یادداشت های یک پسر

 


احیانا اگه میهن بلاگی هستید بخونید

این پست و این و این رو بخونید و مطالبتون رو سیو کنید):

وای وای وای...

اینکه یعنی فاجعه!!!

Jesse Blueman در ۷ آذر ۹۹، ۱۵:۵۹ جواب داده:
):

با اینکه هیچوقت میهن بلاگ نبودم و هیچ وبلاگیم از اونجا نمی‌خوندم اما وقتی خبرشو این‌ور و اون‌ور دیدم خیلی غصه خوردم. خیلی خیلی! اصلا فکر کردن بهشم ناراحت‌کننده‌ست. کلی آدم چندددد سال یه جا می‌نویسن و یهو همه‌ش از بین می‌ره. کاش همه‌شون یا لااقل کسایی که تعلق خاطری به وبلاگشون دارن زودتر باخبر بشن و یه کاری کنن. کاش یه ضمانتی بود که نوشته‌های آدم همیشه همیشه باقی می‌مونن. کاش دیگه از این اتفاقا نیفته :((

Jesse Blueman در ۷ آذر ۹۹، ۱۵:۵۹ جواب داده:
آره واقعا کاش):
جمعه ۷ آذر ۹۹ , ۱۳:۱۹ نویسنده آشنا

بیان بلاگ تعطیل نشه صلوات😐

Jesse Blueman در ۷ آذر ۹۹، ۱۵:۵۸ جواب داده:
صلوااات
جمعه ۷ آذر ۹۹ , ۱۳:۳۶ امیرحسین علیزاده

حق دارن اگه ببندن. بالا رفتن هزینه های دلار، عجیب نرخ هاست و دامین ها رو بالا برده.

اگر اوضاع به این مِنوال پیش بره و قیمتا نخواد کنترل بشه ، بعید نیست بیان هم بسته بشه. چون تبلیغات نداره و نمی دونم چطور می تونه از پس مخارج بر بیاد. 

به نظرم بیان هم اگه، روی تمام وبلاگ های ما،. تبلیغاتی مثل بلاگفا بزنه بد نیست. حداقلش امید به نگهداری‌ بیشتر میشه. 

Jesse Blueman در ۷ آذر ۹۹، ۱۵:۵۸ جواب داده:
منم موافق تبلیغات به شرط پایدار موندن سایتم
حتی میتونند مثل رززبلاگ بسته حذف تبلیغات بذارند و از اون طریق هم درامد داشته باشند
جمعه ۷ آذر ۹۹ , ۱۴:۲۱ فاطـــღـــمـه ツ

هر جا تعطیل بشه بیان نمیشه!

من میدونم

Jesse Blueman در ۷ آذر ۹۹، ۱۵:۵۴ جواب داده:
نمیشه به این قطعیت گفت. همیشه پشتیبان داشته باشید(:
جمعه ۷ آذر ۹۹ , ۱۵:۱۲ عرفان‌‌ ‌‌‌‌

فکر میکردم شاید چون میهن بلاگ متعلق به شرکت صبا ایده هست حداقل این اتفاق براش نمیفته یا بعدا رخ میده...

Jesse Blueman در ۷ آذر ۹۹، ۱۵:۵۳ جواب داده:
آره دقیقا من هم همینطور
میهن بلاگ بستر خوبی برای کارای تبلیغاتیشون بود

😐

 

قلبم درست مثل اون روزایی می شه که تعطیل می کنن باشگاه رو و... .

همون قدر ناراحت کننده اس... .هی... چقدر ناراحت شدم برای اون جا و میهن بلاگی ها... . وبلاگ عزیزترین چیز برای منه در اینترنت. بقیه اش یه پاپاسی نمی ارزن... .

Jesse Blueman در ۸ آذر ۹۹، ۱۵:۰۸ جواب داده:
دقیقا مثل همون احساسه

:((

شرکت "صبا ایده" کلا داره بیخیال پروژه هاش میشه

اون از لنزور اینم از میهن بلاگ

میترسم آپارات رو هم ببرن

 

Jesse Blueman در ۸ آذر ۹۹، ۱۵:۰۸ جواب داده:
قطعا دستگیری مدیر آپارات هم بی تاثیر نیست

کاش میشد اون قسمت از حافظمون با میهن بلاگ هم 15 آذر خاموش کنن

از 5 آذر ک خبرو فهمیدم تا الان واقعا افسرده شدم و هی بغضم میگیره کلیم اون روز گریه کردم عین بچه ها

ده سال و خرده ای تو میهن خاطره ساختم ک بخوان پاکش کنن ب همین راحتی

(:

Jesse Blueman در ۱۱ آذر ۹۹، ۱۱:۰۹ جواب داده:
عع سلام

چی بگم😭):

هر جور نگاه می‌کنم اینجا یه تغییری کرده ولی هر چی فکر می‌کنم به نتیجه‌ای نمی‌رسم :|||| (ایموجی تفکر شدید)

Jesse Blueman در ۱۱ آذر ۹۹، ۱۴:۲۴ جواب داده:
مرسسسسسسسسسسسسییییییییییییییییییییD:
آره فونت رو عوض کردم

.

عـــــــه آره! چرا متوجهش نشدم؟! 😂😂

خواهش می‌کنم من کلا از اول خیلی بچه بادقتی بودم 😎😎😂

چرخش بچرخه :دی.

Jesse Blueman در ۱۵ آذر ۹۹، ۱۶:۴۲ جواب داده:
قربان شما:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان