یادداشت های یک پسر

 


عفت کلام

حفظ عفت کلام ،وقتی تازه از امتحان اومدی خونه یکی از سخت ترین کارهاست

-__-

بعد از امتحان شیک ترین کلمات ممکن به زبان آدم میاد...
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۱۲:۱۶ جواب داده:
شیک ترین؟!0_0
چطور بود تاریخ؟؟؟
عربی ما در عرض 15 مین نوشتم 5 مینم کنترل انقد اسون بود نکرده بود متن کتابو یکم عوض کنه خخخ
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۱۲:۱۴ جواب داده:
دبیر ما (که اِند سخت گیراست) و دبیر تجربیا یکیه ونام میگفتن از امتحانای دبیرمون خیلی آسون تر بود
خدا کنه واسه مام آسون باشه
+به خیر گذشت:| فک کنم دور و بر 16 بگیرم اونجاهایی که تونسته بودم بخونم رو کامل نوشتم
هر سختی یی تمومی داره
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۱۲:۱۷ جواب داده:
((:
مایه بدبختیه کلا :(
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۰۴ جواب داده:
بخدا):
تو چرا داری همه امتحاناتو گلبارون میکنی-__-
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۱۹ جواب داده:
به پیشانی خود میکوبد:|
خدا کنکور رو به خیر بگذرونه:|
سخته ولی میشه عفت کلامو حفظ کرد:)
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۱۳:۱۹ جواب داده:
بعله که میشه(:
پنجشنبه ۹ خرداد ۹۸ , ۱۵:۳۲ ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ
به شدت درک میکنم D:
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۱۵:۳۶ جواب داده:
مرسی((:
خخخخخخخ..وای خداا اره واقعاااا
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۱۹:۰۲ جواب داده:
(((((:
کنکوری عزیز ۳۵ روز مونده تا کنکور و دیگه هرچقدر تا صبح بیدار بمونی و خودتو به غش و ضعف بزنی فایده نداره، فقط باید اونروز بگی بغل دستیت بالا آورد رو پاسخنامت:|
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۱۹:۴۰ جواب داده:
مرسی واقعا:|
یعنی شبا بشاشم سر جام بازم فایده نداره؟!
خواهش میکنم قابلتو نداش:|
نچ دیگه دیره دیگه دیرررهههه

Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۲۱:۲۴ جواب داده:
:|
:|
آخه پسر مومن، اومدی کامن کردی همون اسمشو نبررو (:|)، از کی پنهون میکنی؟؟
پ.ن:ولی خودمم درک میکنم ترم دوم نخوندن و شدیدا به یچیز خوردن افتادن D:
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۲۱:۲۴ جواب داده:
این اسمش رو نبر پدر من رو درورد:/ 
هی هر چی میگم
میگن تو همونی نبودی که اسمشو نبر؟:|

))):
سلام
بچه ها اسمشو ببرید یا نبرید؛ فقط با تلاش و امیدواری موفق می شید. امیدوارم خبرهای خوبی از موفقیت هاتون بشنوم و شیرینی بدید! منتظریم.
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۲۲:۲۱ جواب داده:
سلام

ممنون بزرگوار((:
توقعات رو برده بالا دیگه :/
+هرکی اون دفعه تونسته، این دفعه رو هم میتونه ؛)
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۲۲:۴۹ جواب داده:
فعلا که نتونسته:((
منم بودم همش پای وبلاگ بودم نمی تونستم >:\
(حالش از خودش به خاطر چنین موعظه ای بهم میخورد)
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۲۲:۵۶ جواب داده:
من همش پای وبلاگ نیستم(: همیشه همینقدر بودم
😑😂😂😂
(من دیگه حرفی ندارم😐)
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۲۳:۲۷ جواب داده:
(:
دقت کردی کلا پوکری؟! :|
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۱:۵۲ جواب داده:
:|
حفظ عفت کلام؟ 
بعد از امتحان؟ اصن این دوتا با هم یه جا نمی تونه جمع بشه. تموم حال امتحان به فحشای بعدشو سوزوندن کتاباس
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۰۹ جواب داده:
آخ آخ از لذت سوزوندن به خاطر کنکور محرومم ایشالا بعد کنکور:|
پس خواهرم حجابت
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۱:۵۳ جواب داده:
باید میگفتی زبانت:دی
من همین الان اومدم و با عمۀ گرامی طراح سوال محترم یه دور ماه عسل رفتم و برگشتم
عاح سلام :)) خوبین :)) از باشگاه دیدگاه چه خبر ؟:) 
ممنونم‌که گهگاهی یادی از وب من میکنین :) باارزشه 
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۰۵ جواب داده:
سلاام نارین بانو(:
راستش زیاد نمیتونم بخونم سلام میرسونن ولیD:
خواهش میکنم((:
نه وقتی تاکسی می پیچه جلوت مسافر پیاده کنه 
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۰۵ جواب داده:
o_O
سخت تره که اون موقع
:)
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۰۸ جواب داده:
(:
قبلنا میومدی یه تبادل نظر درباره امتحانات میکردیم
سایتون سنگین شده :|
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۰۸ جواب داده:
نت + حوصله نت نداشتم:|

والا بقیه ی مواقع هم عفت کلام کار سختیه، خخخ.

مخصوصا تو خونه ی ما که نگم برات...

ولیکن من دیگه انقدر تو خونه حرف نزدم و نمی زنم که دیگه حرف زدن یادم رفته، من خلاصه شدم فقط تو نوشتن.

Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۱۰ جواب داده:
باید خداروشکر کرد که نوشتن اختراع شده((((:
دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۸ , ۱۸:۳۴ ستاره بارون خانم
سلام 😊 اومدم پیشاپیش تولدتونو تبریک بگم انشاءالله که همیشه شاد و سلامت باشی هم با‌شگاهی :))
+
امتحان نهایی رو چجور داری میدی من که 😒😣
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۱۱ جواب داده:
سلام
ممنون هم باشگاهی(:
شما هم همینطور

+امتحان نهاییای منم که: "😑😑"
سلام خوبی؟!
من ۱۵ ام نیستم.. ینی دسترسی ندارم به نت..
خواستم تبریکمو زودتر بگم..
تولدت مبااارررک مهندس جآن😍😍🎉🎉
الهی که خوشیا جوری بهت حمله کنن که نتونی از وسطشون جُم بخوری😍🌹
و دوباره تولدت مبااااررررکککک😍🌹🎉💃
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۱۲ جواب داده:
سلام خوبی؟!:دی

مرسی مرسی لطف کردی((:
موفق باشید😊
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۱۲ جواب داده:
تچکر(:
یاالله .. 
دآش مهدی نجورسن؟؟ ایمتیان خوش کِچیر؟؟ 
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۱۳ جواب داده:
یالااااه
کجایی قارداش دلِمان تنگ شده بود((:
ایمتحان لار دا گِچیر و گِچیر:|
از این بیشتر توسعه بدم؟ :))
حذف و تایید و ویرایش و پاسخ نظر. چیز دیگه نمی مونه!

بعید میدونم دراامد داشته باشه. این بلاگرای بلاگفا اکثراً بچه مچه دبیرستانی ان، پول ندارن :))
بیان رو نمی دونم چجوریه. اگه اینجا وضعش بهتره برای اینجا بسازم D:
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۳:۲۶ جواب داده:
منظورم از توسعه اینه که فقط برا خودت نباشه 
میتونی یه مدت محدود مثلا یکماهه رایگان در اختیار همه بذاری ولی برا دائمی بودنش هزینه دریافت کنی

اینجا اعضا خیلی وقته دنبال اپلیکیشن هستن نمیدونم ربات کارشون رو راه بندازه یا نهD:
آها، سرورم جواب‌گو نیست، باید ارتقاء بدم که نمیصرفه.

شاید رایگان بذارم استفاده کنن. البته هاست یا سرور میخواد فکر نکنم کسی استفاده کنه :))

خود مدیرای بیان دنبال ساخت اپ هستن یا کاربرا؟
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۶ جواب داده:
رایگان هم که بهتره برا عموم(:
اونی که واقعا دنبالش باشه که استفاده کنه یه هاست رو دیگه میخره:|

کاربرا
مدیرای بیان که تا حدودی ول کردن بیانو:|

یه نگاه به این پست دکتر سین بنداز:
http://inja-minevisam.blog.ir/post/575
قورباندی سنه قارداش .. هع دع دای نینیک کنکوردان قاپیشیوک خخخ

اوجورکی معلومدی نهایی آغیر کِچیرااا داداش :)))


+ اله بیلکی تولدوندیه قارداش .. تولدوندا موووباااررررکککک اولسون قارداش اورگیم نن دییرم ان شاءالله بِلع بِلع قشی گونلر گورسن خانوادوون کناریندا و ایستدیگووَع دع چاتاسان : ) 
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۶:۰۸ جواب داده:
فداو(:
پیس گچیراD:

+ یاشا(: چوخ چوخ ساغول((: سن ده همچنین(:
این پستی که دیدم در حد پیشنهاد بود.
بیان خودش باید اپ بسازه. چون api در اختیار توسعه دهنده‌ها قرار نداده که بتونن اپ بنویسن. مگر اینکه یه اسکریپر بنویسن که خودکار بیاد لاگین کنه و از توی سورس پنل مدیریت یه سری اطلاعات رو بگیره و یه سری کارا رو انجام بده. مثل کاری که من کردم. دردسر زیاد داره.
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۲۱:۴۹ جواب داده:
آهـــان
پس کاربرا اونطوری که باید نمیتونن یه اپلیکشین همه چی تموم رو بنویسن

خوبه شما نوشتی بعد امتحان. ما که تمام سال در حال ...
Jesse Blueman در ۲۲ خرداد ۹۸، ۰۹:۴۷ جواب داده:
ماهم کم از شما نداریم:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان