یادداشت های یک پسر

 


نا امیدی

ناامیدی تمام وجودم‌ رو فرا گرفته. مرگ این روزا از همه چی بهمون نزدیک تره. کی ما هم تیک بخوریم، خدا میدونه!

بگم +500 شدی خوشحال میشی؟

Jesse Blueman در ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۰۹ جواب داده:
:/

امید عاخرین چیزیه که میمیره.. 

Jesse Blueman در ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۰۹ جواب داده:
یعنی دیگه تمومه؟(((:

امیدوارم از کنکور نا امید نباشی

Jesse Blueman در ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۰۹ جواب داده:
:/

عه نههههه نباید نا امید باشیییییییی

فک کنم باید یه کنسرت بزارم از درصد افسردگی و ناراحتی بیانیان کم شه

Jesse Blueman در ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۱۰ جواب داده:
💙(:

تنها نیستی ...

Jesse Blueman در ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۱۰ جواب داده:
):

دقیقا. من خودم همیشه سعی کردم انرژی مثبت داشته‌باشم و همین حرفای تکراری ولی فکرشو که میکنم دلخوشیامون محدود شدن به چیزای خیلی خیلی کوچیک. هر چی میگردم شور و شوق زندگی رو تو خودم پیدا نمیکنم. درمورد کرونا، این همه رعایت نکردن مردم هم اعصاب آدمو صد برابر خوردتر میکنه.

Jesse Blueman در ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۱۱ جواب داده:
آره دقیقا. در مورد ترس از مرگ هم پست گذاشتم قبلا ولی الان بیشتر نگران اطرافیانمم
دوشنبه ۲۸ مهر ۹۹ , ۲۰:۵۳ فاطـــღـــمـه ツ

اعصاب همه این روزا خورده :/

Jesse Blueman در ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۱۱ جواب داده:
):

بی لیاقت!

وقتی یه مشت بی لیاقت میان رییس میشن همینه :(

Jesse Blueman در ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۱۱ جواب داده:
👌(:

ینی تحت هر شرایطی امید داشته باش...حتی اگ دور از جونت رو تخت بیمارستانی و سطح هوشیاریت 2عه

Jesse Blueman در ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۳۴ جواب داده:
(:

خب خواستم خوشحال شی :(

Jesse Blueman در ۲۸ مهر ۹۹، ۲۱:۳۴ جواب داده:
خیلی وقته پونصد تایی شدم آخه(:💙

مرگ واقعیت زندگیمونه دیر یا زود سراغ همه میره

یه کتابی خوندم به اسم در آغوش نور.. خارجیه. تجربه کسایی که از مرگ برگشتن و همه شون بدون استثنا میگن که خیلی حال خوبی بوده و دلشون نمیخواسته برگردن تو این دنیا و زندگی

 

به دلیل اینترنت تو آفسایدمون، الان عکس پست رو دیدم و تازه فهمیدم چی به چیه :)) 

اون تیک چقدر عجیبه و اون عدد چقدر ناراحت‌کننده‌ست. میفتم یاد اون روزایی که هنوز سر و کله این ویروسه تو ایران پیدا نشده‌بود و احوال اون موقعمون. کاری نمیشه کرد جز صبر. ان‌شاءالله که خدا خودش بخیر بگذرونه. 

مرگ هست. زمانش مشخص نیس 

ولی ناامیدی نباید باشه 

خدا با ماست 😍

تنها چیزی که مونده کور سویی از امیده ...

نباید بزاریم خاموش بشه

اگه بشه ... دیگه چی داریم ...؟

اجالتا اسم وبلاگ شما مرا یاد وبلاگ خودم می اندازد :))

Jesse Blueman در ۷ آبان ۹۹، ۱۹:۰۱ جواب داده:
سلام
چه جالب
چه اسم باحالی(((:
پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ , ۲۱:۴۸ 💜...🌸 یاسی 🌸...💜

حس بدی میده اون تیکه :(

همیشه یادت باشه ..ناامیدی=مرگ

پس هیچ وقت ناامید نشو 😊

چرا تو هر وبی که میرم همه ناامیدن😕

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان