یادداشت های یک پسر

 


happy birthday to my blog


قبلا یبار هم گفته ام که من اینجا رو سال 96 ساختم
ولی بنظرم تولد واقعی یک وب زمانیه که تصمیم به نوشتن می گیری 
و براش سرآغاز می نویسی، با وسواس دنبال قالب مناسبی میگردی و ...
من تصمیم گرفتم وبم هم مثل خودم خردادی باشه
پس تولد یک سالگیت مبارک وبلاگ عزیز من!

پ.ن1: روزی که شروع به نوشتن در اینجا کردم فکرش رو هم نمی کردم تعداد نوشته هام بیشتر از انگشتای دست بشند ولی بعد یک سال این صد و ششمین پستیه که منتشر میکنم
(البته از این صد و شش تا شما فقط هشتاد و سه تاش رو میتونید ببینید!)

پ.ن2: بیان رو واقعا دوست دارم و فضاش کاملا متفاوت از تمام سرویس هاییه که باهاشون کار کردم
کلا وبلاگ نویسی دنیای جالبیست با نوشته هات قضاوت میشی نه با عکسات (:

عهه تا تولد خودت که یک هفته مونده هنوز ولی تولد وبت مباااارررک😍😍😍🎉🎉
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۸ جواب داده:
مررسی
🌹🌹😊
انشالله تولد 120 سالگیش (پوکر فیس)
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۷ جواب داده:
همون جواب فاطمه م😀
سه شنبه ۷ خرداد ۹۸ , ۱۰:۳۴ حـ . آرمان (استاد بزرگ)
مبارکه
:)
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۰ جواب داده:
ممنون🌹🌹
تولدش مبارک:))) 
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۰ جواب داده:
مرسیی((:
:) مبارک باشه (:
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۰ جواب داده:
مرسی😊
سلام :)
تولدش مبارکههه
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۱ جواب داده:
سلام
تچکر🌹
ԊムΡΡყ ცƗЯイみのムყ
👏💐🎉🎊🎁🍧
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۱ جواب داده:
تنکیو😊😊
تولد هردو مبارک :) خودتون چند خردادین؟
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۱ جواب داده:
سپاس
من ۱۵
جمله آخرتون عالی بود. اصلا اینجوری فکر نکرده بودم بهش.
تولدشون مبارک
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۷:۵۷ جواب داده:
ممنون ازتون
مبارکه...
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۷:۵۷ جواب داده:
مچکر
مبارکه :)
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۷:۵۷ جواب داده:
ممنونم
مبارک پس؟
شیرینیش چی؟
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۷:۵۸ جواب داده:
مرسی
شیرینی چی چی هست اصلا؟!😁
ما فقط کادو میشناسیم
مبارکه...

وبلاگ جون بیا بیا شمع ها رو فوت کن  ☻☻☻☺☻☺☻

http://s8.picofile.com/file/8349433500/15_years_have_passed.gif


Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۷:۵۸ جواب داده:
گیف تبریک تولد گوگل😊😊😊
مرسی
تولدش مبارک
باهاتون موافقم منم بیان رو به بقیه ترجیح میدم
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۷:۵۹ جواب داده:
مرسی😊🌹🌹
تولدش مبارک :)))
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۷:۵۹ جواب داده:
تچکر🌹
سه شنبه ۷ خرداد ۹۸ , ۱۶:۲۸ ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ
سلام :)))
به به تولد این وبلاگ خیلی خیلی خوشگل مبارک باشه :)
آقامهدی من وبلاگای شمارواز همون اول که تو بلاگفا بودین دوست داشتم هنوزم دارم :))
امیدوارم همیشع یه بلاگر قدرتمند باقی بمونین :)
تولد وبتون مبارکــــــــــ :)))))))))))
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۲ جواب داده:
سلام
ممنون شما لطف دارید
وب قبلی شما هم جزو اولین وبلاگایی بود که دنبال میکردم
Tavalodesh mobarake
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۷ جواب داده:
Merci
تبریک می گم 
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۷ جواب داده:
مچکرم
آخییی تولد وبتون مباااارککککک 💐💐💐🌺
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۷ جواب داده:
🌹🌹🌹🌹🌹
مبارک باشه :) ایشالا تولدش صد و بیست سالگیش :دی
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۷ جواب داده:
اون موقع فک نکنم من باشم تا براش تولد بگیرم😀😂
مبارکه :)
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۶ جواب داده:
مرسی

مبارکه تولد وبلاگت.

همیشه این جوریه، آدم فکر می کنه کم پست قراره بذاره ولی یهو می بینه تند تند پرش کرد. منم وبلاگ رو خیلی دوست دارم.

وایی، من داشتم تو اینترنت دنبال تاریخ دقیق تولدت می گشتم، یهو رفتم و رسیدم به دیدگاه و نشستم چند جلسه اش رو خوندم، خخ. اصلا این اینترنت باتلاقه، اًدم رو می کشه سمتش. خخ.

تولدت مبارک، پیشاپیش دیگه؟ یا امروزه؟ 😐

Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۶ جواب داده:
سپاس و صد سپاس
مگه این چیزام میشه تو نت پیدا کرد؟!😀😁😁
از خودم میپرسیدی دیگه
هفته دیگست
چهارشنبه ۸ خرداد ۹۸ , ۰۰:۳۸ امیرحسین علیزاده
مبارک باشه ، انشالله موفقیت بیشتر برای شما و وبلاگ خوبتون ، سالگرد ساخت وبلاگ اتفاق خیلی جالبیه ، من اولین وبلاگی رو که ساختم تا ۸ سال براش جشن می گرفتم و به خودم تبریک می گفتم 😂 ولی دیگه بقیه بلاگ ها رو نمی دونم حتی کی ساختم . 
چهارشنبه ۸ خرداد ۹۸ , ۰۰:۳۸ امیرحسین علیزاده
مبارک باشه ، انشالله موفقیت بیشتر برای شما و وبلاگ خوبتون ، سالگرد ساخت وبلاگ اتفاق خیلی جالبیه ، من اولین وبلاگی رو که ساختم تا ۸ سال براش جشن می گرفتم و به خودم تبریک می گفتم 😂 ولی دیگه بقیه بلاگ ها رو نمی دونم حتی کی ساختم . 
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۵ جواب داده:
همه وبلاگایی رو که ساختم میدونم کی بودن😂😊
تولد وبت مبارک(":
+چند ساله ک بلاگر هستی؟
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۴ جواب داده:
سپاس
زیاد قدیمی نیستم
۴ ساله 
مبارک باشه دوست من:)
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۳ جواب داده:
مرسی دوست من
چهارشنبه ۸ خرداد ۹۸ , ۱۷:۳۵ ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ
آقامهدی چرانظرمنو تایید نکردین؟؟
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۳ جواب داده:
ببخشید دوستان عزیز ترکوندید پست تولد وب رو با لطفاتون
خواستم کامنتاشو سر فرصت تایید کنم
نه دیگه تا شیرینی نباشه کادوهم نیس:)
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۰۸ جواب داده:
نگفتید شیرینی چیه؟ کیه؟!😁
شیرینی ؟یه سرچ بزنین ؟بعدش میدید به ما
بعدش اگه به دلمون بود کادوهم میدیم :)
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۱۵ جواب داده:
زدم همون عکس زیر پستم رو اورد
همون رو بر میدارین یا دوباره بفرستم؟😁
بابا می خواستم اون وبلاگت بود عکس تبریکا رو چیده بودی؟ اونو پیدا کنم، نشد، 😂.
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۲۱:۴۰ جواب داده:
*****************
تو این صفحست
دیدی بگو بپاکم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
اوووه چقققد تبریک تولد!!!! @_@
******** برات ترکونده بودنا :)))))
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۰۳:۲۸ جواب داده:
😊😊😊
سلام 
قلمت مانا پسر ، تبریک میگم 
من تو سرویس هایی مثل رومفا ، لوکس بلاگ و لاین بلاگ و ویستابلاگ بودم اون هم به یک هفته نمی کشید حذف می کردم تا اینکه اتفاقی با بیان آشنا شدمو اومدم اینجا و موندگار شدم ، پنلشو دوست دارم از همه مهم تر تبلیغات نداره این منحصر به فردش می کنه 
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۰۸ جواب داده:
سلام خیلی ممنون((:
من وبلاگ نویسی رو از بلاگدون شروع کردم که یه سال بعدش به رحمت خدا رفتنD:
ولی اکثر سرویس دهنده هارو امتحان کردم تا حالا که بیان بهترین بوده(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان