یادداشت های یک پسر

 


مگس!

تا اینجایی که بریکینگ بد رو دیدم، قبل از شروع تیتراژ همیشه یه سکانس گنگ داشته که سر درآوردن ازش مشکله! تو این قسمت یهو با تصاویر میکروسکوپی یه مگس روبرو شدم! اوضاع وقتی برام عجیب تر شد که توی تیتراژ اسم اپیزود رو نوشت:مگس!

وای خدای من این سریال هیجانی و جذاب، به خاطر ورود یه مگس به لابراتوارشون تبدیل شده بود به یه کمدی تمام عیار و جسی و والت هم برای کشتنش دقیقا داشتند مثل پت و مت رفتار میکردند. یه جاهایی واقعا نفس کم آورده بودم از خنده! البته که این قسمت همچنان دیالوگ ها و صحنه های عجیب و غریب و احساسی و سمبلیک کم نداشت. خیلی دوستش داشتم.

پ.ن: قسمت دهم از فصل سوم.

دارم وسوسه می شم دانلودش کنم! (: . 

Jesse Blueman در ۱۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۶ جواب داده:
قشنگه واقعا

😂  پت و مت و خوب اومدی

Jesse Blueman در ۱۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۷ جواب داده:
دقیقا همونطوری بودن بخدا😂

اف سریال بریگینک بد عالیه ولی. بهتر از اون سریال  better call saul هست که اتفاقات قبل برکینگ بده حتما ببین

Jesse Blueman در ۱۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۱۶ جواب داده:
خب باید بگم که بریکینگ بد رو به خاطر این دیدم که بتونم بتر کال سال رو ببینمD:

انیمیشن یا فیلم؟ کدوم کشور؟

Jesse Blueman در ۱۹ شهریور ۹۹، ۲۱:۵۷ جواب داده:

😐

جواب من کو این که فقط یه پاکت نامست؟

Jesse Blueman در ۱۹ شهریور ۹۹، ۲۲:۰۸ جواب داده:
این پاکت نامه نیست که😂
 برکینگ بد (کلیک کن)

ممنوووووون

Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۹، ۰۰:۴۱ جواب داده:
خواهششششش

سینمایی معرفی کنید من طاقت دیدن سریال ها رو ندارم😅

Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۹، ۰۰:۴۱ جواب داده:
من سریال بینم بیشتر
ولی فیلم خوبم ببینم معرفی میکنم همیشه

برای من فیلم دیدن عین کتاب خوندن می مونه بشینم پاش تا تمومش نکنم دست بردار نیستم اصلا شب خوابمم نمیره😐😂

به خاطر همین ترجیح میدم کلا فقط فیلمای سینمایی ببینم😅

Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۹، ۱۲:۳۰ جواب داده:
نه من خودم رو کنترل میکنم و ذره ذره میبینمD:
حال نمیده بهم اگه یجا ببینم

Jesse Blueman

رو دوست داشتم. جسی تهش از Pinkman شد Blue-man و آبی اون مت آمفتامینه آبی و همچنین افسردگی هم رنگش آبیه 

خوشم اومد :)

Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۹، ۱۹:۲۲ جواب داده:
حاجی خیلی با احتیاط خوندم کامنتت رو!! 
خداروشکر اسپویل خاصی نکردی وگرنه کلا جمع میکردم میرفتم از بلاگستانD:

آره گفتم یه چیزی نگم داستان خراب بشه:)) البته واقعا تو فیلم Blueman انتظار نداشته باش بهش بگن. هیچ چیز خاصی نگفتم. کلا جسی هم که افسرده بود بیچاره :)) 

Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۹، ۱۹:۴۰ جواب داده:
امروز قسمت جدید the100 اسپویل شد برام
بعد دیدنش داشتم توییتای ملت راجع به این قسمت 100 رو میخوندم که دیدم با گات مقایسه کردن و اون چیزایی که از گات اسپویل نشده بود هم اسپویل شد برام!
فقط اسپویل بریکینگ بد رو کم داشتم! مرسی واقعا که اینکارو نکردیD:

سلام :)

من تعریف این سریالو زیاد شنیدم ولی هنوز ندیدمش😊

 تا اینجایی که دیدین، پیشنهاد میکنین دیگه، نه؟!

Jesse Blueman در ۲۰ شهریور ۹۹، ۱۹:۴۱ جواب داده:
سلام
شدیدا! دیگه کم کم دارم کنترل خودم رو از دست میدم و دارم میرسم به دیدن4-5 اپیزود در روز انقدر که قشنگهD:

سال دیگه همین موقع میام عقیده‌م من‌باب سریال رو به سمع و نظرشما و مخاطبان محترمتون میرسونم. 

Jesse Blueman در ۲۲ شهریور ۹۹، ۱۰:۴۰ جواب داده:
یعنی بعد کنکور؟!
میشه با درس خوندنم فیلم و سریال دیدا(((: من سال کنکورم کلی چیزای قشنگ دیدم.

چقدر نیاز دارم یک هایزنبرگ بشم 

:/

Jesse Blueman در ۲۲ شهریور ۹۹، ۱۰:۳۹ جواب داده:
کاملا شرایطت هم یکیه هاD:
فقط یه جسی کم داری(((:

شنبه ۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۵:۰۶ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

برکینگ بد از جمله سریالاییه که از ذهن آدم پاک نمیشه و هروقت بخوای به کسی سریال معرفی کنی میاد توی ذهنت

"بهتره به کال بزنگی" هم دو فصلشو دیدم خوب بود

 

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۰۸ جواب داده:
خیلی خوبه واقعا

فیلم چرا میبینم :)) سریالم یه دونه از این آبکیای کلیشه‌ای میبینم :)))))))) ولی واقعا نمیتونم خودمو دربرابر سریالای جذاب کنترل کنم! یهو به خودم میام میبینم بیس چاری دارم با سریاله میگذرونم =))))))))

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۳ جواب داده:
سریال ترکی داری می بینی پسD:

نه جسی هم دارم دیگه

ایینه رو نگاه نکردی؟

Jesse Blueman در ۲۵ شهریور ۹۹، ۱۶:۲۵ جواب داده:
عع!
یعنی الان داری من رو میگی؟!

.

ای بابا اینقد ضایع بودم ینی؟! =)))))))))) لامصب روزگار همیشه یه چیزی برای غافلگیر کردن آدم داره و یه سریال ترکی عم انداخته تو دامن ما 😂😂

Jesse Blueman در ۲۶ شهریور ۹۹، ۰۲:۰۹ جواب داده:
😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان