یادداشت های یک پسر

 


صدای تو

امروز قصد دارم که یک آلبوم موسیقی زیبا را به شما معرفی کنم.

در دورانی که هر خواننده از ترس شنیده نشدن به فکر تولید آلبوم نیست، امین قباد یک آلبوم زیبا تولید کرده که همه باید آن را بشنوند. آلبومِ صدای تو!

تِرک های زیر را بیشتر پسندیدم. بشنوید و در صورت پسندیدن کل آلبوم را دانلود کنید؛ درصورت نپسندیدن باز هم آلبوم را کامل گوش دهید، جای دوری نمیرود!



Amin Ghobad - Bargard






Amin Ghobad - Gherye Nakon






Amin Ghobad - Sedaye To







+برای شنیدن سایر تِرک های آلبوم، اینجا کلیک کنید.

امین قباد با وجود اینکه تازه شروع کرده ، خیلی خوب داره میترکونه^_^

+پست اشتباه تایپی داره ، در صورت نپسندیدن..

Jesse Blueman در ۱۹ اسفند ۹۸، ۲۲:۳۱ جواب داده:
مرسی دقت!
اصلاح شد ممنون

خواهش میکنم

Jesse Blueman در ۲۱ اسفند ۹۸، ۱۲:۴۴ جواب داده:
💙🌹🌹

سلام 

 

ممنون.

Jesse Blueman در ۲۱ اسفند ۹۸، ۱۲:۴۷ جواب داده:
سلام
ممنون از شما💙🌹

اولی رو دان کردم .کل البومشو صبح میبینم

Jesse Blueman در ۲۱ اسفند ۹۸، ۱۲:۴۸ جواب داده:
ممنون بابت حضورتون💙🌹

خیلی قشنگ بود. ممنون

Jesse Blueman در ۲۱ اسفند ۹۸، ۱۲:۴۸ جواب داده:
ممنون از شما💙🌹

خیلی قشنگه آهنگاش نسبت به بعضیا که فقط چرت و پرت میخونن (:

Jesse Blueman در ۲۱ اسفند ۹۸، ۱۲:۵۵ جواب داده:
آره دقیقا👌👌👍

:))

Jesse Blueman در ۲۱ اسفند ۹۸، ۱۲:۵۵ جواب داده:
((:

چقدر لطیف بود دومی :)

Jesse Blueman در ۲۱ اسفند ۹۸، ۱۲:۵۸ جواب داده:
بعله(((:

من همیشه دیر گفتم

تو همیشه زود رفتی

Jesse Blueman در ۲۱ اسفند ۹۸، ۱۲:۵۸ جواب داده:
:):

من همش و دارم دانلود میکنم 

لعنتی صداش عالیه

Jesse Blueman در ۲۱ اسفند ۹۸، ۱۳:۰۱ جواب داده:
👍
حال خوب کنه((:

قشنگ بود((:

Jesse Blueman در ۲۱ اسفند ۹۸، ۱۳:۰۱ جواب داده:
مرسی💙🙂

ولی خب میدونی 

اینم ازوناس ک موقع ضبط قدرت صداش اصلا نمایان نمیشه

مثلا من پارسال ی ویدیو دیده بودم ک امین قباد و گلاب داشتن ی تیکه از گریه نکن و میخوندن 

حس میکنم اونجا خ قشنگ تر بود

Jesse Blueman در ۲۲ اسفند ۹۸، ۱۵:۵۴ جواب داده:
فارغ از صدا تیم خوبی دارند که تنظیم، ملودی، ترانه و... سطح بالایی ارائه میدن که مجموعا کارای قشنگی از آب در میان

💎

Jesse Blueman در ۲۲ اسفند ۹۸، ۱۵:۵۴ جواب داده:
(:

به به.

Das gefällt mir sehr gut.

(بسیار پسندیدم) ^__^ 

Jesse Blueman در ۲۲ اسفند ۹۸، ۱۸:۴۴ جواب داده:
Vielen Dank, meine liebe Esi

D:

My pashmaaaam😂😂😂

 

Jesse Blueman در ۲۲ اسفند ۹۸، ۱۸:۵۳ جواب داده:
اشتب گفتم؟😂😂😂

نه بابا همه چیش درست بود؛)))

Jesse Blueman در ۲۲ اسفند ۹۸، ۱۹:۳۲ جواب داده:
خب پس خدارو شکر😂

چه قشنگ بودن :)))) 

Jesse Blueman در ۲۶ اسفند ۹۸، ۲۱:۵۴ جواب داده:
💙💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان