یادداشت های یک پسر

 


hug me

با اینکه طرفدار مسیح و آرش نیستم و کاراشون رو زیاد دنبال نمیکنم

ولی این کارشون فوق العادست و هرروز گوش میکنم

 

این محشره اصلا
Jesse Blueman در ۱۶ اسفند ۹۷، ۲۲:۱۶ جواب داده:
👌👌
صداشون خیلی خوبه
اونی که صداش بم تره آرشه
Jesse Blueman در ۱۶ اسفند ۹۷، ۲۲:۱۶ جواب داده:
ممنون که شفاف سازی کردید :دی
من آهنگ ماه عسلشونو خیلی دوس دارم
Jesse Blueman در ۱۷ اسفند ۹۷، ۰۸:۲۳ جواب داده:
آره آره اونم خیلی قشنگه
سلام و درود
اشتباهی زیر یه پست دیگه کامنت گذاشتم.
اونو پاک کنید یکی دیگه می فرستم
سلام و درود
زیبا بود.
وصف حال ماهی دل طوبی بود ک از دریای محبوبش جدا گشته.
لذت بردم
ممنون
Jesse Blueman در ۱۷ اسفند ۹۷، ۰۸:۲۳ جواب داده:
سلام
((:
طرفدارشون نیستم ولی گاهی وقتا از دستشون درمیره یه کار خوبم میدن بیرون
Jesse Blueman در ۱۷ اسفند ۹۷، ۰۸:۲۳ جواب داده:
D:

با اینکه طرفدار مسیح و آرش هستم و کاراشون رو زیاد دنبال میکنم

موافقم؛  این کارشون فوق العادست

😁😊


Jesse Blueman در ۱۷ اسفند ۹۷، ۱۸:۲۱ جواب داده:
😂😂

😁 من اصلاً نمی شناسمشون. 😁

فقط اسمشونو شنیدم. 😁 بزنم به تخته انقدر خواننده ها زیاد شدن که دیگه نمی شه همه ی آهنگا رو گوش داد و همه ی خواننده ها رو شناخت. 😁

شاید باورت نشه ولی الان تو مرحله ای از زندگی به سر می برم که آهنگ هم حالم رو خوب نمی کنه. 😁

نه از دیدنی فیلمی لذت می برم و نه از بازی کردن گیمی. 😐

کلاً بی خیال همه چیز شدم. 😐

فعلاً من برم اردک تک تکم رو گوش کنم. 😜

Jesse Blueman در ۱۸ اسفند ۹۷، ۱۸:۴۲ جواب داده:
:دی
آره در آینده ی نزدیک انقد که خواننده خواهیم داشت شنونده نخواهیم داشت:دی
چراااا؟:|
اشک تک تک از جفر رو هم گوش بدهD:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان