یادداشت های یک پسر

 


بو

خیلی شده یه بو من رو یاد خاطره ای بندازه که هرچی فکر کنم یادم نیاد.
فقط یه حس آشنا رو درونم به وجود میاره که حتی نمی‌تونم توصیفش کنم.

خیلی حس عجیبیه :|

حس آشنایی و سردرگمی همزمان :|

Jesse Blueman در ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۲:۰۲ جواب داده:
دقیقا

به جمع مبتلایان به دژاوو خوش آمدی.

Jesse Blueman در ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۲:۲۸ جواب داده:
پس اسم هم داره(((:

وای آره

تا چند دقیقه بعد از شنیدنش هم حالم خوب میشه ، بعد یه حس غم عجیبی میگیرتم

Jesse Blueman در ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۲:۲۸ جواب داده:
آره دقیقا

اره دقیقا !

مثلا بوی نون تنوری

یاد زمستون میندازه منو خخخ

حس عجییبیه !

Jesse Blueman در ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۲:۲۹ جواب داده:
من هر فصلی رو با بوی خودش به یاد میارم

اره.. حتی هوا.. مثلا یه روزایی میام خونه و کولر روشنه و حسابی خنکه و یاد زمانی میوفتم که تابستون تو خونه مامانبزرگم بودم.

البته یه وقتایی هم که همینجوری نشستم برای چند ثانیه یهو بوی یه غذایی رو حس میکنم در صورتی که اون لحظه حتی هیچی روی گاز نیست.

Jesse Blueman در ۲۶ شهریور ۹۹، ۱۳:۱۴ جواب داده:
دقیقا
این حس پس برا بیشتر آدما هست

مثلا اوایل پاییز واسه من یه بوی خاصی داره :|

پوی پوست نارنگی :D

Jesse Blueman در ۲۷ شهریور ۹۹، ۱۲:۴۶ جواب داده:
D:

سلام

مثلا بوی پد الکلی ، برای بعضی ها ، یاد پنی سیلین میندازه😂😂

بوی خون، یاد قرض اهن میندازه😅

شوخی:)) ولی حقیقت!

Jesse Blueman در ۲۷ شهریور ۹۹، ۱۲:۴۶ جواب داده:
خب اینا به هم ربط دارن آخه((:

سالام قارداش :)

یاخچیسان?

Jesse Blueman در ۲۸ شهریور ۹۹، ۱۱:۴۹ جواب داده:
شتتت!
ببین کی اینجاست((((:
مرسی مرسی شما در چه حالی؟
آقا قرار بود بیای بنویسیا نه اینکه سالی یبار فقط بیای(((:

از اونجایی که حس بویاییم زیر خط فقره نظری ندارم :|

Jesse Blueman در ۲۸ شهریور ۹۹، ۱۱:۴۹ جواب داده:
😂😂😂

واسه اینه که اطلاعات پردازش بو از کنار حافظه و بخش خاطرات و اینا می گذره. خیلی هم خوبه. معمولا خاطرات خوب رو هم به یاد می آره، گاهی هم نمی دونی چه خاطره ای ولی برات آشناس.

Jesse Blueman در ۳۰ شهریور ۹۹، ۲۱:۰۷ جواب داده:
چه جالب😮

فکر کنم همه مون این حس عجیب و غریب رو تجربه کرده باشیم

Jesse Blueman در ۳۱ شهریور ۹۹، ۱۶:۴۲ جواب داده:
آره منم بعد گذاشتن این پست متوجهش شدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان