یادداشت های یک پسر

 


اگر جزو

اگر جزو فامیل، آشنا، دوستان و... من در دنیای واقعی هستی و با اینکه هزار بار گفتم اینکه این افراد بخوننم اذیت می‌شم همچنان داری اینجا رو می‌خونی؛ تبریک می‌گم تو یک حروم زاده هستی(:

حروم زاده شدم(:

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۱۱:۱۸ جواب داده:
میشناسمت؟😐

بالاخره تونستم اینجا نظر بدم

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۱۱:۱۷ جواب داده:
چرا نمیتونستی

فضولی کلا انسانیت رو از بعضیا میگیره.

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۱۱:۱۸ جواب داده:
دقیقا

نه نمی شناسی 0:

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۱۱:۳۵ جواب داده:
پس چرا اون کامنت رو گذاشتی؟

یادمه یه بار تو اون وبلاگ حبابم (قبل از اینکه بفهمم اونا میخوننش) یه پست گذاشتم که چقد خوبه کسی از دنیای واقعی اینجا رو نمیخونه و فلان. با یه اسم دیگه کامنت دادن که پس ما اینجا چی‌ایم؟ و چندتا ایموجی خنده. ینی میخوام بگم یه سریا این چیزا حالیشون نمیشه کلا :/

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۱۱:۳۶ جواب داده:
آخ آخ-__-
کاش میشد وبلاگم پرایوت کرد

منم تو اون لیستم؟

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۱۱:۴۶ جواب داده:
آقااا
دنیای واقعی منظورمه! واقعی!
کسایی که من رو توی دنیای واقعی میشناسن و میشناسمشون.

خب دیگه! حالا هستم ؟

مرسی صداقت😂❤️

خوشم اومد واقعا

با  این ادما باید همین شکلی هم صحبت کرد😂

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۱۳:۰۹ جواب داده:
:)))

دقیقا!

یه سری ها وبلاگم رو پیدا کردن..خیلی اعصابم خورده:/

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۱۳:۰۹ جواب داده:
:))

همیشه دوست داشتم یه جایی باشه که خودِ واقعیم بتونم باشم بدون هیچگونه خودسانسوری اما خب یه سری ها این امنیت خاطر رو از ادم میگیرن در هر صورت.

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۱۳:۰۸ جواب داده:
دقیقا دقیقا!
+بالاخره بعد مدت ها یه وبلاگ مورد پسند دنبال کردم(: مرسی که کامنت دادی

اصلا وبلاگتونو از کجا پیدا کردن ؟ :/

منو بجز سه تا از دوستام دیگه هیچکی نمیدونه  ! @-@

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۱۷:۱۳ جواب داده:
صرفا جهت محکم کاری(:
سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹ , ۱۹:۱۳ فاطـــღـــمـه ツ

ایول منم باید همچین اطلاعیه ای تو وبم بزنم

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۲۲:۵۴ جواب داده:
(((((((((:

من یه بار تو خواب دیدمت. واقعی محسوب می شه یا نه؟ 😁

 

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۲۲:۵۳ جواب داده:
شما ها واقعی نیستید ولی واقعی تر از آدمای دنیای واقعی منید.
+ عجب جمله ای گفتم سس ماست لطفاD:

منم همینم اگر شخصی بنویسم دوست ندارم کسی بخونه، بخاطر همینه اصلا ترجیح نمیدم شخصی بنویسم هر وقت هم نوشتم چند دقیقه بعدش کل وبلاگ رو حذف کردم😂😂

بیشتر وبلاگم عمومی هست و مطالب هم از خودم نیست

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۲۲:۵۲ جواب داده:
بعله!(:

فحش خیلی به جایی بود فکر کنم :/

Jesse Blueman در ۲۳ مهر ۹۹، ۱۹:۲۵ جواب داده:
مرسی:/

من وبلاگم لو رفته. سر گیج بازی خودمم لو رفته:)

شل کردم دیگه. 

Jesse Blueman در ۲۴ مهر ۹۹، ۰۹:۲۶ جواب داده:
منم گیج بازی کردم یکم(((:

تقریبا همه میدونن من وبلاگ دارم ولی سر محکم کاری 25 بار آدرس عوض کردم فقط امیررضا و حسین (من و این 2 تا با هم وب زدیم :/) میدونن از دنیا واقعی آدرسشو ://

Jesse Blueman در ۲۷ مهر ۹۹، ۲۰:۳۱ جواب داده:
من خراب اسمت شدم((=

همه خرابشن اصلا (سر یه داستانی، اکانت اصلیم رو فرستادم هوا :| و اینو درست کردم :/) :|

Jesse Blueman در ۲۸ مهر ۹۹، ۲۰:۱۵ جواب داده:
ای بابا

منم دوس ندارم آشنا بخونتم

حتی اگه چیز مهمی ننویسم

ولی دو تا آدم کنجکاو و بسیار مصِر دارم اطرافم که دو تا وب قبلیم رو شناسایی کردن...

این سومیشه(عصبانیت عصبانیت عصبانیت)

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۵:۵۵ جواب داده:
باید بگم که وبلاگ جدید مبارک(((:

اووه ممنونم =)))

Jesse Blueman در ۲۰ آبان ۹۹، ۱۷:۵۸ جواب داده:
💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان