یادداشت های یک پسر

 


پدیده دردناک

دیدید هر کسی هر شغلی که داره میگه کار ما بعد از کار در معدن سخت ترین کار دنیاست؟!

الان یه چیز دیگه باب شده هرکی هر درد و مرضی میگریره اصرار داره بگه دردی که من دارم بعد زنده زنده سوختن بدترین درد دنیاست و مینویسه:

جالبه بدونید (مثلا:دندون درد، سردرد ،زایمان طبیعیو...) دومین پدیده دردناکی است که انسان می تواند تجربه کند ، زنده زنده سوختن در آتش در رده اول قرار دارد !

فقط تو کف اون عزیزی هستم که زده بود درد خماری دومین پدیده دردناکی است که انسان میتواند تجربه کند!! D:

 

پ.ن:البته بنظر من با توجه به شرایط موجود ، "ﺯندگی کردﻥ در ﺍیران" ﺩر رتبه ﺍول قراﺭ داﺭه :))

 

اون خماره رو درکش کن دآآش خمااارررهههه میفهمی! خخخ 


+ زندگیمونو خودمون بسازیم هرجا ک باشیم .. : ) 
Jesse Blueman در ۷ فروردين ۹۸، ۱۸:۱۵ جواب داده:
بددردیه خخخ
(:
سلام 
عجب ، بعد اون بزرگواران نظری درباره شغل کالبد شکافی ندارند ؟‌😂😂

Jesse Blueman در ۷ فروردين ۹۸، ۱۸:۱۶ جواب داده:
سلام نه والا فک کنم اونم سخت ترین شغل بعد ازمعدن باشه
:))) اینکه مثلا فلان درد فلان برابر زایمانه دردش رو هم من زیاد می شنوم:))
مثل همین که میگی.
کلا بدبختی ارزشه واسه ما دیگه^__^
Jesse Blueman در ۷ فروردين ۹۸، ۱۸:۱۶ جواب داده:
آره اینم هست
هرچی بدبخت تر بهتر:|
 اون کسی که گفته درد خماری بدترین درد دنیاست عجب آدم باحالی بوده :) خخخخ

+تا وقتی دزدا تو ایران حکومت کنن زندگی در ایران بد ترین درد دنیاس :(

Jesse Blueman در ۷ فروردين ۹۸، ۱۸:۱۸ جواب داده:
:دی
:(
حتی تو این موارد رقابتم دارن،یعنی فقط نیازه به کسی بگی من دارم بی خوابی میکشم یه سخنرانی جانسوزی می کنه که تا آخرعمرت خواب نریO_o
Jesse Blueman در ۷ فروردين ۹۸، ۱۸:۱۶ جواب داده:
من از شما بدبخت تر کلا
واقعیته دیگه -.-
Jesse Blueman در ۷ فروردين ۹۸، ۱۸:۱۶ جواب داده:
آره والا بغل کرده ول نمیکنه
زنده سوختن...
چند شب قبل از سرمون گذشت
Jesse Blueman در ۷ فروردين ۹۸، ۱۸:۱۶ جواب داده:
وای چرا؟؟
+الان پستتون رو خوندم
خخخخخخ:)))
Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۱۸:۰۷ جواب داده:
((:
:)))
Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۱۸:۰۶ جواب داده:
((:
دقــیـــقــــااا
حــقــا کــه حـــق بـا Dr cyber👍
Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۱۸:۰۴ جواب داده:
👌👌

کلا دوست داریم نشون بدیم بدبختر از اون یکی هستیم. 😁

ولی در کل به نظرم درد و سختی آدما با هم فرق داره.

بستگی به شرایط و تجربه اش داره.

Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۱۸:۰۳ جواب داده:
دقیقا مثل اون کامنتی که برات گذاشتم((:

فقط اون جمله آخر:)
Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۱۸:۰۳ جواب داده:
((:
😁 آره، البته گاهی هم می خواهیم به طرف دلداری بدیم و بگیم بابا تو خوبه وضعت و اینا ولی بلد نیستیم. 😁
Jesse Blueman در ۸ فروردين ۹۸، ۲۱:۱۸ جواب داده:
آره دقیقا:دی
بعد از کار معدن، برنامه نویسی سخت‌ترین کاره.
Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۸، ۱۶:۵۷ جواب داده:
قطعا همینطوره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان