یادداشت های یک پسر

 


سر قبرت

سر قبرت بیام چیپ بزنم اسماعیلیindecision

+نویسنده بسیار اعصبانیست و ممکن است با هر پست تبریک برد خودکشی کند :)
++ هرچی هم گفتی خودی (((:
Jesse Blueman در ۱۰ فروردين ۹۸، ۱۸:۳۱ جواب داده:
من عصبانی بشم گردنم میگیره و الان با گردنی کج دارم این رو مینویسم:/
حاضرم اسماعیلى باشم اما طرفدار تیمى نباشم که همچین بازیکن هاى گوهى دارن ( اشاره ى مستقیم به جلال حسینى ) 
واقعا نمیتونم بفهمم یه عده ادم چقدر میتونن بیشعور باشن که به خاطر چیزى که حقشون نیست اینجورى عربده کشى کنند و اشک تمساح بریزن :/ 
اینقدر این کارارو کردن که گند زدن تو اعصاب اسماعیلى که اینجورى کرد 
Jesse Blueman در ۱۰ فروردين ۹۸، ۱۸:۳۰ جواب داده:
بازیکنی که با اینجور رفتارا اعصابش بهم میریزه گوه میخوره توپ رو از پاتوسی و یا منشا میگیره و نمیذاره بزنن...
منم استقلالی بودم:-(
Jesse Blueman در ۱۰ فروردين ۹۸، ۲۲:۱۷ جواب داده:
))):

😁 من خونه نبودم، ندیدم بازی رو، بودم هم من فقط نتیجه رو دنبال می کنم. 😜 ولی چیزی هم نمی گم عصبانی نشی. 😁

👀 اما یه بشکن ریزی هم دارم می زنم. 👅😁 خخخ.


Jesse Blueman در ۱۰ فروردين ۹۸، ۲۲:۱۶ جواب داده:
فقط صحنه رو ترک کن
فقطط برووو هاا!!:دی
باو بیخیال عاآموو :| سر چی بحث میکنین! ی توپع دگ هِی سُر میخوره میرع یجایی :/ 
Jesse Blueman در ۱۰ فروردين ۹۸، ۲۲:۱۶ جواب داده:
چییی میییگی عامو من تا حدی فشار بهم اومد که علاوه بر گردن درد
یه تب خالم رو لبم زد-__-
آدم شوخ طبعی هستی. بانمک و شوخ.
پرانرژی هستی. تو رو باید دنبال کرد. منظور مطالب ت رو. 
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۱:۲۱ جواب داده:
مرسی ازتون((:
من رو دنبال میکید هم بکنید ولی با چوب نباشه لطفاD:
ممنون از لطفتون(:
یاااخدااآ نکشی خودتوووو .. من اصن ندیدم بازی رو -_- 

+ مهدی داداش ترو دنبال هم میکننننن!! مواظب باش خخخخ D:
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۱:۳۹ جواب داده:
ببین با این وضع گردن باید فرار هم بکنمD:
خخخخ :)))


+ میگمااا این وب تو شکلک ندارع؟!
Jesse Blueman در ۱۱ فروردين ۹۸، ۱۶:۰۴ جواب داده:
نه والا! بیان برا جلوگیری از وبلاگای آب دوغ خیاری شکلک نذاشته:|
** سامانه تبلیغات آنلاین دنیس **
با سایت دنیس می توانید تبلیغات خود را به صورت کاملا رایگان در معرض دید هزاران کاربر قرار داده و با انتشار لینک هوشمند دنیس، درآمد مستقیم و حرفه ای کسب نمایید.
(( https://dnis.ir/smart/mohajabe ))
جا داره که اینجا
یه شعر قشنگ بخونم! D:

پرسپولیس قهرمان میشه
خدا میدونه که حقشه
و ....! D:
Jesse Blueman در ۱۲ فروردين ۹۸، ۱۴:۲۷ جواب داده:
سربازا هدف روی فیونا
آمادههههه
شلیییییییییک
بیچاره خودشم فهمید چیکار کرد از ترس ابراز محبتا کامنتای کل پستاشو بست 😅😅
Jesse Blueman در ۱۳ فروردين ۹۸، ۱۴:۳۸ جواب داده:
بعدش یه پست عذرخواهی گذاشت و کامنتاش باز بود که مورد عنایت قرار گرفت شدییییید!
اشکال نداره.. از استقلال بیشتر از این انتظار نمیره😉
خدا رحم کرد جواب ندادی به کامنتم😶😬😥
Jesse Blueman در ۱۴ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۶ جواب داده:
😂😂😂
برررو تا سکوتمو نشکستم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان