یادداشت های یک پسر

 


چطور بگم؟!

بعد هفت سال، امروز حوصله کردم و ادوبی ریدر و آفیس رو آپدیت کردم :


😂😂😂😂

Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۵۷ جواب داده:
🚶‍♂️🚶‍♂️😁
يكشنبه ۲۸ ارديبهشت ۹۹ , ۱۵:۲۴ محمد صدرا عبدالعلی زاده

خخخخ

منم دقیقا امروز بعد از 6 ماه رفتم سراغ گیم میکر

Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۵۷ جواب داده:
😂😂😂😂
(عکس باز میشه براتون؟!)

ما که پا به پای ورژنای جدیدش آپدیت کردیم هم همینیم :)

Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۵۶ جواب داده:
😁😁

حالا سوال اصلی اینحاست از چه نسخه ای به چه نسخه ای رفتی ؟ (:

Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۵۵ جواب داده:
آفیس از ۱۳ به ۱۹
ادوبی از یه نسخه داغون و خیلی قدیمی 🤣🤦‍♂️ از سیستم قبلیم به لپ تاپم به ارث رسیده بود😂

من تا چند ماه پیش از ادوبی ۲۰۰۰ استفاده میکرد کامپیوترم (:

Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۵۹ جواب داده:
چرا اخهههه((((:
يكشنبه ۲۸ ارديبهشت ۹۹ , ۱۶:۰۰ محمد صدرا عبدالعلی زاده

اره

خخخ

Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۱۸ جواب داده:
خب خداروشکر. مرسی!
بیان باکس کار نکرد جای دیگه آپلودش کردم برا همین پرسیدم

بازم خوبه همت کردی و اینکارو انجام دادی🚶🏼‍♀️

خودش خیییللییییههههه

Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۱۷ جواب داده:
خیلی تنبلم در این جور مواردD:
مثلا تا زمانی که ویندوزم خون بالا نیاره عوضش نمیکنم😂

من تغییرو زمانی احساس کردم که  از ویندوز اکس پی لپ تاپو اپدیت کردم به ویندوز سون :/

و از اون موقع هم با ویندوز کار نکردم :/ تا الان

حدود شیش سال پیش اینجورا بود 

فکر کنم برم سراغش دوباره همین احساس تغییر رو داشته باشم 

Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۱۷ جواب داده:
خیلی حس خوبی بود وقتی که کامپیوترم رو ارتقا داده بودم و دیگه میشد ویندوز7 روش نصب کنم(((: 
پیشنهاد میکنم مستقیم نری سراغ ویندوز 10 D:

مگه ویندوزم آپدیت میخاد؟ :D

Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۱۵ جواب داده:
آپدیت که آره میخواد
من منظورم نصب دوباره ویندوزه وقتی دیگه خیلی کند میشه و از کار میوفته‌ست

ن ن نگرفتی منظورمو

میگم تا وقتی کار میکنه و قدیمی بودنش نخواد مشکل ایجاد کنه دیگه آپدیت لازم نیس ک

در واقع یجورایی مسخره کردم تو کامنت قبلی🙄😑😂

Jesse Blueman در ۲۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۰:۵۶ جواب داده:
آهااان الان گرفتم:دی

خخخخخ

من کار با ۲۰۰۳ رو تجربه کردم بعدش یهو ۲۰۱۰ زدم

۲۰۱۳ با ۲۰۱۹ خیلی فرق داره

ولی ۲۰۱۶ با ۲۰۱۹ چندان فرقی نداره نمیدونم چرا الکی آپدیت زدن 😑😐

Jesse Blueman در ۲۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۴۰ جواب داده:
منم با 2003 شروع کردم((:
چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ , ۱۷:۵۷ ستاره بارون خانم

سلام خوبید 😊

نمیدونم اشتباه یادمه یا نه

ک امروز فک کنم تولدتون باشه

امیدواارم درست گفته باشم😑😅

تولدتون مبارک🌸🙃🌸

Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۹، ۱۹:۰۳ جواب داده:
سلاممم
خیلی خیلی ممنونم(:😍💙
فرداست ولی😁

میدونستمم فرداستااا😂 دیگ گفتم

پیشاپیش بگم😂 

 

Jesse Blueman در ۱۴ خرداد ۹۹، ۲۳:۳۱ جواب داده:
بازم دمت گرم ممنون به یادم بودی((((:💙💙😍

😊🌷🌷🌷

امتحاناتون کی شروع میشه؟

ما از اخر این ماه

اصلاااا حذف نکردن😑

هر چی چک و چونه میزنیم

میگن سرگروه ها گفتن به هیچچ عنواان

سرفصلی نباید حذف بشه😑

بجای اینکه توی این اوضاع درک کنن

بدتر میکنن😑

فقط دو سه تا استادا تدریس مجازی خوبی داشتن

باقی هیچ ویس و پی دی اف دادن

میگن ویس ها رو گوش بدید حتمن ازاینا هم سوال میاد

امیدی بع نمره های این ترم نداریم😑

Jesse Blueman در ۱۵ خرداد ۹۹، ۱۷:۵۸ جواب داده:
ما هم همینطور از ۳۱ام

ما اصلا نمیدونیم استادمون کیه منبع چیه همینجوری به امید خدا باید بریم امتحان بدیم😂😂😂😑 اوناییم که منبع مشخص کردن همه سیصد چهارصد صفحن😑😑

واای دقیققاا😑😅😅😅

گل گفتی😑👌😂😂😂

Jesse Blueman در ۱۶ خرداد ۹۹، ۱۲:۵۰ جواب داده:
😂😂

سلام 😂👌

من این حس رو به ویندوز ۱۰ دارم😐😂

آقا مقاومت در برابر تغییر و تحولات به ضرر خودمونه😅

Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۸ جواب داده:
منده خداروشکر همون اوایل رفتم سراغش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان