یادداشت های یک پسر

 


به جا مانده از یک کنکوری عصبانی

خیلی اتفاقی یه تیکه از مدادی که اونروز(کدوم روز؟! خب اینجا کلیک کنید) باهاش تست می زدم رو پیدا کردم!

:)

Jesse Blueman در ۲۱ فروردين ۹۹، ۱۸:۴۰ جواب داده:
((:💙

چه خاطره ای:)

یعنی از عصبانیت شکستینش؟!!

Jesse Blueman در ۲۱ فروردين ۹۹، ۱۸:۴۰ جواب داده:
آره 
شکسته و به دوردست ها پرتاب شده بودD:

😂😂😂

Jesse Blueman در ۲۱ فروردين ۹۹، ۱۸:۴۰ جواب داده:
💙😀

خخخ تست هم میزنی :/

Jesse Blueman در ۲۱ فروردين ۹۹، ۲۱:۰۵ جواب داده:
با اجازتون میزدم😉

این پستت ثبت موقت بوده؟🤔

یادم نمیاد خونده بوده باشمش😅

 

+حتی خاطرشم فک کنم حس بدی داشته باشه نع؟!😑😂

Jesse Blueman در ۲۱ فروردين ۹۹، ۲۱:۰۶ جواب داده:
نه ثبت موقت نبوده
+اره خیلی🚶‍♂️🚶‍♂️

اوه چه یادگاری ای :/

Jesse Blueman در ۲۱ فروردين ۹۹، ۲۱:۰۷ جواب داده:
مثل آدامس الکس فرگوسن باید تو موزه بذارنش😁😀😎😎

آهان اونوقت جای دلخواهت قبول شدی(جمله مجاز از اینکه اگه دوست داری بگو کجا قبول شدی)

Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۹، ۰۲:۱۲ جواب داده:
من دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستم

اره فکر خوبیه😂👌

Jesse Blueman در ۲۲ فروردين ۹۹، ۰۲:۱۳ جواب داده:
😁😁
جمعه ۲۲ فروردين ۹۹ , ۱۷:۲۸ ستاره بارون خانم

من هر چیزی که منو یاد دوران مزخرف

کنکورم میندازع

پرت دادم :/ 

خاطرات شو آتیش زدم ...

Jesse Blueman در ۲۵ فروردين ۹۹، ۱۷:۴۲ جواب داده:
😁😁

یا خدا... خشانت ِ بالایی دارینا :دی

Jesse Blueman در ۲۵ فروردين ۹۹، ۱۷:۴۲ جواب داده:
نه بابا من به این آرومی(:

سلام 

 

حالا چرا عصبانی؟

Jesse Blueman در ۲۵ فروردين ۹۹، ۱۷:۴۴ جواب داده:
سلام
پستی که لینک کردم رو خوندی؟
روزای آخر ماقبل کنکور که هر ناکامی میتونه کلافت کنه💙

خخخخخ:))))

یه بلایی سرش اومده انگار از میدون جنگ گذشته...:))))

Jesse Blueman در ۲۵ فروردين ۹۹، ۱۷:۴۴ جواب داده:
🤣🤣🙏💙

نکته ی منفی با خودکار تست زدن اینه که نمیشه راحت شکستش:|

Jesse Blueman در ۲۵ فروردين ۹۹، ۱۷:۴۵ جواب داده:
با مداد تست بزنید که بعد شکستن بازم قابل استفادست😁💙

خب بگو ببینم نتیجه کنکورت چی شد😁😁

Jesse Blueman در ۲۵ فروردين ۹۹، ۱۷:۴۶ جواب داده:
یه چرخی تو ماه های تیر و مرداد و شهریور ۹۸ بزن خودت متوجه میشی😁💙
دوشنبه ۲۵ فروردين ۹۹ , ۲۳:۴۶ 👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...

#مخ_ردی

 

:)

Jesse Blueman در ۲۶ فروردين ۹۹، ۲۱:۴۱ جواب داده:
😁🤦‍♂️

😁 والا من کنکور قبول هم نشم، مداد نمی شکنم. 😂 کلا وسایلامو خیلی دوست دارم، حتی مداد. پارسال یکی اش رو من کشیدم داداشم کشید، از وسط شکست. الان چسب زدم و استفاده می کنم، نازشم می کنم 😜. طفلی دلش شکسته.

 

Jesse Blueman در ۲۶ فروردين ۹۹، ۲۳:۱۲ جواب داده:
اووو  یسسسس آفکورس 😁😁

بهت نمیاد این همه خشونتXD اصلا درس ارزششو نداره:|

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۳:۴۴ جواب داده:
(((:

بهت نمیاد این همه خشونتXD اصلا درس ارزششو نداره:|

لعنت به کنکور خراب شده بشه!

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۳:۴۵ جواب داده:
D:

دوست ندارم اسمِ کنکور رو بشنوم -_- :)

Jesse Blueman در ۱۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۳:۴۷ جواب داده:
خیلی خودم رو کنترل کردم که صد تا کلمه کنکور زیر این کامنت ردیف نکنم:دی

کی میشه منم مداد شکسته مو پست کنم و بشه خاطره کنکور؟ 

هعییییی یییی ییی یی ی

Jesse Blueman در ۲۸ ارديبهشت ۹۹، ۱۴:۱۶ جواب داده:
مداد رو که من شکستم شما خودکار بشکن:دی

منم تلفنو میشکنم چون همه زنگ میزنن رتبه ات چیشد من عصبانی برو سایتا رو نگاه کن رتبه ام تک رقمی شده 😒😒😒😒ایشششش تبریک بگو 😑😑

 

 

 

 

(وی ناگهان از خواب بلند می‌شود و به اطرافش نگاه میکند) 😂😂😂😂😂 

Jesse Blueman در ۲۱ خرداد ۹۹، ۲۲:۰۸ جواب داده:
چه خواب عجیب غریبی بود:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان