یادداشت های یک پسر

 


از سری سوالات هنگام بی‌خوابی(2)

چرا تو ۱۲ سال مدرسه یه بارم نشد که ورزش عقب باشیم و ساعتای ریاضی، ورزش کار کنیم؟

مرسی

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۰۰:۵۲ جواب داده:
چرااا((((:

😂😂😂

واقعا چرا 😂😂

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۰۰:۵۳ جواب داده:
بخدا😂😂

از بس بدبخت بودیم😂

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۵۳ جواب داده:
بیچاره ما😂

من همیشه از زنگ ورزش متنفر بودم و حتی گاهی استرس میگرفتم و دوست داشتم به جاش ریاضی یا هر چیز دیگه داشته باشیم :)

معلم ورزشام همه به جز یکی بداخلاق و سختگیر بودن

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۵۳ جواب داده:
البته منم باید اضافه کنم که از دبیر ورزش و هنر شانس نیوردم من همیشه عقده ای ترینشون سهم من بود
تو دانشگاه هم این جریان ادامه داره...

عالی گفتی

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۴۶ جواب داده:
مخلصم آقا :*
يكشنبه ۱۹ مرداد ۹۹ , ۰۱:۱۵ ⓓⓐⓡⓨⓐ. ⓐⓡⓜⓨ

همش زیر سر آمریکا بود

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۴۶ جواب داده:
ببین این آمریکای بی ناموس تا کجا ها نفوذ کرده...😂😂

چرا وختی میگفتن معلممون نیومده

نمیزاشتن ذوق کنیم 

4 دیقه بعد ناظم میومد سرمون کل زنگ رو

هارتم💔💔

http://bad-shans-pdf.blog.ir

اینم لینک وب کتاب 

ممنونم

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۴۷ جواب داده:
آخ آخ آره

+ممنونم

😂😂😂

چون هممون به ورزش علاقه داشتیم وباجون ودل ازتمام تایمش استفاده میکردیم وتا دقه اخر والیبال وبسکتبال بازی میکردیم

شما پسراهم احتمال فوتبال😅

ولی سرکلاس ریاضی یاچرت میزدیم یا نامه نگاری میکردیم یا میوه میخوردیم

یا نقاشی میکشیدیم...

شما پسراهم هرگونه آتیشی که ازتون برمیومد میسوزوندید

خلاصه هرکاری میکردیم جز درس  گوش کردن واون معلم بدبخت خودشو میکشت ۲+۲رو بکنه تو کله ما😅😂واسه همین وقت کم میورد کل مباحث کتابو بکنه تو کله یه مشت بچه درس نخون😅


 

من خودم مدرسه هیچی دانشگاه هم مینشستم کاریکاتور استادارو میکشیدم نه تنها خودم درس گوش نمیکردم تمام ردیف پشت سرمو بغل دستیامم حواسشونو پرت میکردم چشمشون رو نقاشیا من بود که تهش چی میشه 😂😂

 

جواب سوالتونو گرفتید؟😅😂😂

سوال دیگه بود پروفسور محیا هست خبر بدید بیام از ابهامات درتون بیارم😝😅

 

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۴۸ جواب داده:
چیزی نمیتونم بگم جز اینکه:
از سری جوابهای هنگام بی خوابی

😂😂😂

خیالات یه سری خرچنگ بیکار😂😂

_واقعا چرااا؟!🥺🤔🥴

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۴۹ جواب داده:
😑
🤨🤔🤔🤔

واقعا 😂

این موضوع همیشه ذهنه منم درگیر میکنه

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۴۹ جواب داده:
😁

برای اینکه ورزش هیچوقت برنامه نداشت و ۴ تا توپ مینداختن وسط هرکی یه ور بازیشو میکرد :/ 

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۵۰ جواب داده:
همونش شرف داشت به این ریاضی😬😬😬😂😂
يكشنبه ۱۹ مرداد ۹۹ , ۱۶:۳۲ عاشقِ دل شکسته :/ ( حج :/ )

چراا/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۵۰ جواب داده:
چون چ چسبیده به را
هار هار هار😂😂

این سوال منم هست 😐😅

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۵۱ جواب داده:
اینطور که از کامنتا پیداست قضیه خیلی همه گیره و تو همه مدرسه ها بوده😂

اینم میتونه یکی از سوالاتِ هنگام بیخوابیِ من باشه:

چرا من حرفی ندارم واسه این دوتا پست اخیرت🚶🏼‍♀️

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۲۱:۵۲ جواب داده:
همیشه که نباید حرفی داشت🤷‍♂️🚶‍♂️🤦‍♂️

واقعااااا چراااااا؟؟؟؟؟؟

Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۹، ۱۳:۲۸ جواب داده:
🚶‍♂️🚶‍♂️

دقیقا این سوال تو فهرست سوالای بی جواب منم هست🤣🤣🤣

Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۹، ۲۲:۱۴ جواب داده:
🤦‍♂️😂😂😂

ما همون ساعت ورزش خودمونو مفید بازی میکردیم خداوند را شاکر می شدیم !

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۶:۴۶ جواب داده:
یعنی ساعتای ورزش شما ریاضی درس نمیدادن؟!):

کم پیش میومد

سالی یکی دو بار

Jesse Blueman در ۲۳ مرداد ۹۹، ۱۷:۳۰ جواب داده:
خوشبحالتون پس

اتفاقا دبیر ورزش ما عقده ای و وحشی بود چند بار زنگ عربی، یا حتی ریاضی رو گرفته بود=)

Jesse Blueman در ۲۷ مرداد ۹۹، ۲۲:۲۵ جواب داده:
همین خوبه😂😂😂🤦‍♂️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان