یادداشت های یک پسر

 


من خود آن سیزدهم

کم کم دیگه وقتشه بنویسید: 

"من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم"

و زخمی مون بکنیدD:

جوری شده که تن شهریار دیگه تو گور داره میلرزه. 
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۶ جواب داده:
آره دقیقاD:
o_O
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۷ جواب داده:
^__^
خوب شد که کنکور دارم هیچ جا نمیرم
نمیدونم این سیزده بدر و اول نوروز و عید دیدنیو کی دراورده اه اه

از این مشغولیتا برا سالای بعدم ارزوست:)
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۸ جواب داده:
من خود آن....عع نه اشتباه شد از اولD:
من خودم دوست دارم اینجور رسمای فرهنگی رو
ولی کنکور است دیگر...!
استارتشو از همینجا بزنیم به نظرم :d
من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم...
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۹ جواب داده:
[بــَنــگــــــــــ]
‏تو اینستا یه مُشت "خود آن سیزده کز همه عالم به درند" فالو کردم
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۷:۳۷ جواب داده:
خیلی خوبی تو😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣

من این جمله ی زخمی مون کنن رو خیلی دوست دارم. 😁

ناموساً همه ریختن تو اینترنت می خوان شاخ شن. 😁

چی می گن اینا؟ فازشون رو نمی فهمم. 😁

اینا رو باید انقدر تحویل نگرفت که جونشون در بیاد. زر نزنن. 😐

Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۷ جواب داده:
😂
تو دنیای واقعی کسی تحویلشون نمیگیره اونجا شاخ میشن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان