یادداشت های یک پسر

 


Ted Lasso

سریال جدیدی رو شروع کردم به نام Ted Lasso. پسر این سریال محشره و تو همین قسمت اول عاشقش شدم!

داستان از این قراره که مربی راگبی اهل امریکا به نام تد لاسو میاد و میشه سرمربی تیم فوتبال لندنی در لیگ جزیره انگلستان! همین خلاصه داستان عمق کمدی بودن ماجرا رو نشون میده. البته که قطعا هدف های دیگه ای جز خنده و کمدی هم داره که کم کم باهاش آشنا میشم. 

این سریال برای فصل دوم تمدید شده و فصل اولش امتیاز 8.7 رو گرفته. همین دیگه! فعلا!D:

بسیار هم جالب :)

من امروز قسمت اخر سریال 100 ر دیدم😭😭

پ.ن:میدونم بی ربط بود :/

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۱۵:۴۷ جواب داده:
پس شما هم میدیدی این سریال رو(((:
خیلی خوب تموم شد فقط حیف که تموم شد!


+اشکال نداره بابا

الان فصل اولش نتیجه‌گیری خاصی داشت؟

 

منظورم اینه که پایان داشت یا نه که مثلا آخر فصل اول بگه

«منتظر فصل دو باشید.»

اگه اینطوریه که بشینم نگاه کنم وگرنه نمیتونم منتظر این باشم که بعد کرونا ادامه‌ی سریال رو ببینم :/

 

Jesse Blueman در ۲۴ مهر ۹۹، ۱۵:۳۲ جواب داده:
آقااااا من الان قسمت اولشم آخهD:


بعدا نوشت: هم تموم میشه و هم تموم نمیشه! مثل فوتبال واقعی! نمیدونم چجور بگم ولی ببینش! اونطوری که تو میگی نیست.

پسر تو اینقدر فیلم می بینی چشمات خشک می شن ؟؟!!

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۱۵:۴۸ جواب داده:
کار دیگه ای برا انجام دادن ندارم(((:

چند تا سریال خوب باید بهم معرفی کنی :)

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۱۵:۴۹ جواب داده:
همه سریالایی که راجع بهشون پست گذاشتم خوبن ( بجز تهرانD: )
چه ژانری دوست داری؟ بگو تا چند تا بگم!

چه خوب

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۱۶:۰۴ جواب داده:
:)))
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اره پایان خوبی داشت فقط حیف ***** ***😭😭

و تموم شد😭😭واقعا جز بهترین سریال هایی بود که دیدم

 

دیگه از مثل این سریال نمیشناسی شدیدا نیاز به معرفی دارم

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۱۶:۱۶ جواب داده:
اسپویل؟! اونم تو وب من؟! نوچ نوچ نوچD:
Lost in Space تقریبا داستان شبیه به the100 رو داره. البته خودم کامل ندیدمش.

خخخخخخخخخخخ 

باشه میرم ببینم چی میشه :)

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۱۹:۲۳ جواب داده:
خوب بود به منم بگو ادامه‌ش رو ببینم:دی

من عادت دارم فیلمایی ببینم ک نقش اصلیاشون خعلی جذاب باشن😐😂

ولی ایقد داری میگی این خوبه ک دارم وسوسه میشم!😬😬

ریوردیلو دیدی!؟

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۲۰:۵۹ جواب داده:
جذابه دیگهD: تازه شبیه امیر کربلایی زاده هم هستD:

نه متاسفانه جزو صد ها سریالی هست که توی لیست انتظار هستند:))))

صد ها سریال!؟😱😱

 

امیر کربلایی کیه!؟😮

میدونی از اون ادمام ک ده تا سریال باهم میبینن و هیچکدومو تا عاخر ندیدن!😐

خیلی بدم میاد از این رفتارما ولی نمیتونم ترکش کنم😂😂

تو ماراتن میبینی نه!؟

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۲۱:۳۴ جواب داده:
آره😂😂😂😂

کمدین خندوانه. سرچ کنی میادD:

منم همینم بابا. میبینی کلی سریال نصفه دارم ولی باز سریال جدید شروع کردم😂😂

منظورت از خط آخر رو نگرفتم

تو خندوانه می بینی!؟ 😐😐😐😂

 

ب کسایی ک یه سریالو پشت سر هم تند تند میبینن میگن طرف ماراتن انجام داده!

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۲۲:۵۲ جواب داده:
الان که دو سالی هست که نشون نمیده دیگه ولی وقتی نشون میداد آره! چرا که نه!


عع. نه زیاد.

آدما برای من دو دستن ✌

کسایی ک خندوانه میبینن و کسایی ک خندوانه نمیبینن 😐😂😂

Jesse Blueman در ۱۳ مهر ۹۹، ۲۳:۰۲ جواب داده:
خب من جزو دسته اولم(:

قالبتو از کجا گرفتی

میگی؟

Jesse Blueman در ۱۹ مهر ۹۹، ۱۵:۱۰ جواب داده:
قالب شماره 29 عرفان هست با اندکی تغییر

هفته‌ی قبل قسمت آخرش رو دیدم :)))

Jesse Blueman در ۲۴ مهر ۹۹، ۱۷:۰۶ جواب داده:
شت زودتر از من دیدی که😂😬

روز دو الی سه قسمت

وسط کلاسام مینشستم نگاه میکردم 😂

 

ولی ممنون که به فکر بودی :)

Jesse Blueman در ۲۴ مهر ۹۹، ۲۳:۳۰ جواب داده:
منم خیلیشو وسط کلاسام دیدم😂😂


+ خواهش همون روز که این کامنتو دادی گفتم یادم باشه جوابش رو بدم✌😬
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان