یادداشت های یک پسر

 


یه توصیه از من کمینه برای کنکوری ها

‏‎اونقدری که ماه های آخر اهمیت داره ماه های اول اینجوری نیست. اگه هیچی نمی فهمید و دلسرد شدین یه کتاب که فقط آزمون جامع کنکور داره مثل زرد قلمچی یا دور دنیا در چهار ساعت بردارید و تک تک مورد هارو حفظ کنید، حتی با پاسخ نامه تشریحی. املا،تاریخ ادبیات،واژه ها،آیات،کلوز تست،گرامر هر سال تکرار میشند مخصوصا ادبیات و آیات... اختصاصی های خودم هم بیشترشون تکراری از سال های قبل بودند، ولی بقیه رشته ها هم کم و بیش باید اینطوری باشند.

کنکور نمیدم!!

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۱۵:۰۱ جواب داده:
دیدن نتایج:دی

منم سر کنکور ۵ماه اخر خوندم فقط رتبم س رقمی شد

انسانی انقدم وقت نیاز ندارم بنظرم

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۱۶:۳۸ جواب داده:
من یه سال خوندم باز وقت کم اوردم(((:

:)))

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۱۶:۳۸ جواب داده:
(((:

پارسال این موقع تو وضعیت افسردگی و فراموشی بعد کنکور بودی😂

یادش بخیر..

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۱۶:۳۹ جواب داده:
نه بابا 🚶‍♂️🚶‍♂️

یادت رفته حالا مهندس..😀

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۱۷:۰۸ جواب داده:
.

حرفمو پس میگیرم '-'

Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۹، ۱۱:۴۵ جواب داده:
مرسی.

شما رشته ت چی بود؟ 

Jesse Blueman در ۱۰ مرداد ۹۹، ۱۳:۳۰ جواب داده:
رشته آشیD:

+ اون بالای وبم هست

سلام دو تا سوال داشتم

اول اینکه شما همه کتاب ها رو روی درسنامه می خوندید؟ نظرتون در مورد خوندن درسنامه چیه؟ 

دوم هم اینکه خلاصه نویسی داشتید؟

بیشترین درصدتون کدوم درس ها بود که تاثیر در رتبه داشت 

من هم رشته‌ ام انسانیِ

 

Jesse Blueman در ۱۴ مرداد ۹۹، ۱۵:۴۵ جواب داده:
سلام
بیشترشون رو بله از درسنامه میخوندم
نظری ندارم(:
خیر خلاصه نویسی نمیکردم چون واقعا وقت گیر بود و فرصت مطالعه من کم!
عربی و جامعه شناسی و روان بیشترین درصدام بودن
موفق باشی(;

ممنون از پاسخگوییتون🌸🌸🌸

یه دنیا ممنون

Jesse Blueman در ۱۴ مرداد ۹۹، ۱۶:۳۹ جواب داده:
خواهش میکنم(:🌹🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان