یادداشت های یک پسر

 


یه سوال

هم اکنون خبردار شدم که فردا امتحان ترم مدیریت خانواده دارم:|

میخوام بیدار بمونم بخونمش. کافئین یا آدامس اکشن؟


[پتو را روی سرش کشیده و می خوابد]

بگیر بخواب :دی

مگه پشت کنکور نیستید؟
Jesse Blueman در ۲۲ ارديبهشت ۹۸، ۲۳:۱۲ جواب داده:
شب بخیرD:
نه بابا(:
قهوه !
آدامس چیه :|
مدیریت رو خوب میدین :)
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۵۲ جواب داده:
شب رو که خوابیدم ولی صب نصفشو خوندم
بقیشم تقلب و چرت و پرت نوشتمD:
ریتالین :)) 
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۵۲ جواب داده:
اوه!
در دسترس نبود وگرنه تا خود صب میخوندمD:
منم  فردا این درسو دارم. ادم کتابشو باز میکنه دوست داره مجرد باشه تا اخر عمرش:(
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۵۲ جواب داده:
والا بخدا:|
بخوابید :دی
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۵۲ جواب داده:
خوابیدیم:دی
منم دارم هنوزم نخوندم حسی هم ندارم هنوز
:دی
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۵۲ جواب داده:
چه همه باهم این امتحانو داشتیم:دی
امیدوارم خوب داده باشین
سه تا لیوان کافی میکس توصیه می شود.
همیشه شب امتحان معجزه رخ می دهد...
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۵۲ جواب داده:
(:
برا امتحانای بعد
کافئین
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۵۳ جواب داده:
(:
:/ قطعا کافئین !
اقا شوخى بازى نیست تاثیر داره بشین بخون 
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۵۳ جواب داده:
هیچجا تاثیر نداره:|
خوب کاری میکنید:|
خواب واجب تراز امتحانه😁
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۵۳ جواب داده:
D:
عه چه جالب! منم دیروز داشتم:)))
منتها پریروز فهمیدم از اولش کتابشو نخریده بودم ترم اولم با تقلب بیست شدم:/ رفتم سایت کتابو دان کردم نشستم چرت و پرتاشو خوندم بعد  دیدم کتاب ویژه دختر پسر داره و من برا شمارو خوندم:|
دیگه این شد که باری دیگر صلاح را در تقلب دیده و بیست قلابی از آن خود کردم:))


Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۲:۲۵ جواب داده:
برا ما دختر پسر نداشت که0_0
نه باو داره! دو تا کتاب متفاوته:))))
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۲:۴۵ جواب داده:
رو کتاب ما ننوشته که پسرونست یا دخترونه:|

خیلی کتاب خوب و مفیدیه بعد تفکیکشم کردن:|
ننوشته ولی مطالبش فرق داره حیف اون کاغذ
میگفتم با اطلاعات عمومی بنویسم دیدم خدایی نمیشه صفرم نمیگیرم:/
اونش جالبه نوشته ورود افراد مجرد ممنوع!
حالا میخوان برا سال بعدیا سه تا از این کتابا بیارن
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۰۳ جواب داده:
-_____-
خدا به داد بعدیا برسه

فقط ریتالین
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۸:۵۰ جواب داده:
شما هم هی برو بیا پیشنهاد ریتالین بده-___-
آخرشم ک خوابیدی😂
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۵۸ جواب داده:
آخه مدیریت درسه بخوای براش از خوابت بزنی؟ 😂
نیومد کامنتام؟!
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۲۳:۳۱ جواب داده:
کدوم کامنتا؟!
عاغا ی سوال
من لای کتاب سلامت و بهداشت و باز نکردم، امروز دیدم اونم نهاییه کتابو نگا کردم به چه کلفتی:/
اونو چجور میخونین؟؟
Jesse Blueman در ۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۲۳:۴۰ جواب داده:
من هم مثل شما :(((
چاره ای نیست جز شب امتحان خوندنش:|
بابا امتحان هفته اخره
دو هفته بعدش کنکوره
ما بشینیم سلامت بخونیم:/
من حفظیاتم صفرررررر از یک خردادم بشینم بخونم راه به جایی نمیبرم:/

+ راستی کنکور عقب میوفته یا نه؟ بالاخره
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۰:۲۷ جواب داده:
بدبختی گیر افتادیم....
+نمیدونم واقعا...امیدواریم...
من سلامت فقط سه درس اخرو نخوندم دلتان بسوزد ها ها خخ اینم چون امتحان مستمر بود مجبور بودم بخونمش
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۰۰:۳۱ جواب داده:
کوفتت شود:|
من سلامت فقط سه درس اخرو نخوندم دلتان بسوزد ها ها خخ اینم چون امتحان مستمر بود مجبور بودم بخونمش
مگه مدرسه هم از این درسا داره
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۲:۴۰ جواب داده:
آره بابا نمودند ما را . . .
من هر وقت تو این موقعیتا از قهوه استفاده می کنم چنان خوابم می گیره که مثل خرس یه دقیقه قبل از خواب زمستونی
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۱۲:۴۴ جواب داده:
اشتباهی دوغ نمیخورید؟!D:
آدامس؟ =|
مگه آدامسم رو بیداری اثر داره؟ =|||||
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۲۵ جواب داده:
والا میگن این نوعش رو بیداری تاثیر داره!الله اعلم!
ساعت چهار صبح فهمیدم چهار ساعت بعدش امتحان دارم:))
پتو رو کشیدم رو سرم و خوابیدم
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۳۳ جواب داده:
الحق که امتحان همیشه از خواب شکست میخوره و ما هم از امتحان!
بگیر بخواب. 😈😈😈 رجیم هم مماخته. خخخ.
Jesse Blueman در ۲۴ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۳۱ جواب داده:
یعنی امتحان فردا رو هم نخونم؟!
سوالاتشو داده ولی باز من نگهش داشتم دقیقه نود:|
يكشنبه ۵ خرداد ۹۸ , ۱۶:۵۰ ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ
تو مدرسه خوندی دیگه لابد... نه؟؟ d:
Jesse Blueman در ۵ خرداد ۹۸، ۱۷:۰۶ جواب داده:
نه اصلا:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان