یادداشت های یک پسر

 


مود من بعد دیدن تنت

کلیک کنید


نمیاره :|

ولی یاد تنت نولان افتادم :)

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۲۰ جواب داده:
😐😐😐

همونه خب😂😂
يكشنبه ۱۶ آذر ۹۹ , ۲۱:۱۷ فاطـღــمه ♬♪

آره میگن هیچیش معلوم نی منم دانلود نکردم هنوز

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۹، ۲۱:۲۱ جواب داده:
😅😅

راست میگه خو😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۳۴ جواب داده:
جر خوردی قشنگ😂😂😂😂

الهیییی چقددددد بانمک حرف می‌زد =)))))))))))))

چقدددد گوگولی بووود =))))))))))

( از اونجایی که فیلم رو ندیدم فقط می‌تونم به نکات فرعی پست اشاره کنم :دی.)

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۳۵ جواب داده:
آره آره خِیلَک با نمکه


منی که دیدم هم نمیتونم به فرعیات اشاره کنم😂🤪

وااای چقد این زنگ انشا خوووبه😂😂

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۳۵ جواب داده:
عاشقشششم

آخ آخ دقیقا

موافقم.

مخصوصاً دیالوگ ماندگار نیل:

تو آینده ای در گذشته داری 

:)))

 

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۳۶ جواب داده:
اینجاش دود از کله‌ام بلند شد رسما😂

ولی نولان خیلی فیلماش خوبن...

اینسپشن، اینتراسپلار، کلا فیلماش خیلی خوبه :)

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۴۰ جواب داده:
پرستیژ!

اونو یادم رفته بود 😅😅

Jesse Blueman در ۱۶ آذر ۹۹، ۲۲:۴۴ جواب داده:
میخوام برم دوباره ببینمش همین روزا خیلی دوسش دارم

اینجور که معلومه حسابی افتضاح بوده ، نه ؟ :/

 

+ چقدر این فونته خوشگله *-* خیلی دوستش دارم XD

Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۹، ۱۳:۵۰ جواب داده:
نه نه اصلا 
همه چیش 10/10عه
فیلم برداری، موسیقی متن، جلوه های ویژه و و و 
فقط فهمش سخته. خیلی سختهD:

+اهم اهم از وب شما کش رفتمD:

عه خب پس باید بذارم یه موقعی که دغدغه ی ذهنی نداشته باشم :/

 

+ اختیار دارین =)

 اسمش شده فونت استلایی XD

Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۹، ۱۳:۵۶ جواب داده:


+خلاصه راضی باش:دی

راضی نباشم چی میشه ؟ D:

مگه فونت رو من درست کردم ؟ صاحبش راضی باشه =)))

Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۹، ۱۴:۰۸ جواب داده:
هیچی😜

((:

😂😂😂✋

سلام

کلی با کلیپت خندیدم، خیلی خوب توصیف کرده فیلمو

ولی خب، اینکه اسم فیلم رو میزارن علمی تخیلی، واقعا تخیلیه، انتظار زیادی نباید ازش داشت، برای علاقه منداش ساخته😄

Jesse Blueman در ۱۸ آذر ۹۹، ۱۷:۳۸ جواب داده:
منم خیلی فیلم تخیلی دوست دارم و ژانر مورد علاقمه. خیلی سنگین بود تنت.

من که هیچی نفهمیدم 

احتمالا نولان نفهمیده چی ساخته 

Jesse Blueman در ۲۱ آذر ۹۹، ۲۲:۰۹ جواب داده:
سلام!
خوش اومدی(:

این چقدرررر خوب بود 😂😂😂😂👌

 

دانلودش کردم ولی ندیدمش هنو ، ولی اینطوری که این میگفت ندیده حذفش میکنم 😂

Jesse Blueman در ۱۰ دی ۹۹، ۱۱:۳۷ جواب داده:
بشین ببین بابا حذف چیزه((( :

سلام!

من یه باردیدمش وخب واقعیتش نفهمیدم

تصمیم براینه که دوباره بشینم ببینم

هرچند نمیدونم چرا مثل الباقی فیلم های نولان برام جذاب نبود:(

البته شاید دوباره که دیدم خوشم اومد:)

Jesse Blueman در ۱۰ دی ۹۹، ۱۱:۳۹ جواب داده:
سلام!
میخوام کامنت بعدیت رو پیش بینی کنم:

"سلام. من دوباره دیدم. بازم چیزی نفهمیدم😂"

😂😂نتیجه‌اش رو اعلام میکنم

Jesse Blueman در ۱۰ دی ۹۹، ۱۲:۲۶ جواب داده:
مرسیی(((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان