یادداشت های یک پسر

 


قابل توجه دمندگان دود قلیان در لنز دوربین

قلیون میکشی قل قل قل قل فوت میکنی تو دوربین؛
خب من چیکار کنم؟
انتظار داری چی بگم؟
بگم پشماااااام از دهنش ابر درومد😱 وااااای چه آدم خفنی!
یا مثلا با خودم بگم کاش من اون دودِ بودم.😒

سلام 

 

 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۳:۲۰ جواب داده:
علیک سلام
پخخخخخخ😂
جمعه ۱۶ خرداد ۹۹ , ۱۳:۱۹ فاطـــღـــمـه ツ

هههه

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۳:۱۹ جواب داده:
هههههه وُ😂😒
جمعه ۱۶ خرداد ۹۹ , ۱۳:۳۷ اولین و بزرگترین سایت انشا برای تمامی پایه های تحصیلی

^__!__^

خخخخخخ

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۲ جواب داده:
((:

خب دیگه یکی هم اینجوری میخواد بگه خیلی خفنه :)

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۲ جواب داده:
👌

باید بگی کاش اون دودِ بودم😂😂😂

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۲ جواب داده:
😂😂👊

واییی جرر🤭😂😂😂😂😂😂

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۱ جواب داده:
😁✌

جمله آخر فقد😂😂😂


خیلی حس شاخ بودن میکنن اینا😒😒

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۱ جواب داده:
😂✌

ههههه  خخخخخخ

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۱ جواب داده:
((((:

اصلا وقتی ببینم یه پسری سیگار و قلیون می کشه و اینا، می گم وایییی. چه خفنه. برم باهاش ازدواج کنم. مرد زندگیه. 👅

 

دختر قلیون کش رو هم دیدنی. می گم وای چه خفن، این از اون پسرا هم متفاوت تره.

کلا یه مشت متفاوت خاص دور هم جمع شدن، تشکیل اجتماع دادن. 👅

 

 

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۰ جواب داده:
ببین بحث اصلا کشیدن یا نکشیدن نیست از نظر من هیچ اشکالی نداره و یه چیز شخصیه
اما اینکه هرروز این رو بکنی تو چش و چال بقیه اشکال داره خیلیم اشکال داره!

عالی بووود 😂😂😂

واقعا فازشون چیه؟😂😂

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۰ جواب داده:
آی دونت نو😂

چندوقتیه عصبی شدیا

Jesse Blueman در ۱۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۶ جواب داده:
کی ؟!
من ؟!
(استیکر سوت بلبلی)

ای بابا:/

خیلی قلیون چیز مزخرفیه به نظرم:|

Jesse Blueman در ۱۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۵ جواب داده:
🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️

😒😒😒😒🙄

دود در لنز دوربین اصلا کلا قلیون 😒

Jesse Blueman در ۱۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۵ جواب داده:
کلا😁

خب اینم راه داره. 😁

 

 

دنبالشون نکن. راست می گم. گاهی واقعا اگه ببینم با پست های کسی حال نمی کنم، دنبال نمی کنم، تو اینستاگرام که بیشتر این اتفاق می افته چون راحتار می شه پست گذاشت و اینا.

 

Jesse Blueman در ۱۷ خرداد ۹۹، ۲۲:۳۴ جواب داده:
من که دنبالشون نمیکنم
تو خونه همسایه دیدم😁

سلام👋

 حالا این که چیزی نیست تو لنز دوربین فوت میکنن تو خیابون آدم  رد میشه بعد انگار منتظر هستن ی نفر از کنارشون رد شه تو صورت اون  دود سیگار و فوت کنن 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😑😑🤪🤪🤪🤪😡😡😡😡........ 

Jesse Blueman در ۱۸ خرداد ۹۹، ۱۳:۴۴ جواب داده:
سلام سلام
این دیگه نهایت بی شعوریه(((:

چه چهه هم بزنی چیزی از عصبانیتت کم نمیشه

Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۷ جواب داده:
جررررررر😂😂😂 😂😂😂 

تو چرا عصبانی میشی داداشم؟

دی:

Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۹، ۲۲:۱۰ جواب داده:
😂😂😂 

ایشالا دامادیت😁❤

چند وقت پیش داشتم فکر میکردم این پسره کجا رفته برا من کامنت نمیذاره🙄

Jesse Blueman در ۲۳ خرداد ۹۹، ۱۶:۵۵ جواب داده:
قربانت😍
راستش آدرس بلاگفاییا رو لپ تاپمن هر وقت میام سراغش یه نگاهی هم به وبلاگاتون میندازم(((:

😂

Jesse Blueman در ۳۱ تیر ۹۹، ۲۲:۴۵ جواب داده:
.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان