یادداشت های یک پسر

 


زنگ نزن!

یکی از باگ های خلقت من اینه که

واقعا نمیتونم تلفنی حرف بزنم

تلفنم همیشه رو سایلنته

حاضرم کل روز با طرف مقابل تکست رد و بدل کنم 

ولی بهم زنگ نزنه یا بهش زنگ نزنم:|

بارها شده به یکی شمارم رو دادم ولی گفتم خواهشا زنگ نزن پیام بده((:

اصولا تلفنی حرف زدن خیلی سخته..من به شخصه اون پشت حناق میگیرم
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۴۲ جواب داده:
شما هم به این مرض ناشناخته دچار هستید!خوشبختم!
 چرا اخه ؟ :/
تلفنی ک راحت تره :)

Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۳۳ جواب داده:
توی بلاگستان دانشمندی چیزی نیست خودم رو بسپرم دستش؟!
علت این اتفاق نادر کشف شه!
هیچوقت تو گفت و شنود تلفنی راحت نبودم!
خخ اخه وقتی تلفنی حرف میزنی کلمات سریع میانو میرن زمان سریع تر طی میشه :)
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۳۱ جواب داده:
(:
😂😂😂
دوستام به من میگن پشت تلفن فقط نفس میکشیو میخندی😶😑
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۳۱ جواب داده:
به من ایمیل بزنید سریع تر بهم دسترسی پیدا میکنید تا زنگ بزنید((:
منم :)
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۳۰ جواب داده:
جدی؟!
چه آدم عجیبی هستید 
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۲۶ جواب داده:
واقـعـا!
دقیقااااااا..فک میکردم فقط خودم اینجوریم|:
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۲۵ جواب داده:
شما هم؟!
آره منم-____- اکثر اطرافیانمم شاکین از این وضع|:
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۴۵ جواب داده:
و چه بسا باعث و بانی قطع رابطه ها شده این موضوع!!
راستی لینکی! خواستی توعم بلینک
البته موقتا هیچ لینکو تو صفحه وبم نذاشتم نمایش داده بشه بعدا درستش میکنم ولی وبت هس(;
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۴۴ جواب داده:
ممنونم
با عرض و طول پوزش!
تبادل لینک ندارم
ولی به نشانک های مرورگرم اضافه شدید تا بخوانمتان!
قطع رابطه رو خوب اومدی..متاسفانه-.- ولی خب من توقع دارم وقتی توضیح میدم بهشون درکشون برسه دیگه|:
اوکیه مرسی^^
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۱:۱۵ جواب داده:
بیشتر اطرافیان متوجه موضوع نمیشن متاسفانه(:
:/
من اینجوریم که گفتم بهم زنگ زدنی سلام احوالپرسی و...نکنین صاف حرفتونو در حد سی ثانیه بزنین جواب بگیرین
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۱:۲۷ جواب داده:
من هم یه چیزی تو همین مایه ها تو چت دارم((:
چه جالب. 😂 منم مثل تو هستم. شدیدا متنفرم، شاید تو سال یکی، دو بار تلفنی حرف نزنم، اونم مجبور بشم که اکثرا زنگ می زنن. 😂 هم یه جور فوبیا دارم و هم یه جور نفرت.
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۳۳ جواب داده:
آره یادمه تو دیدگاه گفته بودی
و به مامور هم گفته بودم که اولین کسی هستی که مثل منی تو این مورد
و نظر من رو میخوای یه بار دیگه پیام درنا رو بخونD:
قبل از گذاشتن این پست نمیدونستم بجز من و شما کس دیگه ای هم دچارش باشه!
منم همینطور یعنی از تلفن جواب دادن بیزارم ولی نمیگم تلفن نزنید .

ولی کم کم دارم عادت میکنم به جواب دادن.
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۳:۱۵ جواب داده:
جالبه(:
من خیلی دوست دارم به جای‌چت کردن با بقیه تلفنی حرف بزنم ولی از همون سلام علیک اولش‌میترسم. همیشه یه سوتی میدم یکم طول میکشه ولی عادت کنم ول نمیکنم طرفو.
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۳:۱۷ جواب داده:
باید موتورتون گرم شهD:
این از معضلات منم هست.
وقتی مجبورم به یه غریبه زنگ بزنم که استرس می‌گیرم قشنگ :/
Jesse Blueman در ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۲ جواب داده:
برا زنگ زدن به غریبه عادیه ولی من دوست ندار با آشناها هم تلفنی حرف بزنم:|
خجالتی هستین؟ 
Jesse Blueman در ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۲ جواب داده:
نمیدونم!نه خیلی خجالتیم نه آنچنان رویی در بساط دارم!
ولی خجالتی بودن در این مورد نقشی نداره برا من(:
من وقتی پشت تلفن باشم هول می کنم نمی دونم چی بگم یا چه تصمیمی بگیرم واسه همین گند می زنم
Jesse Blueman در ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۱ جواب داده:
اینم یکی از دلایله!
من فک میکردم فقط خودم اینحوریم😑
Jesse Blueman در ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۰ جواب داده:
از تنهایی درومدیم(:
خیلی خوبه :))) کلا تلفنی سخته آدم استرس میگیره :/
Jesse Blueman در ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۰ جواب داده:
بله((:
منم همیشه سایلنتم😐😑
تلفنی حرف زدن خسته کنندس 
Jesse Blueman در ۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۰ جواب داده:
(:
منم قبلا بخاطر خجالتی بودن اینجوری بودم. اما الان بااینکه مشکل خجالتی بودنم حل شد این مشکلو دارم هنوز. فکر کنم حوصله ندارم:/
Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۸، ۱۹:۲۰ جواب داده:
براا من یکی که مطمئنم خجالتی بودن یا نبودن درش موثر نیست
منم خیلی نمیحرفمم میرم سر اصل مطلب D:
Jesse Blueman در ۲۹ ارديبهشت ۹۸، ۰۰:۰۳ جواب داده:
احسنت همین درسته:دی
مرسی واقعا😂
Jesse Blueman در ۳۰ ارديبهشت ۹۸، ۱۷:۵۹ جواب داده:
D:
نکنه خودتو جای دختر جا زدی میخوای تابلو نشه جواب نمیدی! sdfghjkl
Jesse Blueman در ۲ خرداد ۹۸، ۰۶:۳۸ جواب داده:
شایدم دخترم خودم رو پسر جا زدمD:

منم همینم...

البته شاید بخاطر این باشه که صدام پشت تلفن بچگونه مبشه :دی
يكشنبه ۵ خرداد ۹۸ , ۱۶:۴۹ ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ
ولی اینکه صدای طرفو آدم بشنوه خیلی بهتره ها! :))
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۷:۰۶ جواب داده:
والا چه بدونم:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان