یادداشت های یک پسر

 


چالش نقاشی روزهای کرونایی!


این روزها خودم رو اینطوری سرگرم میکنم:


 به عبارتی بخش عمده ای از روزهام به این صورت میگذره:
  • ورزش: من؟ ورزش؟! از برکات کروناست بخدا:دی
  • سریال وست ورلد: عالیه واقعا! فیلم و سریالهایی رو که مغز آدم رو به چالش میکشند به شدت دوست دارم!
  • موزیک: موسیقی بخش جدایی ناپذیر از روزهای منه(:

+شروع کننده چالش: حریر بانو


چه جالب :)

موفق باشین!

Jesse Blueman در ۱۰ اسفند ۹۸، ۱۸:۰۰ جواب داده:
ممنونم(((:
همچنین

چه نقاشی جذابی😅

Jesse Blueman در ۱۰ اسفند ۹۸، ۱۸:۰۰ جواب داده:
مرسییی((((:

به‌به! چه نقاشی خوبی، چه برنامهٔ خوب‌تری! *__*

Jesse Blueman در ۱۰ اسفند ۹۸، ۱۸:۰۰ جواب داده:
مرسی مرسی^___^

منم دارم حالشو میبرم :)

+چه نقاشی باحالی D:

Jesse Blueman در ۱۰ اسفند ۹۸، ۱۸:۰۰ جواب داده:
(:
عا راستی کدوم رشته رفتی شما؟!

سلام

کفتر بازی،کفتر بازی ،کفتر بازی

تمام فعالیت روز من همینه به نظر شما کبوتر (سرخِ شامی) رو چجوری نقاشی کنم

Jesse Blueman در ۱۰ اسفند ۹۸، ۱۸:۰۰ جواب داده:
سلام
شاعر میفرماید کفتر کاکل به سر وای وای:دی
شنبه ۱۰ اسفند ۹۸ , ۰۹:۵۸ محمدمهدی قاسمی

😀خوبه خوبه

منم نقاشی میکردم ی زمانی

الان هم باید مث اینکه برم دنبالش باز :دی

Jesse Blueman در ۱۰ اسفند ۹۸، ۱۸:۰۰ جواب داده:
اتفاقا من اصلا نقاشی نمیکردم 
همیشه هنر رو کم میشدم و سر جنگ داشتم با معلماش:دی

خیلی تمیز کشیدیا 😁

Jesse Blueman در ۱۱ اسفند ۹۸، ۰۰:۵۲ جواب داده:
با محلول آب و وایتکس کشیدم آخه😂
شنبه ۱۰ اسفند ۹۸ , ۲۰:۱۲ محمدمهدی قاسمی

😂برعکس من ک برا بچه ها هم باید خطاطی میکردم و طراحی میکردم

خدا لعنتت کنه که این :دی رو یاد دادی به من🙄

Jesse Blueman در ۱۱ اسفند ۹۸، ۱۲:۴۰ جواب داده:
:دی


😂😂😂

بهش برسییییی ; ))))

Jesse Blueman در ۱۱ اسفند ۹۸، ۰۰:۵۲ جواب داده:
:/

کفتر کاکل به سر های های نیست؟ '_' 

Jesse Blueman در ۱۱ اسفند ۹۸، ۰۰:۵۱ جواب داده:
این تلفظ بریتیشش بود شما داری امریکن تلفظ میکنی:دی

انسانی😎

Jesse Blueman در ۱۳ اسفند ۹۸، ۰۲:۱۷ جواب داده:
موفق باشیییی💙🥰

خب نرسی اصن :|

به من چه

خب نرسی اصن:|

به من چه..

Jesse Blueman در ۱۳ اسفند ۹۸، ۰۲:۱۸ جواب داده:
باشه:|

عه. با وست ورلد آشنا نبودم.

ینی هنوزم آشنا نشدم. اما مرسی از معرفی. بهش سر میزنم :)

Jesse Blueman در ۱۳ اسفند ۹۸، ۰۲:۱۸ جواب داده:
حتما ببینش
شدیدا پیشنهاد میشه

عاخییی...

 چ نقاشی ای...به به...:)

Jesse Blueman در ۱۳ اسفند ۹۸، ۰۲:۱۸ جواب داده:
مرسییی(((:

قشنگه! :)

Jesse Blueman در ۱۵ اسفند ۹۸، ۲۱:۳۵ جواب داده:
مرسی!:)

فصل سومش تو راهه :)

شما از فرینج هم خوشت میاد حتما

Jesse Blueman در ۱۵ اسفند ۹۸، ۱۵:۱۹ جواب داده:
ده روز دیگه(:
حتما دیگه!

 

فلسفه، مرحله عالی موسیقی است

Jesse Blueman در ۲۰ فروردين ۹۹، ۱۹:۲۲ جواب داده:
🙏:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
میل رفتن مکن ای دوست

دمی با ما باش. . .



+ آدرس وبلاگ برای ممنوع البیانی ها:

http://yyp.blogfa.com
آرشیو مطالب
قالب: عــرفـان🖤💔 | ویرایش شده توسط: خودم بلاگ بیان