یادداشت های یک پسر

 


جبر زندگی

‏تمامی اهداف، خواسته و برنامه های زندگی تون در هر بازه زمانی از آینده و در هر زمینه ای شامل کاری، تحصیلی، عاطفی و... که دارید رو به ترتیب زمان رسیدن لیست کنین. 
حالا از اولین مورد تصور کنین که الان بهش رسیدین و بعد از خودتون بپرسید: "خب که چی؟" "خب بعدش چی؟" "که چی بشه؟"

‏برای هر سوال ممکنه به چندین جواب مختلف برسین که میشه در دو دسته خلاصه کرد: 
۱. چون با رسیدن به این هدف خوشحال میشم، کیف میکنم، حس خوبی میده، دوست دارم و... 
۲. برای رسیدن به هدف بعدی به این نیاز دارم، برای راحت زندگی کردن مجبورم، یکی ازم اینو خواسته، گزینه دیگه ای ندارم و...

‏اگر مثل من تعداد اهداف دسته دوم بیشتر از اهداف دسته اول شد یعنی هدفی جز "جبر زندگی" نداری و تمام.

قبول دارم دیگه خیلی هدف ها داره سمت دسته دوم میره:(

هدف من که فقط یک هدفِ جز دسته اوله اما وابسته به دسته دومه..

به نظرم نمیشه جدا کرد شاید برتری وجود باشه اما کاملا جدا بشن به نظرم سخت میشه ..

Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۱:۲۲ جواب داده:
آره منم قبول دارم که خیلیامون داریم به سمت هدف های نوع دوم میریم

دقیقا فکر کنم اکثرا این روزا داریم ب اجبار زندگی میکنیم و یجورایی کارهایی رو انجام میدیم که به اصطلاح به اهداف برسیم 

اما من معتقدم هر رسیدنی چه به هدف چه به هر چیز دیگه جدا از برنامه ریزی روی کاغذ و انجام عمل نیاز به مرتب کردن ذهن و اون آرامش ذهنی فرد داره تا رسیدن محقق بشه!

Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۱:۱۲ جواب داده:
صد در صد همه این ها لازمند

من دسته اولم البت از جایگاه فعلیم راضیم

اسمم هم بخاطر جان حقیقته فک نکنین خل شدم یا چی

راسی ی وب هست برای کتاب اگر دوست دارید البت با شناختی که از وبتون دارم فکر کنم علاقمند باشید

ب هرحال اگر تمایل داشتید بگید لینک رو بدم بهتون

Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۱:۱۳ جواب داده:
دوست داشتید بدید شاید به درد دوستان هم بخوره

سلام 

فکر کنم. همان جبر باشد. در زندگی بعضی تعیین‌کننده هایی جبری ،و یا عواملی جبری حاکمست که کسی هم به صراحت از آنها حرف نمی زند. نیازمند بحث طویلیست. 

موفق باشید. 

Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۱:۲۰ جواب داده:
سلام
درسته...ممنون که نطرتون رو گفتید 

تقریبا برابره (=

Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۱:۲۰ جواب داده:
استانداردش همینه!

فقط منم که نمیفهمم چی میگی؟😐💔

Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۱:۲۰ جواب داده:
واضح گفتم که((:

خب که چی خیلی وقتا میتونه باعث افسردگی بشه، نیازی نیست ادم واسه هرکاری میکنه دلیل منطقی داشته باشه،همینکه یه کاری حالتو خوب کنه کافیه، دنبال چرا و چگونه نباش. 

Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۱:۲۰ جواب داده:
خب کاری که حالتو خوب کنه میره جزو دسته اول دیگه((:

😑😑

Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۱:۲۱ جواب داده:
🚶‍♂️🚶‍♂️

او خودش را در بازی های شوتیگ خفه کرد غافل از آنکه هدفی در سر داشت!

Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۱:۲۱ جواب داده:
😂😂😂

انتخاب شدی، شیرینی بدیا.

فقط بیانی ها می تونن رای بدن که.

...

زندگی با جبر زندگی، عجین شده. کاری اش هم گاهی نمی شه کرد، اما حداقل امیدی به اون اهداف و آرزوهای دسته ی اول هست، کم هم باشن باز، کیفشون انقدری هست که بشه با دسته ی دوم کنار اومد.

Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۱:۲۲ جواب داده:
من کلی شیرینی بدهکارما😂😂

...

درسته درسته...

😑😅

Jesse Blueman در ۱۸ مرداد ۹۹، ۲۱:۳۳ جواب داده:
برو حالشو ببر بابا😂😂

به نظرم یک بخشی از مورد ۲ رو کنکور تعیین میکنه ...

Jesse Blueman در ۱۹ مرداد ۹۹، ۰۰:۱۰ جواب داده:
کنکور میتونه تو هر دو مورد قرار بگیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان