یادداشت های یک پسر

 


دیالوشات (1)

‏من همیشه دلم برات تنگ میشه 

 همیشه... 

هرجا که باشم. 

حتی همین الان.

 

●همگناه - فصل2 قسمت11

 

 

پ.ن: واقعا برای همگناه آرزوی عاقبت به خیری دارم! امیدوارم بیست و سه قسمت نمایش فوق‌العاده رو توی یک قسمت خراب نکنه.

عالیه این سریااال عااالی

Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۹، ۲۱:۳۴ جواب داده:
دقیقا(((:

من هنوز یازده رو ندیدم🥺

منم امیدوارم تهش مثل شهرزاد نشه.

سه فصلشو توی سرما و گرما دیدم..

هنوزم بعضی دیالوگ هاش رو یادمه ..

واسه همگناه هم.. خدای من انقدر این فیلم داستانش پیچیده‌ست:/ 

من دلم میخواد لیلا ادم خوبی باشه=| بهم بگو که خوبه! 

و تهش میخوام سیما عمل کنه ببینمش😹 

و ارمان🥺 انگار نقش اصلیه داستانه از بس که این پسر مهربون و با معرفته.

تهشم فرهاد:/ با بازی مهدی پاکدل ..

هنوز فصل اول ستایشو یادمه💔😐

وقتی تصادف کرد و مرد هیچوقت کارگردانو نبخشیدم:/ 

Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۹، ۲۱:۳۴ جواب داده:
بنظرم شهرزاد خوب تموم شد
غافلگیر کننده بود

در مورد لیلا هم این قسمت تکلیفش مشخص میشه
نمیخوان اسپویل کنم فقط اینو میتونم بگم که حدسامون راجع بهش درست بود! 
فکر نکنم سیمای عمل کرده رو نشون بدن🚶‍♂️🚶‍♂️
فصل اول ستایش عالی بود(((:

فقط دعا میکنم گند نزن بعد مدت ها دارم یه سریال ایرانی نگاه میکنم:/

Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۹، ۲۲:۱۴ جواب داده:
امیدوارم!

آخ جون دیالوشات😁

Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۹، ۲۲:۱۴ جواب داده:
چراغ اول رو روشن کردم!

ایشالا که ادامه دار باشه((:

Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۹، ۲۲:۲۱ جواب داده:
داره داره
ازین به بعد دیالوگایی که برام جالب باشند با این عنوان منتشرشون میکنم

نمیدونم چرا یاد اون دیالوگ سریال پدر افتادم..

"هنوز انقدر محرمم نشدی که عاشقت باشم!"

یادته؟

پستش کردی اونم

Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۹، ۲۲:۳۶ جواب داده:
افتضاح بود این دیالوگ😂😂🤦‍♂️

گفتگوی خوبی بود. از اوناست که فکر می کنم خوب می فهممش.

 

Jesse Blueman در ۲۰ مرداد ۹۹، ۲۳:۰۳ جواب داده:
عع تو هم میبینیش؟(((:

خیلیییییییییییییییییییی خوبه داستانش ! :))))))

جدای از بد اموزی هایی که داره البته /:

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۹، ۰۰:۰۵ جواب داده:
بد آموزی؟!:/

نمی خواین اون " به من رای دهید " و بردارید آیا ؟

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۹، ۰۰:۰۴ جواب داده:
همش میخوام وقتی با لپ تاپ اومدم برش دارم هی یادم میره...

پ ن پ خوش اموزی /:

 

طرف بابا و عمو و... همه رو به اسم کوچیک صدا می زنه...

اوایل فیلم  فکر می کردم همه خواهر برادر اند... //:

اخه این چه وضعشه /: مثلا سارا هی چپ می ره راست میاد می گه "فرید"

کلا همه شون...

 

 

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۹، ۰۰:۵۸ جواب داده:
یه جوری گفتید بد اموزی فکر کردم صحنه ای چیزی پخش کردن از دست من در رفته😂
هستند خونواده هایی که با اسم کوچیک همدیگه رو صدا میزنند و مشکلی با این قضیه هم ندارند(:

نه. 😁 واسه اولین بار اسمش رو شنیدم. دیالوگش رو دوست داشتم نوشتی.

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۹، ۱۰:۴۰ جواب داده:
آهان😁😁

واح ///:

 

حالا چون یه سری خانواده های محدودی این کار و می کنن اینا باید این جوری توی سریال نشون بدن ؟

 

با این کارشون دارن این رفتار و خیلی عادی جلوه می دن...

زشت نیست خداوکیلی ؟

Jesse Blueman در ۲۱ مرداد ۹۹، ۲۱:۱۵ جواب داده:
ببینید داستان یه فیلم یا سریال ممکنه از هر طیف از جامعه باشه
ممکنه از نظر من و شما این کار بی ادبی باشه ولی تربیت خانواده ها متفاوته و در یه بخشی از کشور ما و به خصوص خانواده هایی مثل خانواده صبوری این اخلاق وجود داره و سریال داره واقعیت ها رو نشون میده
همونطوری که پسر زیبا اون رو مامان صدا میزنه و با توجه محیطی که توش بزرگ شده همین انتظار میره!
اینکه هست و میبینیم تو جامعمون (هر چند به قول شما محدود!) میتونه وارد یه سریال ژانر اجتماعی بشه
همونطوری که وقتی تو یه فیلمی کاراکتر معتاد داریم و این به معنای تشویق بیننده ها به اعتیاد یا عادی سازی نیست(!)  این قضیه هم قطعا اینطوری نیست! اگر قرار بود که همه چیز گل و بلبل باشه نیازی به این همه داستان و فیلم و سریال نبود. یه فیلم واحد میساختن و برای کل تاریخ کشور کافی بود!

چه دیالوگ قشنگیه :)

Jesse Blueman در ۱۳ شهریور ۹۹، ۱۵:۵۴ جواب داده:
آره((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان