یادداشت های یک پسر

 


بلاگفا

خب همونطور که میدونید بلاگفا چند روزی هست که از دسترس خارج شده.


جناب شیرازی هم به جای انتشار اطلاعیه و یا پاسخ گویی به کاربران، پیجش رو پرایوت کرده!:


تنها خبری هم که از وضعیت بلاگفا هست این پیام دایرکت علیرضا شیرازیه:


در نهایت امیدوارم اون اتفاق وحشتناک سال ۹۴ تکرار نشه و رفقای بلاگفاییم نوشته هاشون رو از دست ندند.💔

به امید اون روزی که سرویس های ایرانی هم مثل همون سرویس های خارجی که باهاشون رقابت دارند پشتیبانی، مسئولیت پذیری و احترام به حریم خصوصی کاربران رو یاد بگیرند.

چهارشنبه ۹ مهر ۹۹ , ۱۵:۰۳ فاطـــღـــمـه ツ

وای خیلی ترسناک بود اون سال

امیدوارم اتفاق نیوفته

Jesse Blueman در ۹ مهر ۹۹، ۱۷:۴۲ جواب داده:
آره واقعا

امیدوارم . البته بلاگفا قبلا نشون داده پشتیبانیش رو نمی دونم چرا هنوز ازش استفاده میشه.

Jesse Blueman در ۹ مهر ۹۹، ۱۷:۴۲ جواب داده:
ما نیز امیدواریم

سلام چرا اطلاعیه داده تو صفحه اصلی که یه چندروزی اختلال داره ودسترسی امکان نیست.

Jesse Blueman در ۹ مهر ۹۹، ۱۷:۴۲ جواب داده:
جدیدا گذاشته بعد چند روز اختلال!! اونم چه اطلاعیه ای! یعنی ما خودمون نمیدونستیم اختلال داره((((:

😐

 

😐

 

😐

 

تازه می خواستم وبلاگ ع ام رو تبدیل به سایت کنم.

امیدوارم نپره. 😐

و این که اگه بپره یکی رو گم می کنم... .

Jesse Blueman در ۹ مهر ۹۹، ۱۷:۴۳ جواب داده:
من هم ممکنه خیلی از وبلاگایی که میخوندم رو گم کنم))): وبلاگایی که حتی نمیدونن من میخونمشون

ا دوباره کابوس ۹۴😶 وای بلاگفاییا گناه دارن

Jesse Blueman در ۹ مهر ۹۹، ۱۸:۳۶ جواب داده:
آره واقعا

.

حالا این اختلال هیچ خیانت به بیان تو روز روشن:دی خخخخخخخخ

مگه اونجا هم مینویسید؟

Jesse Blueman در ۹ مهر ۹۹، ۱۸:۳۵ جواب داده:
.

خیر نمینویسم ولی دوستای زیادی از بلاگفا دارم و کلی وبلاگ دنبال میکنم که دلتنگ خودشون و نوشته هاشون هستم.

اول گفت بخاطر بروزرسانی یکم ماسمالیش کنه، بعد که دید نه درست نمیشه یهو شد اختلال -_-

 

واااااقعا امیدوارم همچین اتفاقی نیفته. از یه طرف پستای این چنددد سال، از طرف دیگه هم بلاگرا. به بقیه دسترسی‌ای نداریم دیگه :((

Jesse Blueman در ۱۰ مهر ۹۹، ۱۱:۱۲ جواب داده:
(((((((((:

این گم کردن دوستامون واقعا سخت میکنه کار رو. ایشالا که همه چی برگرده به حالت عادی.

اون "البته که مشکل جدی است" خیلی رو مخمه -_- اصن انگار نه انگار -_-

Jesse Blueman در ۱۰ مهر ۹۹، ۱۱:۱۲ جواب داده:
بیخیالی خاصی تو نگرانیش هست(((:

امیدوارم هر چه زودتر درست بشه :(

Jesse Blueman در ۱۰ مهر ۹۹، ۱۱:۱۳ جواب داده:
آره واقعا منم امیدوارم...
پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۹ , ۱۲:۵۴ ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ

سلام :)

کار درستو شما کردی که اومدی اینجا و از شر این همه بی مسئولیتی راحت شدی!

منم میخوام بیام بیان فقط یه سوال...  

قبلا شنیده بودم میشه مطالب بلاگفارو به اینجا منتقل کرد... آیا درسته؟!

این پستو هم ببیینین آقا مهدی : http://leila.blogfa.com/post/956

درسته همش؟! راجع اون 3 گیگ رایگان که از بعدش باید خرید، شما خریدی تاحالا؟!

Jesse Blueman در ۱۰ مهر ۹۹، ۱۳:۱۲ جواب داده:
سلام سلااام!
منتظرتیممم.
نه متاسفانه با شکایت بلاگفا از بیان این امکان غیر فعال شده خیلی وقته.

و اینکه نه من تا حالا هیچی از بیان نخریدم
اون سه گیگ واقعا برا وبی مثل من تا سال ها کافیه:دی
این رو هم در نظر بگیرید که تو بلاگفا همین سه گیگ رو هم نداشتید و باید از سایتهای دیگه برای آپلود استفاده میکردید.
پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۹ , ۱۳:۰۳ ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ

به غیر از اون اتفاق وحشتناک سال 94 که شانس آوردم توش نبودم چون شروع وب نویسی من از بعد اون بود، یکی دوبار دیگه هم از این اتفاقا افتاد البتع که درست شد... امیدوارم به شدت امیدوارم که این بارهم  جزو اون دفعات باشه و حل بشه مشکلش اما...

بلاگفا همیشه یه رنگ و بوی دیگه ای داشت نسبت به بقیه سرور ها...

اونموقعی که من بررسی کردم بیان هنوز رونق نداشت ولی من میهن بلاگ و لوکس بلاگ و بلاگ اسکای واینا همه رو چک کردم... خالی و خلوت و سوت و کور بودن و به درد ما که یکی از اهدافمون از وبلاگ نویسی آشنا شدن با آدم هاست نمیخوردن! این شد که بیخیال شدم...

ولی الان از وقتی بلاگفا دوبارع گند زده زوم کردم رو بیان... کاش شمام مث این خانومی که پستشو تو نظر قبلی واستون فرستادم یه پست راجع بیان میذاشتین :) اینطور که دارم میبینم الانشم خیلی از بچه ها اومدن اینجا و اینجا مث بقیه جاها سوت و کور نیست :) میخوام نظر واقعیتونو بدونم و اون مسئله انتقال پست هامون تو بلاگفا به اینجا! واقعا دغدغمه :(

کاش همه با هم کوچ میکردیم از بلاگفا که انقدر اذیتمون نکنن :(

Jesse Blueman در ۱۰ مهر ۹۹، ۱۳:۲۷ جواب داده:
من هم دقیقا چند ماه بعدش شروع کردم ولی خودتونم در جریانید که بعدش هم بلاگفا با من سر ناسازگاری گرفت و همه وبلاگام رو مسدود کرد و همچین روزگارم با اونایی که تو اون اتفاق وبلاگ هاشون رو از دست دادن فرقی نداره(:

پستشون خوب بود با اکثر حرفاشون موافقم ولی با یه چیزی مخالفم و اون هم سوت و کور بودن ایجاست. درسته این اواخر وبلاگای اسپم خیلی زیاد شدند ولی وبلاگای درست و حسابی هم کم نیستند!
اکثر نقاط مثبت رو ایشون گفتند.یکی از چیزایی که تو اون پست اشاره نشده بود هم ضعف پشتیبانی شرکت بیان تو یکی دو سال اخیره...



خیلی بعدا نوشت: وبلاگت کوووو)))):
پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۹ , ۱۳:۲۵ ــ❤ــ*فاطمهـــ*ــ❤ــ

بیا :///

با این وضعشون شکایتم میکنن ://

الان حس اینایی رو دارم که میخوان بارو بندیلشونو جمع کنن برن یه کشور دیگه ولی جلوشونو گرفتن میگن یا همه چیزتو میذاری اینجا و میری یا رفتن بی رفتن :/

پس باید قید همه چیزو زد :((

+

عه پس خداروشکر :) 3 گیگ آخه اولش کم به نظر میرسه D:

Jesse Blueman در ۱۰ مهر ۹۹، ۱۳:۳۰ جواب داده:
والااااااااا.


ای بابا)):



+من تو این همه مدت فقط 150 مگش رو استفاده کردم که میشه حدود 4 درصد از کل فضا((((:
پنجشنبه ۱۰ مهر ۹۹ , ۱۳:۳۶ دولسینه دن کیشوت

اون شب که بلاگفاقط شد من داشتم با دوستام کامنت بازی میکردم

فک نمیکردم اخرین کامنتی باشه که بهشون ارسال کردم😭

کاش حذف نشن وبلاگامون

کاش حذف نشن چون هیچ اطلاعی از دوستام ندارم 

هیچی😑

..

حس میکنم بلاگفا جو صمیمی تری داره 

Jesse Blueman در ۱۰ مهر ۹۹، ۱۵:۱۰ جواب داده:
چقدر بد واقعا)))):


من هم بیشتر دوستای وبلاگی خیلی صمیمیم از بلاگفان ولی تو بیان راحت ترم

بالاخره ما رو هم فراری دادن :))

Jesse Blueman در ۱۰ مهر ۹۹، ۱۵:۱۱ جواب داده:
ببین کی اینجااااستتتت😍😍

.

زشت نیست بگم ساعت کامنت قبلیم رنده؟! :))))))))

نادیده گرفتنش برام خیلی سخته وگرنه انقد آبروی خودمو نمیبردم 😂

Jesse Blueman در ۱۰ مهر ۹۹، ۲۳:۴۵ جواب داده:
نه راحت یاش😂😂😂😂🤦‍♂️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان