یادداشت های یک پسر

 


این همه آدم...

 

میخوام حبیب طور بهش جواب بدم بگم:

این همه آدم چرا من ؟! laugh

یعنی چی ؟ من نفهمیدم !!!
Jesse Blueman در ۲۴ اسفند ۹۷، ۱۸:۰۵ جواب داده:
میگه سرطان حنجره دارم میخوام بهت پول بدم و بدنم رو هم به علم برای تحقیق تقدیم میکنم
میخوام این آخرین حرکت من برای بشریت و خدا باشه برای همین جواب من رو بده
با انگلیسی دست و پا شکسته این رو فهمیدم
یا خدااا
Jesse Blueman در ۲۴ اسفند ۹۷، ۱۸:۰۶ جواب داده:
0_o
یا اکثر امام زاده ها !!! 
شوخی میکنی ؟ خدا بده به ما شانس 😁😁😁😁
Jesse Blueman در ۲۴ اسفند ۹۷، ۱۹:۵۸ جواب داده:
D:
😫😫😫😫
Jesse Blueman در ۲۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۳۵ جواب داده:
🙃🙃🙃
جمعه ۲۴ اسفند ۹۷ , ۱۸:۲۰ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
:|
Jesse Blueman در ۲۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۳۵ جواب داده:
-___-
پشمام:))
جدیه واقعا؟:))
Jesse Blueman در ۲۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۳۵ جواب داده:
((:
احتمالا الکیه

عجب://
کجا فرستاده این پیامو؟؟
میشناسیدش شما؟😕
Jesse Blueman در ۲۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۳۶ جواب داده:
به ایمیلم
نه((:
:|
Jesse Blueman در ۲۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۳۶ جواب داده:
🙃🙃
جمعه ۲۴ اسفند ۹۷ , ۲۰:۴۲ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
ی بارم ی ایمیل برای من اومده بود گفته بود سرطان دارم میخوام تمام دارایی مو به نام شما بزنم خخخخخ گفته بود شانسی ایمیل شما اومده و فلان و بهمان😑🤦‍♀️
Jesse Blueman در ۲۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۷ جواب داده:
مث همین قضیه اس ام اسای پیدا کردن گنج تو ایران خودمونه که ماهی یبار میاد:|
+من چرا آدرس وب شمارو پیدا نمیکنم!🤔🤔
جمعه ۲۴ اسفند ۹۷ , ۲۱:۵۲ مـا جــــــღــ🌻ــدہツ
خخخ دقیقا👌😐😂🤦‍♀️

+چون اینجوری قشنگ تره😂🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Jesse Blueman در ۲۵ اسفند ۹۷، ۱۰:۴۳ جواب داده:
+ -___-
این هم یک جور کلاه برداری خارجیه، یکی پیام میده بهم ارث کلانی رسیده، یه شماره حساب بده برات واریز کنم، یکی هم اینطور. مثال وطنی این کلاه برداری هم پیامک هاییه که طرف میگه فلانی از فلان آباد هستم، داشتم چوپونی میکردم یه گنج پیدا کردم، تو رو حضرت عباس بیا اینو بفروشیم، یه پولی تو جیب من بره، یه پولی تو جیب تو!! خلاصه که اوضاع شیرتوشیریه این دنیا، همه جا از این ماجراها داریم :)) بهش بگو؛
why you choose me for this action? you can go to charity affair institutes and do it :)
god bless you bro.
Jesse Blueman در ۲۵ اسفند ۹۷، ۱۰:۴۵ جواب داده:
میدونم ازین اس ام اسا زیاد دیدم
اما در سطح جهانی اولین باره دیدمD:
جواب خوبیه((:
😲

Jesse Blueman در ۲۵ اسفند ۹۷، ۱۶:۰۰ جواب داده:
😃😃
ببین کی حوصلش سر رفتع ایمیل الکی فرستاده😂
Jesse Blueman در ۲۵ اسفند ۹۷، ۱۶:۰۰ جواب داده:
😲😲

چه جالب. 😁

هر مدلی پیدا می شه که. 😁

Jesse Blueman در ۲۶ اسفند ۹۷، ۱۹:۵۸ جواب داده:
این مدلش نوبر بود دیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان