یادداشت های یک پسر

 


پشماااام

پسر پشمااااااام😱😱

 

خواهر من میگفت چقدرم چشماش خوش رنگه بیچاره تصادف کرده قیافش خراب شده😂😂
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۱:۳۰ جواب داده:
😂😂😂😂
خیلی طبیعی بازی کرد.
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۱:۳۸ جواب داده:
من یه لحظه فک کردم شفاگرفت🤣
خعلیییییی بیشعور بود ولی من بودم رای کامل میدادم بهش :))
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۱:۴۰ جواب داده:
نونهالی اصلا معلوم نیست فازش
 بعضی مواقع منطقی رای میده بعضی مواقع بی سر و ته
منم کلی غصه خوردم. واقعا تو گول زدن مردم خیلی خوبه حقش بود بره بالا
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۶:۰۲ جواب داده:
D:
من بهش رای دادم
سلام 
الان تکرارشه دقیقا همین پسره هست ، من داداشم خونه بود برای اینکه اون ناراحت نشه گریه نکردم ، باورش کرده بودم مادرمم رو به گریه بود 
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۶:۰۲ جواب داده:
سلام
D:
سِتِ داوراشون اصولی نیس! 
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۶:۰۴ جواب داده:
اصلا 
بازی کردنش عااااالی بود حقش بود جواب بله بگیره
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۶:۰۴ جواب داده:
بلی(:
رای خانم نونهالی منطقی بود :|
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۶:۰۴ جواب داده:
چرررررا؟!:|
خخخ مهمونی بودیم همه خانواده داشتن گریه میکردم ولی من داشتم میخندیدم همه میکفتن دیونست خودمم میگفتم دیونم اخرش که معلوم شد ماجرا همه منو چپ چپ نگاه میکردین انگار علم غیب داشتم خخخخ
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۶:۰۴ جواب داده:
منم بعضی مواقع همینجور الکی خندم میگیره ولی دیشب بغض کرده بودم
من بغض کرده بودم یهو
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۶:۰۷ جواب داده:
ما نیز هم!
لاکردار عجب کاری کرد! من تو کل اجراش می‌گفتم حیف پسر به این خوش قیافه‌ای که این اتفاق براش افتاد، خدا خونوادهٔ دختره رو ذلیل کنه بهش جواب منفی دادن و... هی هم جلوی خودم رو می‌گرفتم اشکم در نیاد! :|
حالا ماها خوبیم. یه‌سری‌ها فکر می‌کردن وسط برنامه طرف شفا گرفته! :)))))))
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۶:۰۸ جواب داده:
پشت صحنه که گفت میخونم 
من گفتم حتما ازوناست که نمیتونن درست حرف بزنن اما وقتی میخونن عادی میشه خوندنشون
یه ذره هم فکر نمیکردم بازی داده باشتمون:دی
منو بگو های های گریه میکردم😭
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۷:۰۵ جواب داده:
😂😂
فقط اون دوبلورا تو پشت صحنه((:
منم همینطور :|
Jesse Blueman در ۱۲ فروردين ۹۸، ۰۰:۵۷ جواب داده:
:| (:
من امروز دیدم ولی کلی خندیدم😁
Jesse Blueman در ۱۲ فروردين ۹۸، ۱۴:۱۸ جواب داده:
D:
چه همه میخواسته اشکمون در بیاد!
چه احساساتی ایم! :)

+ البته من مامانم برام تعریف کرده بود
داشتم تکرارشو نیگا میکردم آگاه بودم
و حسه خاصی نداشتم!
ولی انصافا نونهالی رای منفی داد دلم خنک شد D:
ینی چی با احساسات مردم بازی کرد! D:
Jesse Blueman در ۱۲ فروردين ۹۸، ۱۴:۲۸ جواب داده:
آره((:
:|
بنظرمن حقش نبود بهش رای منفی بدن . واقعا خوب بازی کرد .
من اشکم در نیومد ولی بنظرم خلی طبیعی بازی کرد 
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۱:۵۲ جواب داده:
بله(:
اینهمه گریه کردم میخواستم برم پیجش یذره امیدوارش کنم
دیدم همش کشک بود آخر اجراش دوست داشتم خفش کنم
مامانمو بگو که اونم کم گریه نکردآخر اجراش گفت احسان بره به درک با این برنامش
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۱:۵۴ جواب داده:
D:
اینهمه گریه کردم میخواستم برم پیجش یذره امیدوارش کنم
دیدم همش کشک بود آخر اجراش دوست داشتم خفش کنم
مامانمو بگو که اونم کم گریه نکردآخر اجراش گفت احسان بره به درک با این برنامش
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۱:۵۷ جواب داده:
وایی😂😂

من عصر جدید رو نگاه نمی کنم ولی دیروز داشتم می رفتم بیرون، تکرارش رو داشت نشون می داد، دیدم، واقعاً تأسف اًور بود که یکی بخواد با احساسات مردم بازی کنه.

اون جا صحنه ی تئاتر یا فیلم نبود. کسی نمی دونست اون داره نقش بازی می کنه.

منم با نظر نونهالی موافق بودم.

در ضمن کار بدترش این بود که یه جورایی با این کارش کسایی که مشکل تکلم یا هر مشکل دیگه رو دارن. به سخره گرفت تا رأی جمع کنه.

هر چقدر هم بازیگری اش خوب بوده باشه، با این کاراش گند زد به همه چی.


Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۲ جواب داده:
من مخالفم با نظرت
هر جای دنیا که این برنامه رو داره پر از شگفتی  و  شوکه
این رویه ای که عصر جدید داره که مثلا یکی میاد مجری گری میکنه یکی میاد یه سکانسی رو بازی میکنه بنظرم جاش این برنامه نیست
اگرم میان باید شگفتی و شوک داشته باشن(:
انصافاً غافلگیر شدم
راستی سال نو مبارک :)
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۴ جواب داده:
سال نو شمام مبارک(:
من و مامانم افتاده بودیم گریه :| تهش نمیدونستیم بهش بد و بیراه بگیم یا به اسکل شدنمون بخندیم 😐😅 منم رفتم بش رای دادم :| بازیگری کرد دیگه... خیلیم خوب بود :|
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۹ جواب داده:
من به گفتن خدا بگم چیکارت کنه بسنده کردم:دی
من وسط اجراش داشتم فک میکردم چرا گریه ام نمیگیره؟ :|
و به زور سعی میکردم اشکم در آد:|
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۵ جواب داده:
(((:
ngoo k gerye krDD ba ejrash:|
Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۶ جواب داده:
بغض کردم:|
آخ آخ این معرکه بووود :))
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۰ جواب داده:
((:
اگر این فرد اون لحظه که فهمیدم رکب خوردم جلوم بود قطعا یه دندون سالم براش نمی موند!
Jesse Blueman در ۵ ارديبهشت ۹۸، ۱۳:۴۵ جواب داده:
😂😐
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان