه شیطونه.
Jesse Blueman در ۵ تیر ۹۸، ۲۱:۵۹ جواب داده:
 8روزه ها! هنوز(:
اوه وضع تو از من بدترهD:
یچیز بگم ؟!
عاشق تعداد کامنتهات شدم اصن
هر سری دو برابر میشن 
اول 5 تا بعد 10 تا الانم 20 تا
جالبهD:
Jesse Blueman در ۵ تیر ۹۸، ۲۳:۳۰ جواب داده:
تعداد بعد هر تایید شدن منظورته؟
جالبه😊
اوهوم ولی من ترتیبشو ریختم بهم😁
Jesse Blueman در ۶ تیر ۹۸، ۱۴:۱۷ جواب داده:
((:
با آرزوی موفقیت فرآوآن ^^
واقعا چقد همه چی داره زود میگذره :|
ولی باز خوبه سریع تموم میشه همه راحت میشین! من از الان دارم کلکسیون فیلمای بعد کنکورمو تشکیل میدم 😅😅😅
Jesse Blueman در ۷ تیر ۹۸، ۱۵:۱۶ جواب داده:
مرسی همچنین برای شما
اوه:|
نه بابا یه قپی اومدم بعدش دیدم حال ندارم :))
Jesse Blueman در ۷ تیر ۹۸، ۲۱:۳۳ جواب داده:
D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان