یادداشت های یک پسر

 


من مات تصویر تو ام!

بهمن یا اسفند پارسال بود که مجید معظمی رو توی راستی آزمایی عصر جدید دیدم. چه صدایی داشت به به! همون موقع گفتم که این پسر یکی از فینالیست‌های این فصله. هر شب که عصر جدید پخش می‌شد چشمم دنبالش میگشت که جزو شرکت کننده ها هست یا نه؟! همش میگفتم کاش آریا زنگ طلاییش رو نگه داره و برا مجید بزنه. بالاخره بعد سه ماه اومد روی صحنه و "بمون" رو خوند و واقعا ترکوند! ولی زنگ طلایی ندادند که هیچ، انتخابش هم نکردند...
دیشب که دوباره روی صحنه دیدمش خیلی ذوق کردم! فهمیدم که با رای مردمی اومده بالا. به جرئت میتونم بگم "خیال تو" رو بهتر از محسن یگانه خوند(((: منو برد به اون روزایی که از هر گوشه و کناری "با من غریبه‌گی نکن" به گوش می‌رسید.
اینا رو نوشتم که بگم لطفا اجراهاش رو ببینید و به این پسر خوش صدا و باغیرت رای بدید! باتشکر(:



آره منم خیلی اجراشو دوس داشتم 🤩🤩

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۰۹:۴۵ جواب داده:
😍😍

بمون رو عااالی اجرا کرد 

خیلی خوبه

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۰۹:۴۵ جواب داده:
آررررره
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۰۰:۱۱ «نــٰاطـِقْ وُ خـٰامــوشْ»

خیلی خوبه *.*

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۰۹:۴۵ جواب داده:
آره^___^

از دیشب تا حالا هی توی ذهنم پلی میشه

با من غریبگی نکن!

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۰۹:۴۵ جواب داده:
منم! منم!

خوب بود ، ولی چنان عالی هم نبود...

 

اصلا من نفهمیدم این داورا چرا این جوری نظر می دن... دکتره مثلا اومده استند آپ کمدی... یکی دو جاش کلا خندیدیم... بعد چنان ازش تعریف می کنن انگار باید اسکار می گرفته   اشتباهی اومده عصر جدید /=

 

 

خیلی از خواننده ها رو هم که آریا نمی دونم به چه دلیل مزخرفی قرمز می داد (مرحله اول)...

 

خلاصه که هیچ 😐😐

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۰۹:۴۲ جواب داده:
:/

صداش خیلی قشنگه ((:

( لکنت داشت سر صحنه ، از استرسش بود یا کلا لکنت داشت؟ )

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۰۹:۴۵ جواب داده:
آره
(من متوجهش نشدم احتمالا از استرسه. من و شمام باشید اصلا نمیتونیم حرف بزنیم)

این پسر عالی بوووود...

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۰۹:۴۶ جواب داده:
خییلی 
دوشنبه ۶ مرداد ۹۹ , ۱۰:۵۵ هعیییییییی دنیا 💔💔💔

اره دیدی ^^

من یکی که باش خیلی حال کردم ^^

Jesse Blueman در ۶ مرداد ۹۹، ۱۳:۰۳ جواب داده:
خیلی خوبه(:

سلام اجراهاش,رو دیدم قشنگ بوده 

Jesse Blueman در ۸ مرداد ۹۹، ۱۱:۴۶ جواب داده:
سلام
رای فراموش نشه(((:

راستش من با آهنگِ "با من غریبگی نکن" کلی خاطره دارم و یه جورایی برام جزو آهنگ هایی هست که عاشقشم و هیچوقت خسته نمیشم از گوش دادنش...

 

اجرای مجید معظمی فوق العاده عالی بود،منو برد به سالهای دوست داشتنیِ زندگیم :)

Jesse Blueman در ۱۳ مرداد ۹۹، ۰۰:۲۳ جواب داده:
بله واقعا آهنگ خاطره انگیزیه
ممنون ازین که نظرتون رو گفتید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان