یادداشت های یک پسر

 


سردرد یکشنبه ها

نشد من یکشنبه برم مدرسه و سردرد نشم

کی بشه از این ریاضی راحت شیم ما:|

اصلا ادبیاتی و چه به ریاضی

چند تا قرص انداختم بالا و از وقتی رسیدم تا الان خوابیدم 

ولی باز سردردم خوب نشده

خلاصه این که آی هیت یکشنبه های با ریاضی


عه ریاضی که خیلی قشنگ بود . مخصوصا تو دوران دبیرستان من با ریاضی و شیمی حال میکردم :))
موفق باشید
Jesse Blueman در ۱۲ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۲ جواب داده:
اصلا وجود ریاضی تو رشته ما رو درک نکرده و درک نخواهم کرد

ممنونم همچنین
ریاضی عشقه😍😍
Jesse Blueman در ۱۲ اسفند ۹۷، ۲۲:۳۱ جواب داده:
[به افق خیره میشود]
سایت باشگاه پرید ؟! 
سلام مجدد.
Jesse Blueman در ۱۲ اسفند ۹۷، ۲۲:۲۹ جواب داده:
سلام
گمت کرده بودم
تو آسمونا دنبالت میگشتم اینجا پیدات کردم
فعلا تعطیلش کردیم[:
ریاضی تو انسانی دقیقا مثل تاریخ و جغرافیا تو تجربیه -_- همونقدر اضافی و اعصاب خورد کن 😑😑😑
Jesse Blueman در ۱۲ اسفند ۹۷، ۲۳:۳۷ جواب داده:
تاریخ و جغرافی تو انسانی هم اضافیه-__-
منم از ریاضی خوشم نمیاد اصلا -_-
Jesse Blueman در ۱۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۷ جواب داده:
این همه ریاضی خب که چی بشه؟:|
اما من حاضرم تو هفته 4 جلسه ریاضی داشته باشم ولی ی جلسه عربی نداشته باشم =)
Jesse Blueman در ۱۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۶ جواب داده:
عربی که خیلی خوبه(((:

[ این به اون کامنتای ریاضی که خوبه ی دوستان درD: ]
- خداییش پشه ای که 6 طبقه میاد بالا، حقشه که نیش بزنه. زحمت کشیده کار کرده
Jesse Blueman در ۱۳ اسفند ۹۷، ۱۹:۱۰ جواب داده:
جناب اسپم!
جوکاتونو تو بقیه وبها هم دیدم
خداییش بی مزه ترین جکت رو برا من فرستادیا:دی
چقد جالب :!
تو یه سایتی خوندم که ریاضی جزو درسای اصلی ادبیاتیاست که حتی تو کنکور هم تو رتبه اشون میتونه خیلی تاثیر گذار باشه..
Jesse Blueman در ۱۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۲ جواب داده:
درسای اصلی نیست ولی تاثیر گذاره
ریاضی که خیلی خوبه :|
Jesse Blueman در ۱۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۳ جواب داده:
-____-
ریاضی که خیلی خوبه


Jesse Blueman در ۱۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۳ جواب داده:
مجددا-______-
انصافا ریاضی تو انسانی اضافی نیست بلکه این دینی و جغرافی و دفاعی ان که تو ریاضی اضافین. 

خوش حال میشم به وب ما هم سر بزنید.
Jesse Blueman در ۱۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۳ جواب داده:
دینی که درس عمومیه((:
آقا این جکه رو به منم فرستاده بود:))
.
کاش فقط یکشنبه ها سردرد داشتم:/ من فقط از ریاضی دهم متنفرم:| چرا اینقدر چرت و پرته واقعا؟:)))
Jesse Blueman در ۱۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۴ جواب داده:
عع:))
شما میگرن داری درسته؟میگرن بد دردیه):  ریاضی دهم که افتضاح تر از دوازدهمه من فقط با یازدهمش مشکل ندارم(:
چیه اخه این ریاضی :(

Jesse Blueman در ۱۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۴ جواب داده:
همه تن و بدن آدم میلرزه

ریاضی پیش دانشگاهی راحته که. البته دوازدهم. 😒

اما کلاً اون روزی که درسی رو دوست نداشته باشی، بری مدرسه این جوری می شی. 😐 سر و ته اش رو بزنی تقریبا فقط یه ماه دیگه قراره بری مدرسه. 😁 بای بای کن با مدرسه خاله ببینه. 😜

Jesse Blueman در ۱۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۵ جواب داده:
چه جالب موقعی که اومدم پنل همون لحظه کامنت دادی:)))

تو نظام جدید ریاضی سال دوم از همه راحت تره

نگو نگو))):

عه؟ آنلاینی؟ خخ.

این جوکه که خیلی بامزه اس. 😁

Jesse Blueman در ۱۴ اسفند ۹۷، ۲۰:۴۶ جواب داده:
آره تو اون یکی کامنته هم گفتم:دی
آره بدبختانه:))
دوازدهم و یازدهم رو دوست دارم:)) ولی دهم چرت و پرت محضه-__-
موفق باشی بهرحال:)
Jesse Blueman در ۱۴ اسفند ۹۷، ۲۱:۱۸ جواب داده:
ممنونم شما هم همچنین موفق باشی
ریاضی و فیزیک واقعا درس های خوبی هستند من که عاشق جفت شون هستم 😁😁😁
Jesse Blueman در ۱۶ اسفند ۹۷، ۱۳:۱۲ جواب داده:
:/  
به پای هم پیر شید:دی
ریاضی که خیلی خوبه که☹
Jesse Blueman در ۱۶ اسفند ۹۷، ۱۳:۱۰ جواب داده:
چه همه ریاضی دوستن اینجا(:
سلام
من هم مثل شما از ریاضی لذت نمی بردم و به قول شما شکنجه ام بود. اما ادبیات فارسی عشق بود، هست و خواهد بود! پاینده باشید.
Jesse Blueman در ۱۶ اسفند ۹۷، ۱۳:۱۰ جواب داده:
سلام
زنده باد ادبیات((:
بعده هاخیلی دلت برای این روزهاتنگ میشه....ازمن به شماتجربه....
Jesse Blueman در ۱۶ اسفند ۹۷، ۱۳:۱۰ جواب داده:
با تچکر از تجربه شما(((:
با ابنکه رشتم ریاضی بود ولی اصلا دوستش ندارم.
ریاضی فقط واسه کسایی خوبه که همون موقع یاد میگیرن:|
Jesse Blueman در ۲۲ اسفند ۹۷، ۲۰:۳۰ جواب داده:
 من اصلا تو کلاس یاد نمیگیرم باید بشینم خودم بخونم 
منم سال یازدهم ۲ زنگ ریاضی یه زنگ عربی داشتم
۴تا۴تا کدئین میرفتم بالا....
Jesse Blueman در ۲۴ اسفند ۹۷، ۱۶:۲۳ جواب داده:
خیلی بده 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان