یادداشت های یک پسر

 


تاریخ معاصر ننگ به نیرنگ تو

تعداد دروس: ۱۲

تعداد دروسی که معلم تونسته درس بگه: ۹

تعداد دروسی که من خوندم: ۳

من: 😱

کتاب: 😈

من: 😭


هیچوقت تا این اندازه خطر افتادن در درسی رو نچشیده بودم😐

امتحانش فرداست؟
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۴:۳۴ جواب داده:
آره😐
لنتی....

+ عربی ولی عشقه:)
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۴:۳۴ جواب داده:
آره صد در صد
دقیقا:))
تف تو ذات تاریخ معاصر:| :))
من درس آخر رو خوندم فقط:|
کاش از جغرافث ااسونتر باشه سوالا حداقل
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۴:۳۶ جواب داده:
تو سال تحصیلی خوندی؟
بجز سه درس اول توی سال تحصیلی هیچ جاش رو نگاه هم ننداختم😑
سوالای جغرافی به کنار بارم پاسخ نامش افتضاح بود
به یه جاهایی بارم داده که اصلا تو سوال اونو نخواسته 
جون من بالا اومد که این کتاب تاریخى رو که هفتاد درصدشو معلم حذف کرده بودم بخونم ! واقعا خدا بهت صبر بده !!! 
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۴:۳۷ جواب داده:
حالا مال ما نهاییه و باید همش رو بخونیم😑
شما یازدهمی؟؟؟

چرامن فکر کردم دوازددهمی:/
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۴:۳۷ جواب داده:
دوازدهم😊
رشته انسانی تاریخ معاصر سال آخره و نهایی😐
نه بابا حتی یه درس:)) امتحان نوبت اول هم ندادم من حتی:|
دقیقا. وای دقیقا-__-
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۵:۴۰ جواب داده:
عع بعد غیبتت دیگه نگرفتن ازت؟!😶
امیدوارم نیوفتیم(😀 و کوبیدن دست به پیشانی)
نه نگرفتن:)) خسته تر از این حرفان:| :))
دقیقا-__- 
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۶:۳۳ جواب داده:
خوشبحالت واقعا😑
چهارشنبه ۸ خرداد ۹۸ , ۱۵:۵۸ سیدحمید مشتاقی نیا
سلام
این نیز بگذرد
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۶:۳۴ جواب داده:
سلام
میگذره فقط یکم درد داره😑
اها راس میگید باعرض پوزش:(
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۶:۳۴ جواب داده:
خواهش میکنم😊
:)
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۷:۳۴ جواب داده:
😊
وای وای خاطرات سخت و وحشتناکه اون چند شبی که من تاریخ معاصر خوندم رو زنده کردین . تصورشم برام سخته چجوری تونستم اون حجم از کتاب رو بخونم و ...
ان شاالله نمرتون خوب بشه
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۷:۳۵ جواب داده:
چیه این کتاب واقعا...
ممنون😊😊
خدایی پشیمون نیستی رفتی انسانی؟
چطوری این مزخرفیجات رو تحمل میکنی عاخه-_-
Jesse Blueman در ۸ خرداد ۹۸، ۱۸:۱۰ جواب داده:
البته من یه تار موی گندیده درسایی مثل عربی و ادبیات و جامعه و روان رو با صد تا درس باحال رشته های دیگه عوض نمیکنم😍
هر رشته ای بری این کتاب یقه‌ت رو خواهد گرفت صبر کن😂😂

سلام وبلاگ زیبایی دارید در صورت تمایل از وبلاگهامون هم دیدن کنید خوشحال میشیم ***کمپین نسلی ساخته*** و خودساختگان گروهی – نسلی ساخته و  با تبادل لینک و در صورت تمایل اگه خواستید نویسندۀ وب ها  بشید خبر بدید اگه موافق بودید  

http://khodsakhtegan.blogfa.com/ ***** http://naslisakhte.blogfa.com/*****

اگه میشه به وبلاگ گنجینه شعر و ادبیات هم سر بزنید و تبادل لینک کنید اینم لینکش http://www.sharefarsi97.blogfa.com/
Jesse Blueman در ۹ خرداد ۹۸، ۱۲:۱۵ جواب داده:
شت-__-
یکی از وبها رو باز کردم نصف نتم رفت این حجم از عکس و فیلمو اسکریپت تو صفحه اول یه وب طبیعیه آیا؟!
ویرایش سورس چیه مرد مومن :))

حدود دو سال پیش یه بات تلگرام نوشتم که هرکی کامنت میفرستاد کامنتش میومد به تلگرامم، همونجا ویرایش و تایید و حذف هم می کردم.
بلاگفا یک تغییرات داشت دیگه این باتم از کار افتاده بود، امروز بیکار بودم دوباره ادیتش کردم. اون کامنت خصوصی رو با همون جواب دادم
Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۸، ۱۲:۰۱ جواب داده:
حاجی پشمااام!
پس چرا توسعه ش نمیدی؟
میتونه درامد خیلی خوبی داشته باشه ها
یعنی اینقد بیکارن که دستی این کارا رو انجام میدن؟! میان میخونن اگه پستی مشکل داشته باسه حذف می کنن! اگه دستی نباشه باید یه سری کلمات رو تو لیست سیاه بریزن که اگه پستی این کلمات رو داشته باشه حذف شه نه فقط یه پست
Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۸، ۱۲:۲۵ جواب داده:
هنوز مونده تا جناب شیرازی و کار های پشت پرده ش رو بشناسی

من میگفتم شخصا مشکل برامون ایجاد میکرد تو باور نمیکردی(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان