یادداشت های یک پسر

 


امشب با همیشه فرق می‌کرد

امشب با همیشه فرق می‌کرد. همیشه من ۱۰ خط می‌نوشتم و تو یه خط جواب می‌داد. هی سعی می‌کرم به حرف بیارمش اما نمی‌شد. اما امشب دقیقا برعکس بود. من سکوت کردم و اون حرف زد. شاید به اندازه چند سال حرف تو دلش بود. از یه طرف خوشحالم که بالاخره سفره دلش رو برام باز کرد و از طرف دیگه ناراحتم به خاطر اتفاقات و سختی هایی که این مدت براش افتاده و کشیده.

سلام چه کسی؟

Jesse Blueman در ۲۱ مهر ۹۹، ۱۰:۴۴ جواب داده:
نیازی به گفتنش بود تو خود پست اشاره میکردم

هعی ... :)

خوبه باز یکی هست که سفره‌ی دلشو براش باز کنه ! :))

Jesse Blueman در ۲۱ مهر ۹۹، ۱۹:۱۵ جواب داده:
:)

:(

Jesse Blueman در ۲۱ مهر ۹۹، ۱۹:۱۵ جواب داده:
:)

اهم نمی خوام ملا لغتی بشم ولی " امشب قرق می کرد " یه چیز اشتباهیه ...

حالا بی خیال ...

خب..خوش به حالتون :))))

 

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۰۱:۳۸ جواب داده:
من هیچجا قرق میکرد ننوشتم!
دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ , ۲۰:۳۴ فاطـــღـــمـه ツ

هم زبون داشتن حس خوبیه :)

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۰۱:۳۸ جواب داده:
اره خیلی

من همیشه شنونده هستم (ینی فقط می خونم )

به قول دوستام سنگ صبورشونم 

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۰۱:۳۹ جواب داده:
آره منم بیشتر شنونده ام

فرق می کرد چطور ؟!

Jesse Blueman در ۲۲ مهر ۹۹، ۱۳:۳۹ جواب داده:
میشه بکشی بیرون؟

اصولا دخترا نمی کشن بیرون /:

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان