یادداشت های یک پسر

 


Ted Lasso 3

فراید شناختن و دیدن این سریال برای من کاملا اتفاقی بود و تا دیروز حتی اسمش رو هم نشنیده بودم، ولی الان نمیتونم خودم رو برای پلی کردن اپیزود بعدی کنترل کنم. 

بنظرم به خاطر این عاشق این سریال شدم که حالم رو عوض کرد. چند روزی بود که دقیقا وسط افسردگی و بگایی بودم. شاید کسایی که دیشب وب من رو خوندند متوجه اندکی از حال خرابم شده باشند! این سریال پر از انرژی مثبت و حال خوبه. البته نه به صورت اغراق شده و شعاری. قول میدم برا امروز آخرین پستم راجع به این سریال باشه! چون میخوام فعلا با احساس خوبی که بعد تموم شدن قسمت سوم داشتم حال کنم! شب بخیر!

مرسی

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۲۳:۳۰ جواب داده:
((:

وقتی یک سریال سه پست رو به خودش اختصاص میده باید هم خوب باشه D:

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۲۳:۳۰ جواب داده:
وقتی یه چیزی باعث شده جسی سه پست در یک روز بذاره حتی(((:

من الان چجور جلوی خودمو بگیرم که نگاش نکنم و چند روز درسمو به چیز ندم؟! =))))))))))))))) چند قسمته؟ 😂😂

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۲۳:۳۳ جواب داده:
(((((:
۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای

عه چه خوب. حله پس 😂

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۲۳:۴۲ جواب داده:
کلا ۵ ساعت وقت میگیرهD: 

ژانرش چیه؟

Jesse Blueman در ۱۴ مهر ۹۹، ۰۹:۳۱ جواب داده:
کمدی-ورزشی

دیگ واجب شد ببینمش👌😂

Jesse Blueman در ۱۴ مهر ۹۹، ۰۹:۳۲ جواب داده:
.

سلام دو قسمت دیدم به شدت پسندیدم خدافظ.

Jesse Blueman در ۱۴ مهر ۹۹، ۱۴:۰۳ جواب داده:
آخ جوووننن
خوشحال شدمم^__^

این حجم از علاقه خوب نیست 

چون وقتی تموم بشه یک افسردگی دیگه رو هم میاره :)

Jesse Blueman در ۱۴ مهر ۹۹، ۱۵:۴۹ جواب داده:
آره اینم هست
افسردگی رو با افسردگی روشن میکنه (اشاره به سیگار رو با سیگار روشن میکنه)

حق داری(:

Jesse Blueman در ۱۴ مهر ۹۹، ۱۵:۵۰ جواب داده:
:))))

چقدرم از مدل خود Ted Lasso و صحبتای دوتاییشون با دوستش خوشم اومد =)))))))))))))) یه جور باحالی باحالن! :دی

Jesse Blueman در ۱۴ مهر ۹۹، ۱۸:۰۶ جواب داده:
آره آره خیلی خوبن خدایی((:

امیدوارم بیشتر لذت ببرید👻

Jesse Blueman در ۱۴ مهر ۹۹، ۱۸:۰۷ جواب داده:
مچکرم امیر جان((:

خوش بحال کسایی که میتونن کمدی ببینن پسسسس^__^ :))))

شما اشرف مخلوقات واقعی ایددددد

Jesse Blueman در ۱۵ مهر ۹۹، ۱۶:۴۰ جواب داده:
ببین الان که رفتم جلوتر دیدم زیادم کمدی نیست.
یعنی مثل فرندز و اینا نیست که هر دقیقه بخندونتت.
درامه با رگه های از کمدی.

و خببب ممننننوونمممممD:

بازمممممم 

قربانتتتت😁

Jesse Blueman در ۱۵ مهر ۹۹، ۱۶:۴۷ جواب داده:
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان