یادداشت های یک پسر

 


97

تا اینجای عمرم سال 97 پرسرعت ترین سال زندگیم بوده!!

لامصب مثل برق و باد گذشت!

حالا اگه کنکوری نبودم و روزشماری میکردم برا رسیدن عید و عشق و حال

روز ها با سرعت حلزونی در حال سپری شدن بودند!

97 جان سرعتت رو کم تر کن من لازمت دارم((:

با اینکه یازده ماه سال رو تو خط کنکور نبودم و مدرسه و اینا رو هم پبجوندم ولی واقعا زود گذشت.

Jesse Blueman در ۵ اسفند ۹۷، ۲۱:۳۳ جواب داده:
پس برا شما هم((:
پاییز و زمستون برام زود گذشت :)
Jesse Blueman در ۵ اسفند ۹۷، ۲۲:۲۶ جواب داده:
که اینطور!
چه جالب شما هم کنکوری هستید ؟
اره این روز ها خیلی سریع میگذره اصلا دوست ندارم عید بیاد!
Jesse Blueman در ۵ اسفند ۹۷، ۲۲:۲۶ جواب داده:
بلی
دوست دارم هی سال 97 کش بیاد و کش بیاد(((:
هعی اخ گل گفتی واقعن :(
Jesse Blueman در ۶ اسفند ۹۷، ۱۴:۲۷ جواب داده:
))):
واسه من ک دهن زود گذشتن و سرویس کردع -___-
Jesse Blueman در ۶ اسفند ۹۷، ۱۴:۲۶ جواب داده:
-_____________-
به کجا چنین شتابان آخه 
Jesse Blueman در ۶ اسفند ۹۷، ۱۴:۲۹ جواب داده:
به سوی مهر و آبان:دی
بی خیال بابا
ثانیه ثانیه ای که وسط دل تابستون توی جزیره سیری پست میدادم اومدن جلو چشمام!

ای کاش دیگه برنرگدن.
ثانیه ها به درازای یک عمر میگذشتن
Jesse Blueman در ۶ اسفند ۹۷، ۱۴:۲۵ جواب داده:
عجـــبـــ((:
بستگی به شرایط داره بخوای زود بگذره دیر میگذره بخوای دیر بگذره زود میگذره):
نگو نگو -_-

آخر کامنت های این پست هم باید امضا کنی
بنویسی جمعی از داغ دیدگان! D:
واسه همه زود گذشته :)
Jesse Blueman در ۶ اسفند ۹۷، ۱۸:۰۰ جواب داده:
امضا: جمعی از داغ دیدگان بدبخت بیچاره ی کنکوری:|

تو هم عید رو دوست داری؟

😁

والا ما که روزامون کوفت طور داره سپری می شه. 😁


Jesse Blueman در ۶ اسفند ۹۷، ۲۱:۳۳ جواب داده:
آره خعلی

:|
وژدانا زود گذشت :|
وژداننااا -_-
اصن بش نمیومد سیصد و خورده ای روز باشه :||||||||
Jesse Blueman در ۹ اسفند ۹۷، ۱۱:۵۱ جواب داده:
وژژژژدانااا
هر سال برای من بهار و تابستون ِ کاش داری داره. حالا شاید بهار کم تر  ولی خودِ تابستونش عین یه سال یعنی 12 ماه کش میاد. در عوض پاییز و زمستونش به سرعت برق و باد میگذره... هر سال همین قصه تکرار میشه
Jesse Blueman در ۹ اسفند ۹۷، ۱۱:۵۱ جواب داده:
((((((((:
وای امسال واسه من دوسال گذشت، چون بیکار و علاف بودم :/
Jesse Blueman در ۹ اسفند ۹۷، ۱۱:۵۱ جواب داده:
ممنان از حضورتون(:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان